Mortos Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Kardus? E ikkje det den der eksklusive snusen? E an goe? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Kardus? E ikkje det den der eksklusive snusen? E an goe?Eh ... Hva med å snakke norsk istedet? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Han snakker jo norsk, bare ikke din dialekt.. Syns ikke Kardus er noe god.. Röda Lacket eller Skruf er mine favoritter.. Kardus er også dyrere tror jeg! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Kardus? E ikkje det den der eksklusive snusen? E an goe?Eh ... Hva med å snakke norsk istedet? 7404714[/snapback] Han skriver norsk! En dialekt, men like fullt norsk. Kardus er god, men litt slitsom på leppa, og kan ikke bakes. Er også dyr. Men i mine øyne smaker og lukter den godt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Den er ikke verdt prisen! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Kardus? E ikkje det den der eksklusive snusen? E an goe? 7404696[/snapback] Nynorsk eller bokmål takk... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Kardus? E ikkje det den der eksklusive snusen? E an goe? 7404696[/snapback] Det er den eksklusive snusen, ja. den er helt grei, smaken er god, men liker ikke at den er så grov. Det er nå det jeg synes ihvertfall! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvordan er det med å bestille snus i fra Sverige via f.eks. www.snusbutiken.se? Hvis jeg bestiller 5 bokser (som er under 200,- kr grensen, og under maks tillatte vekt med tobakk som er lov å innføre tollfritt) slipper jeg å betale noe toll, mva. o.l.? Og hvordan er det hvis jeg bestiller 10 bokser, og de blir stoppet i tollen? Må jeg da betale mva. eller er det noen ekstra avgifter?. Edit: Fant ut av det. Hvis man bestiller snus må man tydeligvis betale en avgift som tilsvarer prisen i Norge. Endret 2. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Kardus? E ikkje det den der eksklusive snusen? E an goe? 7404696[/snapback] Nynorsk eller bokmål takk... 7405485[/snapback] Keffor? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Keffor?Fordi at det står i retningslinjene vel? Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Ah, okej. Isåfall så beklager (: Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Denne uka gikk jeg over fra porsjonssnus til bakesnus. Jeg angrer ikke et sekund! Det er mye mer behagelig med en nybakt prell under leppa kontra porsjonssnus. Hittil har jeg bare teste ut General, men ser ingen grunn til å prøve noe annet, ettersom jeg er strålende fornøyd med den. Baketeknikken lærte jeg meg i løpet av et par dager med litt prøving og feiling. Nå er det allikevel et par ting jeg lurer på. Hvordan oppbevarer man bakesnus på best mulig måte? Jeg og kameratene mine skal mest sannsynlig på en Sverigetur snart, og da er det en selvfølge at jeg kjøper med et par tårn med hjem. Er det da best å putte disse i fryseren eller kjøleskapet? Har hørt om noen som benytter seg av første alternativ, men synes det høres merkelig ut. Hva kan jeg gjøre for å holde en nyåpnet snus mest mulig fuktig og fin frem mot den dagen den er tom? En kamerat av meg, som er hardbarka snuser, mente at det ikke var noe vits i å sette den inn i kjøleskapet når jeg allerede hadde åpnet den. Da ville den bli tørr etterhvert allikevel sa han. Det er jo selvfølgelig vrient å få satt den kjølig på skolen, men jeg tenker mest på når jeg er hjemme. Til sist vil jeg bare si at det er helt genialt at det er en egen tråd for snus her. Artig å lese de anmeldelsene på første side. Håper ikke jeg stilte for mange dumme spørsmål, og at dere er villige til å gi meg noen svar. Ha en fortsatt god kveld. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvis du ikke snuser mye, så bør du ta den i fryseren. Men da må du huske på at du bør legge den i kjøleskapet igjen etter du har tatt den opp der ifra, hvis ikke forsvinner fuktigheten fortere. Men snuser du derimot mye, så holder det nok å ha den i kjøleskapet. En kamerat av meg har åpne bokser i kjøleskapet han, og de blir ikke merkbart mye tørrere på den tiden han bruker på å snuse den opp. Men det er dog løs snus da, vet ikke om det er forskjell på det og pose jeg. Endret 2. desember 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Om natten ville jeg lagret den i kjøleskapet. Langtidslagring gjør jeg alltid i fryseren. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Nå når du tar med deg ett par tårn som du sier hjem så er det absolutt smarteste å lagre i fryseren. Edit: En åpnet boks er det smart å legge i kjøleskapet om kvelden (: Endret 2. desember 2006 av Mortos Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Leggern i vinduskarmen jeg, så er den fin og kald som morgen pris dagen etter Lengre lagring vurderes fryseren ja Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 legger boksen i kjøleskapet da jeg har åpnet den og ellers ligger dem i fryseren Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Tilbake fra Danmark med 20 bokser snus. Kjøpte endel Granitt, og faen så deilig den snusen var. Skulle bare ønske de hadde den i løs =/ Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 ja det var en del bokser det. det er så mange bokser jeg kjøper hver påske det før snusinga i vikingskipet starter Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis du legger en 1 kroning oppi boksen blir ikke snusen så klumpete osv.. bare et lite kjerring råd , hvis du ikke har et kjøleskap tilgjengelig, legg snusen i skuff. ellno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg