Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 E de sant alt de snakke om at snusprisan skal gå dyrisk mye opp i pris ? 7462624[/snapback] Sverige ja, norge ikke foreløpig. 7462687[/snapback] Men det blir fortsatt billigere enn i norge 7463310[/snapback] det er jo egentlig lurt, eller bestill snus på www.buysnus.com Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 den snus oppgangen? gjelder den på båten også? eller er det bare i sverige? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 1. Lucky Strike 2. Skruf Stark 3. Onyx/Nick (and Johnny) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Hva kaller de butikkene på flyplasser og på utenlandsferjer? Heter de tax free? Hva er tax free? Ingen avgifter, faktisk. Har høyere avgifter innen Konugriket Sverige noe å si for prisen på avgiftsfri snus? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 var det jeg trodde\håper! men lurer man så spørr man og var akkurat det jeg gjorde! og jeg fikk svar! takk! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Jaja, hvordan går det med alle snusere her i landet? Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Megett bra, skruuuf lööös Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Er det noen her som vet om en løssnus som er saltere enn Generalen? Synes General begynner å bli rimelig kjedelig i lengden og vil ha noe med litt mer futt i. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 prøv og putte litt salt oppi generalen. svir ganske pent! smaker godt gjør det også Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 prøv og putte litt salt oppi generalen. svir ganske pent! smaker godt gjør det også 7465159[/snapback] Er du seriøs, så takker jeg for forslaget! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Altså.. var ikke meningen å være ufin. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 er 100% særiøs funker fett det Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Nick general løs Onyx lucky strike skruf løs Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 det er jo egentlig lurt, eller bestill snus på www.buysnus.com 7464619[/snapback] Hvordan er egentlig den sida? Hvor mye er det for frakt, og må man betale toll? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 det er jo egentlig lurt, eller bestill snus på www.buysnus.com 7464619[/snapback] Hvordan er egentlig den sida? Hvor mye er det for frakt, og må man betale toll? 7465574[/snapback] 30 kr frakt. for 2 snus bokser. blir man tollet for det kan du velge og ikke å betale tollen, så blir det sendt tilbake til buysnus... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Inn til England kan du bringe hele 6 kg tobakk. Det er verdt å nevne, at det er 18 års aldersgrense på tobakk i Storbritannia, og at du derfor ikke har kvote dersom du er under 18. Videre selges det ikke snus i England, så sørg for å ha med deg. Liten heads up: Dersom dere ikke vil bli kroppsvisitert på tilbaketur, fjern ALT av metall fra dere når dere skal gjennom metalldetektorene og få jentene til å fjerne ALL sminke, forøvrig alt som står oppført som kontrabande. Venninner oppdaget at de ikke var så lette på det i England, nei.. Ellers flott land, ha en veldig fin tur. Forresten, ligg unna Underground om du kan. Hvorfor, lurer du? Prøv den, så finner du ut. 7430167[/snapback] Er i Manchester nå. Gikk tom for snus i går og nå går det i sigaretter. Reiser heldigvis bort med flere folk og han ene har vært smartere enn meg. Fikk bare tatt med meg en boks og vel... porsjoner går veldig, veldig fort. Men skal hjem i morgen og det må vel være lov å si dere, etter at man har sett manchester united skambanke benfica og city, burde det være lov å bruke resterende £80 på snus? ps. takk for rådet anyway Endret 10. desember 2006 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Men skal hjem i morgen og det må vel være lov å si dere, etter at man har sett manchester united skambanke benfica og city, burde det være lov å bruke resterende £80 på snus?Ja! Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Bruker generelt general men noen ganger klinker jeg til med noen andre delikatesser.. Da går det i skruf (seff), rapé, onyx, lucky og prince white(!) -Syns den er deilig søt noen ganger.. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! jeg kjøpte meg 2 bokser med nick & johnny (løs seff) og den jeg har begynt på er tørr, smuldrer lett og når jeg er ferdig med å bake, så er det masse igjen i hånda Noen som vet hvordan jeg kan forbedre "bakeforholdene"? funker det å ta vann oppi? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Litt vann...ikke mye! Dypp fingern din neddi vann og hold den over boksen. To-tre dråper holder...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg