Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg legger merke til at hvis snusen står på skrivebordet mitt hele dagen i noen dager så blir den tørrere enn nødvendig. Derfor jeg tenkte å spørre hva som var best å gjøre. Å legge en krone oppi boksen er uaktuelt. Da får den heller klumpe seg. Men takker for alle råd. Blir mest sannsynlig en tur ril Sverige denne uka, så da er det greit å vite hvordan jeg skal oppbevare det på best mulig måte.

7421434[/snapback]

OT, men håper det ikke er sant at du er 1998-modell =P For da er det skummelt at du er så flink i norsk og snuser ! :D

Lenke til kommentar
Hvor mye vil snusen i Sverige koste etter nyttår?

Og hva er cirka prisen på snus i Danmark?

7423052[/snapback]

Prisen for general løs i danmark ligger på rundt 21 kr, og det koster 14 kr for en dansk snus som heter gøteborg.

Husk at de bare selger løs snus der, og de har ofte bare general og ofte ikke noe kjøleskap å oppbevare snusen i. Slik at kvaliteten er litt dårligt. Men jeg fant et sted i danmark der de hadde kjøleskap og der kjøpte jeg en del og kvaliteten på de var bra.

Lenke til kommentar
Avgiftsøkningen er ca. 100%, noe som betyr at prisen på en boks løs snus vil øke fra ca. 25 SEK til ca. 35 SEK.

7423435[/snapback]

okei du har vel rett tenker jeg bare jeg som la på litt lite og da blir det mellom 27 og 31 for portion snus

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Skal til England nå, vet dere om det er mulig å kjøpe snus på flyplasser etc?

Eller gjelder loven for snus på flyplasser på lik linje med loven i England?

7429983[/snapback]

Du får nok bare kjøpt på norske flyplasser. Kjøp på utreise så du kan kjøpe mer enn de latterlige fem boksene.

Lenke til kommentar

Inn til England kan du bringe hele 6 kg tobakk. :)

Det er verdt å nevne, at det er 18 års aldersgrense på tobakk i Storbritannia, og at du derfor ikke har kvote dersom du er under 18. :)

Videre selges det ikke snus i England, så sørg for å ha med deg.

Liten heads up: Dersom dere ikke vil bli kroppsvisitert på tilbaketur, fjern ALT av metall fra dere når dere skal gjennom metalldetektorene og få jentene til å fjerne ALL sminke, forøvrig alt som står oppført som kontrabande.

Venninner oppdaget at de ikke var så lette på det i England, nei..

Ellers flott land, ha en veldig fin tur. :) Forresten, ligg unna Underground om du kan. Hvorfor, lurer du? Prøv den, så finner du ut.

Lenke til kommentar
Liten heads up: Dersom dere ikke vil bli kroppsvisitert på tilbaketur, fjern ALT av metall fra dere når dere skal gjennom metalldetektorene og få jentene til å fjerne ALL sminke, forøvrig alt som står oppført som kontrabande.

Hvorfor sminke?

7430222[/snapback]

Nye sikkerhetstiltak. Alt som regnes som flytende du har med deg i håndbagasjen må pakkes i 1-liters-poser som kan lukkes. Beholderen det flytende kommer i kan maks romme 100ml. Mascara, lipgloss osv regnes som flytende.

Lenke til kommentar

FADER SNUS!

du som er i boksen

hellige vorde din tittel,

kose din nikotin

skje din openbaring

i blodet som så i skjelen

gi oss idag vår daglige pris

forlat oss når vi spytter deg ut

som vi og forlater din meg sørgende tåre

lled oss inn i snusen rike,

men frels oss fra posesnusens røde hælvette

for vår trofasthet er for alltid din,

bare konsistensen og fuktigheten er fin

AMEN[/b] :love:

prisen på snus burde synke! :whistle:

Lenke til kommentar

Hvordan pleier dere å kose dere å kose dere med snusen når dere har den i munnen.

Jeg pleier selv å ta tungen oppi for å få mer smak, klarer liksom ikke å bare ha den i munnen uten å gjør noe med den. Men løsen pleier å smelte mye fortere når jeg bruker tungen på den selvom jeg baker den hard og fin

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...