SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg som hadde det innlegget.. Min topp 5 liste av snus 1. General løs 2. Skruf stærk løs 3. Wiskey løs 4. Røda lacket løs 5. General white portion (skole snus) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Top 3 løs 1. Skruf stark 2. General 3. (Nick and) Johnny Top 3 portion 1. Skruf Stark 2. General White Portion 3. Nick (and Johnny) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Top 3 løs 1. Skruf stark 2. General 3. (Nick and) Johnny Top 3 portion 1. Skruf Stark 2. General White Portion 3. Nick (and Johnny) 7459764[/snapback] Ikke prøvd den jeg.. General er best i lengden syns nå jeg da.. Er digg med skruf stærk, men general er best i lengden.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja stemmer, men skruf stark er en sjelden sort her oppe i møre og romsdal! så det ligger øverst pga den er så sjelden for meg... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 jaok.. Men ossen er denne Nick (and Johnny)? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Joda den er egentlig ganske god, minner litt om general egentlig, men den er vel litt sterkere, men det syns nå jeg, kansje den er sterkere for jeg snuser alt for masse general? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe.. Strongcut har jeg heller ikke prøvd.. Mye jeg ikke har prøvd gitt, holder meg til det sikre.. Gøteborg rape er ganske god egentlig.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 tja den er vansklig og bake,den smuldrer fort opp, den smaker silo... nei tror det ligger langt nede på listen, portionen er ikke så gal da, men smaker litt silo den og Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er ikke generelt noe særlig for portion uansett jeg da.. er kun skolesnus for meg det.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ja portion det er jobb snus for meg, kundene liker ikke rennende brune saker ned på tennene:P Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe.. lærerene er heller ikke noe begestra for snus.. blir melding hjem og greier da.. Men er enkelte lærere vi får lov av da (Eller så er det de som er så gamle og slitne som ikke ser det) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Haha, ja de gamle liker vi, spessielt de som ser lite godt, vi liker og de blinde Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe.. har en vikar for tia, som vi får lov å snuse av, han er rå.. fått snus av han og kjøpt av han.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Haha, det var bare best! har en slik en på jobben som kjøper og deler sliker folk liker vi Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ahh, deilig å være på LAN med præll Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ahh, deilig å være på LAN med præll 7460281[/snapback] Ja det er rett å slett evig digg Hvilket merke har du da? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå er det Skruf Original det går i Må vel snart kjøpe meg General igjen, lenge siden jeg har kjøpt det Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå er det Skruf Original det går i Må vel snart kjøpe meg General igjen, lenge siden jeg har kjøpt det 7460293[/snapback] smart smart smart! general er jo godt det! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg har begynt å kjøre bil i SNUSpåvirket tilstand... En venn av meg kom over en side som sender snus på postordre. De har visst litt av hvert, og den første forsendelsen er gratis. (to bokser, fritt valg) http://www.buysnus.com/free-snus.aspx Ja, sterk Skruf gratis i posten. Endret 9. desember 2006 av Kerrigan Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis du bestiller må du skrive rapport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg