Intern Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Samme her...! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Nå har jeg ikke hatt snus på ca. 2 uker...Var så sugen på nikotin at jeg måtte boome en røyk blæh! jeg hater røyk, er så usunt... 7430695[/snapback] samme har jeg måtte gjort bommet røyk i en uke nå men back to topic. bruker å dytte tunga oppi leppa litt jeg også for å få mer smak Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Da har jeg fått kjøpt to tårn med bakesnus fra søta bror. Skruf Sterk og General. Tenkte jeg skulle prøve ut førstnevnte ettersom den har fått rimelig god kritikk i testen på første side. Vurderte i tillegg å kjøpe en sånn metallboks man kan ha snusen i, men de motivene var så harry at jeg styrte unna. Noen som vet hvor man får tak i slike bokser hvor man kan få gravert inn motiver o.l.? Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Da har jeg fått kjøpt to tårn med bakesnus fra søta bror. Skruf Sterk og General. Tenkte jeg skulle prøve ut førstnevnte ettersom den har fått rimelig god kritikk i testen på første side. Vurderte i tillegg å kjøpe en sånn metallboks man kan ha snusen i, men de motivene var så harry at jeg styrte unna. Noen som vet hvor man får tak i slike bokser hvor man kan få gravert inn motiver o.l.? 7432306[/snapback] Jeg leste i et blad at man kunne få kjøpt en søvboks til å ha snusen i for 100 kr på teknisk magasin eller noe sånt, d er vertfall en butikk som det er masse av i Sverige men noen er kommet til Norge og Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er 59 øre i avgift per gram snus. En snusboks består av 50 gram. Utsalgsprisen varierer litt fra utsalgsplass til utsalgsplass, men mange selger en boks for i underkant av 60 kroner. Det betyr at staten tar over 50 prosent i avgift per boks. Kroner 29,50 går rett i statskassen slik at politikerne kan foreta prioriteringer på vegne av folk flest. Regnestykket inneholder tobakksavgiften, ikke andre skatter eller avgifter. Kilde. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Hvordan pleier dere å kose dere å kose dere med snusen når dere har den i munnen.Jeg pleier selv å ta tungen oppi for å få mer smak, klarer liksom ikke å bare ha den i munnen uten å gjør noe med den. Men løsen pleier å smelte mye fortere når jeg bruker tungen på den selvom jeg baker den hard og fin 7431948[/snapback] Snus saft er bare så digg! greier heller ikke å lavær å slikke på den jeg heller Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er 59 øre i avgift per gram snus. En snusboks består av 50 gram. Utsalgsprisen varierer litt fra utsalgsplass til utsalgsplass, men mange selger en boks for i underkant av 60 kroner. Det betyr at staten tar over 50 prosent i avgift per boks. Kroner 29,50 går rett i statskassen slik at politikerne kan foreta prioriteringer på vegne av folk flest. Regnestykket inneholder tobakksavgiften, ikke andre skatter eller avgifter. Kilde. 7433655[/snapback] Hvis de får 50g snus til å bli i underkant av 60 spenn, burde ikke da porsjonsnus som bare er 24g nesten være halvert i pris? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det er 59 øre i avgift per gram snus. En snusboks består av 50 gram. Utsalgsprisen varierer litt fra utsalgsplass til utsalgsplass, men mange selger en boks for i underkant av 60 kroner. Det betyr at staten tar over 50 prosent i avgift per boks. Kroner 29,50 går rett i statskassen slik at politikerne kan foreta prioriteringer på vegne av folk flest. Regnestykket inneholder tobakksavgiften, ikke andre skatter eller avgifter. Kilde. 7433655[/snapback] Hvis de får 50g snus til å bli i underkant av 60 spenn, burde ikke da porsjonsnus som bare er 24g nesten være halvert i pris? 7434804[/snapback] Hmm det virker logisk men, den ligger jo opp under 55 kr Endret 5. desember 2006 av axzter Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis de får 50g snus til å bli i underkant av 60 spenn, burde ikke da porsjonsnus som bare er 24g nesten være halvert i pris? 7434804[/snapback] Svaret er enkelt. Butikkene vet vi betaler like mye for 24 gram. Og da tjener de mer når de selger en boks portionsnus enn en boks løs snus. Hmm det virker logisk men, den ligger jo opp under 55 kr 7434849[/snapback] Betalte 49,- for en boks Göteborg nettopp. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis de får 50g snus til å bli i underkant av 60 spenn, burde ikke da porsjonsnus som bare er 24g nesten være halvert i pris? 7434804[/snapback] Svaret er enkelt. Butikkene vet vi betaler like mye for 24 gram. Og da tjener de mer når de selger en boks portionsnus enn en boks løs snus. Hmm det virker logisk men, den ligger jo opp under 55 kr 7434849[/snapback] Betalte 49,- for en boks Göteborg nettopp. 7434911[/snapback] 49,- for portion? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er korrekt. 50,- for løs. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er korrekt. 50,- for løs. 7435443[/snapback] Her i volda, er det nesten 70 kr for en boks general løs Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Varierer jo fra butikk til butikk. Dagligvare butikker er ofte billigere, men dårligere utvalg. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Varierer jo fra butikk til butikk. Dagligvare butikker er ofte billigere, men dårligere utvalg. 7435526[/snapback] Jaja stemmer, men snuser sånn ca bare general så for meg gjør det ingenting og handle på dagligvare butikker... General er jo snusen alle vet om. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, sant det. General har de alle plasser med tobakksvarer ;> Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Skal ikke skimse over daglivaresnusen lengere. De fleste har skjønt at snus selger. Jeg ser fler og fler snusskap med et fint utvalg for tiden. og det liker vi :] Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja til mer snus det er i værden til bedre er det, feks i hellas (rhodos) i sommer var det bare en fuckings plass der de selte snus, det var på en heavy bar (toxic i barstreet i rhodos by, Anbefales på det sterkeste!) Alle må jobbe for å spre herligdommen ut i værden! fikk omtrent 15 stykker i hellas til å snuse, halvparten spydde men det får være en annen sak Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg må bare høre, er det noen her som enten snuser Göteborgs Rapè fast, eller kjenner noen som gjør det? For en god stund siden fant jeg ut at jeg skulle kjøpe en boks, siden jeg fikk bommet en pris, og syns den var helt ok. Det endte opp med at jeg ødela leppa mi helt fordi jeg måtte snuse opp boksen i en helsikes fart for å bli kvitt den. Det er absolutt ikke en snus man kan bruke over lengre perioder! Men det er såklart bare min mening. Jeg syns den er for krydret. General er i grunn den eneste snusen jeg ikke blir lei etter en stund. Øl eller sprit, bolle eller brus. Ingenting er som General snus Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Leppa blir som oftest ødelagt når man snuser mye og lenge om gangen... "Bolle" er bedre enn snus Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Skal ikke skimse over daglivaresnusen lengere. De fleste har skjønt at snus selger. Jeg ser fler og fler snusskap med et fint utvalg for tiden. og det liker vi :] 7435602[/snapback] Helt korrekt. Ja til mer snus det er i værden til bedre er det, feks i hellas (rhodos) i sommer var det bare en fuckings plass der de selte snus, det var på en heavy bar (toxic i barstreet i rhodos by, Anbefales på det sterkeste!) Alle må jobbe for å spre herligdommen ut i værden! fikk omtrent 15 stykker i hellas til å snuse, halvparten spydde men det får være en annen sak 7435652[/snapback] Snus skal ikke selges innad i EU (unntak for dk og se), og Rhodos er vel i Hellas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg