Intern Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Det ble også solgt på Mallorca. Men kun på norsk bar... Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Øl eller sprit, bolle eller brus. Ingenting er som General snus 7436266[/snapback] neinei! boller og brus, f***e og mus, men ingenting slår general snus Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Snusen her koster 57 ,- for portion og løs. De har bare General, ingenting annet. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Er det en negativ ting da? General er jo en utrolig digg snus på alle måter. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, klart. Men det negative er at de bare har General løs og General portion Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Må betale 70 vi.. :S Er for dyrt.. ! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Snusen her koster 57 ,- for portion og løs. De har bare General, ingenting annet. 7440950[/snapback] Spør dem på butikken om de kan bestille andre spesielle typer neste gang de bestiller. Pleier å få god respons om stedene har dårlig utvalg. Er det en negativ ting da? General er jo en utrolig digg snus på alle måter. 7440986[/snapback] Ikke på alle måter. Skal du snuse lenge i strekk er den alt for dehydrerende, og gir en ekkel ettermsak. Dessuten blir man lei til slutt. Må betale 70 vi.. :SEr for dyrt.. ! 7441011[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Må betale 70 vi.. :SEr for dyrt.. ! 7441011[/snapback] På kiosk da eller? Alle dagligvare butikker jeg har sett ligger prisen på rundt 50,-. Men på kiosker derimot pleier prisen ofte ligge på rundt 70-75,- Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Må betale 70 vi.. :SEr for dyrt.. ! 7441011[/snapback] Hvor? 7441163[/snapback] Akershus\ aurskoghøland \ hemnes.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Stish: 70 overalt..! Både butikker og kiosker.. Edit: sry dobbelpost, trykka feil, skulle redigere.. Endret 6. desember 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Stish: 70 overalt..! Både butikker og kiosker.. Edit: sry dobbelpost, trykka feil, skulle redigere.. 7441873[/snapback] Det stemmer... Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Da har jeg fått kjøpt to tårn med bakesnus fra søta bror. Skruf Sterk og General. Tenkte jeg skulle prøve ut førstnevnte ettersom den har fått rimelig god kritikk i testen på første side. Vurderte i tillegg å kjøpe en sånn metallboks man kan ha snusen i, men de motivene var så harry at jeg styrte unna. Noen som vet hvor man får tak i slike bokser hvor man kan få gravert inn motiver o.l.? 7432306[/snapback] Jeg leste i et blad at man kunne få kjøpt en søvboks til å ha snusen i for 100 kr på teknisk magasin eller noe sånt, d er vertfall en butikk som det er masse av i Sverige men noen er kommet til Norge og 7433561[/snapback] Butikken heter teknikmagasinet og ligger på stovner senter i nærheten av oslo. Vet ikke om det ligger andre steder i norge. Btw, noen som vet om steder man kan få kjøpt skruf stärk her i norge? Endret 6. desember 2006 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg fått kjøpt to tårn med bakesnus fra søta bror. Skruf Sterk og General. Tenkte jeg skulle prøve ut førstnevnte ettersom den har fått rimelig god kritikk i testen på første side. Vurderte i tillegg å kjøpe en sånn metallboks man kan ha snusen i, men de motivene var så harry at jeg styrte unna. Noen som vet hvor man får tak i slike bokser hvor man kan få gravert inn motiver o.l.? 7432306[/snapback] Jeg leste i et blad at man kunne få kjøpt en søvboks til å ha snusen i for 100 kr på teknisk magasin eller noe sånt, d er vertfall en butikk som det er masse av i Sverige men noen er kommet til Norge og 7433561[/snapback] Butikken heter teknikmagasinet og ligger på stovner senter i nærheten av oslo. Vet ikke om det ligger andre steder i norge. Btw, noen som vet om steder man kan få kjøpt skruf stärk her i norge? 7442347[/snapback] nei man får ikke kjøpt skruf stärk her i norge Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte nylig en Skruf Portion. Liker kun portion fordi jeg pleier å snuse mens jeg gjør andre ting uten å bli skitten på hendene. Hvilke merker har mer nikotin enn Skruf Portion? Og hvorfor sier alle at Skruf Løs er sterkere? Er det ikke nøyaktig det samme, bare pakket inn i teposer, da? Er det kanskje teposen som hindrer nikotinen i å komme i kontakt med leppa? Endret 6. desember 2006 av Kerrigan Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg kjøpte nylig en Skruf Portion. Liker kun portion fordi jeg pleier å snuse mens jeg gjør andre ting uten å bli skitten på hendene. Hvilke merker har mer nikotin enn Skruf Portion? Og hvorfor sier alle at Skruf Løs er sterkere? Er det ikke nøyaktig det samme, bare pakket inn i teposer, da? Er det kanskje teposen som hindrer nikotinen i å komme i kontakt med leppa? 7442944[/snapback] Etter min erfaring så får du mer nikotinsjokk av en porsjon Skruf, enn en knyttnevestor pris med Skruf løs smurt oppunder leppa. Om du er ute etter mer nikotin enn vanlig Skruf Porsjon, må du over til söta bror og kjøpe Skruf Stärk Porsjon. Noen kommer sikkert til å påstå at Nick (And Johnny) er sterkere enn Skruf Porsjon, og det får så være, men jeg opplever det som snus på lik linje med General; småekkel smak, og skrekkelig rennende. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Prøvde Nick and Jonny i dag, og den var helt syk! Den var veldig god! =) Ble litt svimmel faktisk, enda jeg har snust Skruf i et halvt år! =) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Er det Nick (and Johnny) eller (Nick and) Johnny? Mener å ha sett begge deler, og lurer på hva skilnaden er. Hvorfor blir man svimmel av å bytte merke? Det er jo samme stoffene i dem alle, eller? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Noen snusmerker har mer nikotin enn andre. Jeg ble svimmel av den førte prisen jeg tok av Skruf etter å ha snust General i nesten to år. Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Er det Nick (and Johnny) eller (Nick and) Johnny?Mener å ha sett begge deler, og lurer på hva skilnaden er. Hvorfor blir man svimmel av å bytte merke? Det er jo samme stoffene i dem alle, eller? 7443370[/snapback] Nick (and Johnny)=Portionversjonen (Nick and) Johnny=Lösversjonen Litt harry navn, men det får så være. Snusen er god imo Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Har ikke smakt den enda jeg da men... Virker litt digg, skal vel ha meg den i morra; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg