Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Hehe, aldri prøvd snuss jeg..  :(

Må prøve å skaffe en slik en gang..  :)

Ossen er effekten?

7459506[/snapback]

Skal kjøpe en bokst til deg til TG jeg Berg

Effekten er at du blir utrolig beroliget og det svir godt i nesen..

Tar du lite, vil du ikke merke stort annet en litt sviing, men tar du større mengder

vil du kjenne no serriøst digg;)

7459522[/snapback]

 

Ok, gleder meg finne.. :)

Hehe, aldri prøvd snuss jeg..  :(

Må prøve å skaffe en slik en gang..  :)

Ossen er effekten?

7459506[/snapback]

 

SVAK!

 

Ihvertfall den jeg har prøvd.

7459525[/snapback]

Hmm, hvor mange varianter finnes det av dette da?

7459530[/snapback]

 

Hmm det fins vel en del sorter, hmm i norge har jeg bare sett en, Ozona president snuff, men i svergie, er det vel flere, men i polen er de sterkeste typene, jeg testet en med lakris smak fra polen, den var så sterk at tårene fosset ut og det kjentes ut som at noen slo meg med en hammer i hodet, slik skallebank var det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke peiling på hvor mange det finnes. Jeg fikk bare bomme en del av en kamerat som hadde fått tak i.

 

Problemet er vel egentlig å ta det i offentlighet. Folk ser nok litt dumt på deg om du setter deg ned og sniffer opp masse brunt stoff.

 

Jeg har prøvd med apelsinsmak og mint. Mint satt igjen en veldig god lukt.

7459536[/snapback]

Ok..

Må prøves en gang..

 

Hmm det fins vel en del sorter, hmm i norge har jeg bare sett en, Ozona president snuff, men i svergie, er det vel flere, men i polen er de sterkeste typene, jeg testet en med lakris smak fra polen, den var så sterk at tårene fosset ut og det kjentes ut som at noen slo meg med en hammer i hodet, slik skallebank var det!

Jaok, hørte en gang at snuff var ulovelig i norge jeg, stemmer kanskje ikke det? Hørte det av en kompis, gikk under dop elns sa`n..

Lenke til kommentar
Ok.. det er ikke så ille da.. Mye i dem eller? Hvor lenge har man en slik iforskjell til en snusboks? (Har en boks en dag, max 2)

7459615[/snapback]

 

De varer faktisk lengre enn man skal tro. Har dog ingen peiling på hvor mye gram det er i boksene. Det kommer jo helt ann på forbruket, men om du har snus ved siden av tror jeg den holder i hvertfall 1 uke om ikke du sniffer den i deg i en fei.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Ok.. det er ikke så ille da.. Mye i dem eller? Hvor lenge har man en slik iforskjell til en snusboks? (Har en boks en dag, max 2)

7459615[/snapback]

Serriøst du har såååå myyyye mer i en snuff boks en det du har i en snus boks!

Har lett en snuff boks i en uke eller lett mer!

 

Edit: det er 6 gram i en boks, med det varer så mye lenger enn det du kan mulig tro

Endret av axzter
Lenke til kommentar
Ok.. det er ikke så ille da.. Mye i dem eller? Hvor lenge har man en slik iforskjell til en snusboks? (Har en boks en dag, max 2)

7459615[/snapback]

 

De varer faktisk lengre enn man skal tro. Har dog ingen peiling på hvor mye gram det er i boksene. Det kommer jo helt ann på forbruket, men om du har snus ved siden av tror jeg den holder i hvertfall 1 uke om ikke du sniffer den i deg i en fei.

7459617[/snapback]

 

 

Ok.. det er ikke så ille da.. Mye i dem eller? Hvor lenge har man en slik iforskjell til en snusboks? (Har en boks en dag, max 2)

7459615[/snapback]

Serriøst du har såååå myyyye mer i en snuff boks en det du har i en snus boks!

Har lett en snuff boks i en uke eller lett mer!

7459620[/snapback]

Ok, veit ikke om jeg får tak i dette her jeg bor men, skal vel sikert innover te lillestrøm eller oslo snart.. Eller sverige for den saks skyld..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...