lambiks Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, jeg husker første gang jeg prøvde. Det var en opplevelse i seg selv. Jeg svelgte så mye snus at jeg spydde svart. Tok 2 år før jeg prøvde igjen. Men etter de to årene så oppdaget jeg en ting. Hvis man spytter ut snusen etter kort tid, så blir man ikke kvalm. Jeg hadde sett lyset! Jeg kan med hånda på hjertet, og jeg tror mange er med meg på denne, si at jeg begynte fordi jeg skulle være litt kul. Men nå er det bare utrolig godt! Jeg er glad jeg prøvde å være kul Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, jeg husker første gang jeg prøvde. Det var en opplevelse i seg selv. Jeg svelgte så mye snus at jeg spydde svart. Tok 2 år før jeg prøvde igjen.Men etter de to årene så oppdaget jeg en ting. Hvis man spytter ut snusen etter kort tid, så blir man ikke kvalm. Jeg hadde sett lyset! Jeg kan med hånda på hjertet, og jeg tror mange er med meg på denne, si at jeg begynte fordi jeg skulle være litt kul. Men nå er det bare utrolig godt! Jeg er glad jeg prøvde å være kul 7452846[/snapback] Hehe:P nesten bare lurt d der da! Ja jeg og snuste for første gang jeg og i 6. klasse og angrer ikke på det akkuratt:P snust i 5 år nå Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Har aldri spydd av snus Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Har aldri spydd av snus 7453161[/snapback] Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Folkens, har jeg fortalt om andre gang jeg snuste, og skulle jage sau i utmarka? Og snublet og landet med hele hodet i en sølepytt? Har jeg? Sikre? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Hører at det er mulig å få tak i Skurf Stark i oslo. Hvor da i oslo? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Har aldri spydd av snus 7453161[/snapback] En kompis av meg spydde av snus. Men han spiste bakesnusen sin etter ca 12 øl ^^ Første gang jeg prøvde snus var i 8'ende. Var skruf sterk og den svei så kævlig at jeg såytta den ut uten noe mer effekt. Etter det har jeg snuse skruf vanlig (den du får i norge) portion. Hører at det er mulig å få tak i Skurf Stark i oslo. Hvor da i oslo? 7454009[/snapback] Garantert bare av privatpersjoner eller ulovlige småstands. Den har for mye nikotin så den er ikke lov å selge i norge. Endret 8. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) double post... Endret 8. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Har aldri spydd av snus 7453161[/snapback] Du svelgte vel ikke en god mengde av prisen heller, kanskje? Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Er det ingen andre enn jeg som har forvekslet den friske deilige ølen deres med den forrige som alle har lagd både røykstumper og snus i? Jeg spydde ikke da, men hadde krampetrekninger fra her til h******! Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Som den ekte trønderen jeg er har jeg brukt snus siden jeg var 12-13 år. De første åra var det mer fordi det var tøft enn godt, men har aldri blitt dårlig av snus, og nå er jeg hekta :\ Går hardt på løs general, men har oppdaget en feinschmeckersnus ved navn Nick (and Johnny), som egentlig er jåleposesnus, men som kan fungere en gang i blant. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Hører at det er mulig å få tak i Skurf Stark i oslo. Hvor da i oslo? 7454009[/snapback] Hvis du står ved Trafikanten. etter å ha kommet ut fra Oslo S, går du mot Forex Exchange sjappa som ligger i enden av karl johans gate. Går litt langs den sidegata mot børsen, og på venstre side er den en chippersjappa hvor de selger det som finnes av skruf. Sikkert flere steder og, men det er eneste jeg vet om Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Du kan jo prøve (Nick and) Johnny da, den er løs:) Riccardo; jo, har gjort det. Etter en ganske lang kveld med mye pils og snus, rett før vi skulle ut på byen prøvde jeg å finne igjen flaska mi blandt alle de tomme, fant en flaske, tok en stor slurk og det smakte ikke spesielt godt. Spydde ikke jeg heller da:) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Er det ingen andre enn jeg som har forvekslet den friske deilige ølen deres med den forrige som alle har lagd både røykstumper og snus i?Jeg spydde ikke da, men hadde krampetrekninger fra her til h******! 7454691[/snapback] Den har jeg opplevd og, men var så passe drita at jeg drakk til noen sa til meg at det var sneiper og snus i den:P Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ldri spydd av snus jeg heller, bare litt "Slapp" første gangen. svetta no inni helvete, akk trent.. var skruf stærk.. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Har aldri blitt dårlig av snus på noen som helst måte. Men husker første gangen jeg prøvde snus på et LAN. Da ble jeg rimelig svimmel og fikk vel mer eller mindre nikotinsjokk. Nå merker jeg ingenting lenger. Eneste jeg merker er suget etter snus hvis jeg ikke har snust på en stund. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 faen ja men over til noe annet, noe som jeg har lurt på,mocca, catch og lignende, det er jo snus uten nikotin omtrent, hva er vitsen med det da, og ikke kom her med noe om at det er jente snus, for jenter tåler lett skruf stark de og! Det som ofte er med jenter og snus er at de ikke toler det fordi de ikke snuser til vanlig, hadde en jente snust fast hadde hun ikke hatt problemer med kvalme ellr lignende som du kan ha de første ganene du prøver denne "himmelske gjødsel" Fordi det faktisk er noen som foretrekker nikotinen i mindre doser (som oftes nybegynnere). Det er vel også noen som syntes smaken av lakris/equalyptus er litt bedre. Men de fleste som starter med Catch/Mocca går vel fort over til noe litt sterkere om de først blir avhengig/litt mer vandt med nikotinen. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ldri spydd av snus jeg heller, bare litt "Slapp" første gangen. svetta no inni helvete, akk trent.. var skruf stærk.. 7456637[/snapback] Tabbe, var det lurt da? du ble jo avhengig og kommer til å dø! av munnhulekreft! Bare pass deg.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ldri spydd av snus jeg heller, bare litt "Slapp" første gangen. svetta no inni helvete, akk trent.. var skruf stærk.. 7456637[/snapback] Tabbe, var det lurt da? du ble jo avhengig og kommer til å dø! av munnhulekreft! Bare pass deg.. 7456836[/snapback] Haha, kan slutte når jeg vil.. *kremt* Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ldri spydd av snus jeg heller, bare litt "Slapp" første gangen. svetta no inni helvete, akk trent.. var skruf stærk.. 7456637[/snapback] Tabbe, var det lurt da? du ble jo avhengig og kommer til å dø! av munnhulekreft! Bare pass deg.. 7456836[/snapback] Haha, kan slutte når jeg vil.. *kremt* 7456958[/snapback] Sikker! HAHA du er avhengig som en hest av gress! Du er dømt snuser for resten av livet, bare gi opp Berg... Kos deg jeg vet iallfall jeg kommer til å kose meg med snusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg