Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snusen her koster 57 ,- for portion og løs.

De har bare General, ingenting annet. :(

7440950[/snapback]

Spør dem på butikken om de kan bestille andre spesielle typer neste gang de bestiller. :) Pleier å få god respons om stedene har dårlig utvalg.

Er det en negativ ting da? General er jo en utrolig digg snus på alle måter.

7440986[/snapback]

Ikke på alle måter. Skal du snuse lenge i strekk er den alt for dehydrerende, og gir en ekkel ettermsak.

Dessuten blir man lei til slutt.

Må betale 70 vi.. :S

Er for dyrt.. !

7441011[/snapback]

Hvor?

Lenke til kommentar
Da har jeg fått kjøpt to tårn med bakesnus fra søta bror. Skruf Sterk og General. Tenkte jeg skulle prøve ut førstnevnte ettersom den har fått rimelig god kritikk i testen på første side. Vurderte i tillegg å kjøpe en sånn metallboks man kan ha snusen i, men de motivene var så harry at jeg styrte unna. Noen som vet hvor man får tak i slike bokser hvor man kan få gravert inn motiver o.l.?

7432306[/snapback]

Jeg leste i et blad at man kunne få kjøpt en søvboks til å ha snusen i for 100 kr på teknisk magasin eller noe sånt, d er vertfall en butikk som det er masse av i Sverige men noen er kommet til Norge og

7433561[/snapback]

Butikken heter teknikmagasinet og ligger på stovner senter i nærheten av oslo. Vet ikke om det ligger andre steder i norge.

Btw, noen som vet om steder man kan få kjøpt skruf stärk her i norge?

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar
Da har jeg fått kjøpt to tårn med bakesnus fra søta bror. Skruf Sterk og General. Tenkte jeg skulle prøve ut førstnevnte ettersom den har fått rimelig god kritikk i testen på første side. Vurderte i tillegg å kjøpe en sånn metallboks man kan ha snusen i, men de motivene var så harry at jeg styrte unna. Noen som vet hvor man får tak i slike bokser hvor man kan få gravert inn motiver o.l.?

7432306[/snapback]

Jeg leste i et blad at man kunne få kjøpt en søvboks til å ha snusen i for 100 kr på teknisk magasin eller noe sånt, d er vertfall en butikk som det er masse av i Sverige men noen er kommet til Norge og

7433561[/snapback]

Butikken heter teknikmagasinet og ligger på stovner senter i nærheten av oslo. Vet ikke om det ligger andre steder i norge.

Btw, noen som vet om steder man kan få kjøpt skruf stärk her i norge?

7442347[/snapback]

nei man får ikke kjøpt skruf stärk her i norge

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nylig en Skruf Portion. Liker kun portion fordi jeg pleier å snuse mens jeg gjør andre ting uten å bli skitten på hendene.

Hvilke merker har mer nikotin enn Skruf Portion?

Og hvorfor sier alle at Skruf Løs er sterkere? Er det ikke nøyaktig det samme, bare pakket inn i teposer, da?

Er det kanskje teposen som hindrer nikotinen i å komme i kontakt med leppa?

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte nylig en Skruf Portion. Liker kun portion fordi jeg pleier å snuse mens jeg gjør andre ting uten å bli skitten på hendene.

Hvilke merker har mer nikotin enn Skruf Portion?

Og hvorfor sier alle at Skruf Løs er sterkere? Er det ikke nøyaktig det samme, bare pakket inn i teposer, da?

Er det kanskje teposen som hindrer nikotinen i å komme i kontakt med leppa?

7442944[/snapback]

Etter min erfaring så får du mer nikotinsjokk av en porsjon Skruf, enn en knyttnevestor pris med Skruf løs smurt oppunder leppa. Om du er ute etter mer nikotin enn vanlig Skruf Porsjon, må du over til söta bror og kjøpe Skruf Stärk Porsjon.

Noen kommer sikkert til å påstå at Nick (And Johnny) er sterkere enn Skruf Porsjon, og det får så være, men jeg opplever det som snus på lik linje med General; småekkel smak, og skrekkelig rennende.

Lenke til kommentar
Er det Nick (and Johnny) eller (Nick and) Johnny?

Mener å ha sett begge deler, og lurer på hva skilnaden er.

Hvorfor blir man svimmel av å bytte merke? Det er jo samme stoffene i dem alle, eller?

7443370[/snapback]

Nick (and Johnny)=Portionversjonen

(Nick and) Johnny=Lösversjonen

Litt harry navn, men det får så være. Snusen er god imo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...