Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

PS. Hva skjer hvis man svelger?

Og hva skyldes den rare, tørre følelsen i halsen når snus-sausen renner?

Hva hjelper mot halsbrannen? Personlig prøver jeg å ha vann klart for hånden når jeg snuser.

7448433[/snapback]

 

Svelger safta eller selve porsjonen/prisen? Om det er porsjonen/prisen du mener så blir du sannsynligvis litt dårlig i magen. I hvertfall når du er "nyfrelst". Selv har jeg aldri gjort det, og jeg har heller aldri tenkt til det. Men det har hendt at det har blitt hull på posen min, så fikk jeg svelga litt, og jeg ble dårlig i magen (jeg snuste ikke mye på den tiden, og bomma bare av andre).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På bensinstasjonen hvor jeg jobber har vi 10 kilo snus på lager. Det begynte ved at vi byttet til et mindre snus-skap i forbindelse med en ombygging. Deretter har sjefen av ukjente grunner fortsatt å bestille snus uten å sjekke lageret først. Mest General.

 

Den lagres kjølig sammen med melk og slikt. Hva er holdbarheten på dette?

Snus og annen tobakk har ofte ikke datomerking, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
På bensinstasjonen hvor jeg jobber har vi 10 kilo snus på lager. Det begynte ved at vi byttet til et mindre snus-skap i forbindelse med en ombygging. Deretter har sjefen av ukjente grunner fortsatt å bestille snus uten å sjekke lageret først. Mest General.

 

Den lagres kjølig sammen med melk og slikt. Hva er holdbarheten på dette?

Snus og annen tobakk har ofte ikke datomerking, av en eller annen grunn.

7450271[/snapback]

meste av snus er datomerket, har ikke kommet over noen som ikke er det, men så har jeg jo ikke skjekket alle heller. Røyk tviler jeg på at er datostemplet, ettersom prince sine sigaretter er lagret i 2 år...

Lenke til kommentar
hehe sitter her med en fin og god skruf stark smurt godt utover leppa det er bare så inni satan digg!  :love:

7449423[/snapback]

Føler med deg akuratt nå.. har en sjøl..

7450367[/snapback]

 

Føler med dere...

Jeg har ingen :cry:

7450373[/snapback]

Mohaha! jeg og mr.razer kan det vettu :cool:

faen ja men over til noe annet, noe som jeg har lurt på,

mocca, catch og lignende, det er jo snus uten nikotin omtrent,

hva er vitsen med det da, og ikke kom her med noe om at det er

jente snus, for jenter tåler lett skruf stark de og!

Det som ofte er med jenter og snus er at de ikke toler det

fordi de ikke snuser til vanlig, hadde en jente snust fast hadde hun

ikke hatt problemer med kvalme ellr lignende som du kan ha de første

ganene du prøver denne "himmelske gjødsel" :love::love:

Lenke til kommentar

Og DER gikk siste opp i leppa!

Får legge meg etterpå før savnet blir for stort etter en ny en!

 

Begynte for to år siden i militæret jeg da, var himmelsk med den rusen man fikk mens jeg lå ute i 30blå og kikket etter "fiender".. Var så mørkt at man kunne ikke se hånden foran seg og bomma traff nesten øyet når prellen skulle penetrere kjeften :p

 

Det skal sies at jeg hadde et heller traumatisk møte med snusen første gang jeg skulle prøve det.

Var allerede dypt nede i flasken da en kompis dro fram vår felles venn og skulle bake en til meg. (Jeg hadde ikke røyket mer enn en sigarett fra før og var ukjent med nikotinens virkning)

Kompisen var også ny i feltet og hadde bare holdt på i en uke fra før, derav var hans bakegenskaper elendige.

Jeg fikk plassert den noe tønnelignende prellen i kjeften og kjente pirringen fra første stund: -Det svir jo!

Hadde den der kanskje i bare et minutt før jeg måtte bort til vasken for å få ut søla som rant som en bekk. Ga jeg meg?

Inn kom en ny en og denne varte ikke noe særlig lengre enn forrige, men virkningen forandret seg, og jeg begynte å bli svimmel. Riktig moro var det!

Så kom den siste og etter et halvannet minutt klarte jeg ikke lenger å stå. Jeg lo meg i hjel med jord i hele trynet og så hele verden opp-ned.

 

Så kom kvalmen.. Og hvor den kom! Løp ut og ropte på elgen som en jeger verdig!

Kvelden var ødelagt, men ett nytt lys hadde åpnet seg for meg; Billig rus!! ^^

 

Edit: Lysdeksia modus var visst aktivert :p

Endret av Riccardo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...