Gjest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg sovna med snus en gang ca kl. 14:oo en dag jeg hadde feber og kvalme, og jeg hadde ikke spist noe siden lunsjen dagen før. Jeg er gald jeg våknet den dagen. Det var når jeg var ganske ny snuser, og ble svimmel hver gang. Når jeg våknet var allt brunt og når jeg greide å komme ut av senga fallt jeg på gulvet. Og jeg vinglet resten av dagen og ble mer syk. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Alt var brunt? Fresht... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Lucky Strike er min favoritt :-) Flere som liker den? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Den er ok. Liker boksen, koster neppe mer enn fire og et halvt øre ekstra å produsere, gi oss metallbokser produsenter! Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Lucky Strike er min favoritt :-)Flere som liker den? 7382097[/snapback] Den er grei den, ja. btw; Geir? (om du ikker er Geir, da kjenner jeg to personer som liker legendaryfrog ) Den er ok. Liker boksen, koster neppe mer enn fire og et halvt øre ekstra å produsere, gi oss metallbokser produsenter! 7382226[/snapback] http://www.swedishmatch.com/Eng/ConsumerContact.asp Skrev dem en liten post Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Meg, ja. :-) Snuser Lucky og grønn skruf, bommer begge deler fra en kollega jeg jobber nattevakt med :-) Snuser ikke mye, bare ca. annenhver uke når vi tilfeldigvis jobber sammen. Blir alltid dårlig av det, så jeg fatter ikke at jeg gidder. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvor kan man finne ut hvor mye nikotin det er snusen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 På hjemmesidene til den snusen tenker jeg det står no lurt Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Når du ska reisa te danmark, så kjøbe du bare snusen der. Så sleppe du det der signalement greiene 7381657[/snapback] Men problemet er at de nesten bare selger general løs der, og de er ofte ikke i kjøleskap Men tror ikke de på båten bryr seg noe serlig. Grensen pr.person er: 10 pakker posesnus eller 5 pakker løssnus. nemlig 250gram tobakk pr.person Så siden dere er 3 personer så kan du kjøpe 3 stokker med pose eller 15 pakker med løs. Men alle må hver over 18. Hvis dg og kompisen din er under 18 så kan du bare kjøpe 250 gram siden d bare er faren som er over 18 da Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmmm. Stapper en stokk to stokker i buksa og en i baggen. Får så være Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 det værste er og sovne med snusen ja . det er ikke digg. og morgensnusen er veldig digg en prell etter at man har spist gjør dagen bedre Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hva ville dere gjort? Er veldig sugen på en prell nå, men har bare 1 igjenn, men får ny i mårra. Skal jeg ta den og bli ferdig med den? eller skal jeg spare den? Har så vanvittig lyst på den nå, men tanken på at jeg ikke får en før i mårra er plagsomt.. Hva ville du gjort? edit: akkurat spist middag.. Endret 29. november 2006 av Complexity Lenke til kommentar
drugis Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hvor lenge varer egentli den svimlinga vi nybegjynnere har? har putta i meg to bokser iloepet av to uker naa, er fortsatt litt svimmel, Lenke til kommentar
kallli Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva ville dere gjort? Er veldig sugen på en prell nå, men har bare 1 igjenn, men får ny i mårra. Skal jeg ta den og bli ferdig med den? eller skal jeg spare den? Har så vanvittig lyst på den nå, men tanken på at jeg ikke får en før i mårra er plagsomt.. Hva ville du gjort? edit: akkurat spist middag.. 7386231[/snapback] snuser du fast eller hva? da hadde du ikke lart å vente til morra Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hva ville dere gjort? Er veldig sugen på en prell nå, men har bare 1 igjenn, men får ny i mårra. Skal jeg ta den og bli ferdig med den? eller skal jeg spare den? Har så vanvittig lyst på den nå, men tanken på at jeg ikke får en før i mårra er plagsomt.. Hva ville du gjort? edit: akkurat spist middag.. 7386231[/snapback] snuser du fast eller hva? da hadde du ikke lart å vente til morra 7386247[/snapback] Snuser fast ja, klarer selfølgelig å vente til i mårra.. men det er irriterende.. blir til å stappe i meg godteri da.. edit: fuck that question! tar den nå.. Endret 29. november 2006 av Complexity Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noe som er jævlig irr er at flere og flere snusbokser ikke har sånn plass til brukte snuser oppå... Hva skjer med det?? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Løs har vel aldri hatt det.. Alle porsjons-snus bokser har vel det? Hvertfall det jeg trodde.. Endelig funnet en god pose-snus da! Röda Lacket! Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nei, tenker jo på pose da.. Lucky f.eks mangler det... Min personlige favoritt er Göteborg pose, digg ass! Röda løs er heller ikke så verst Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) hvor lenge varer egentli den svimlinga vi nybegjynnere har? har putta i meg to bokser iloepet av to uker naa, er fortsatt litt svimmel, 7386243[/snapback] Det kommer vel ganske ann på deg egentlig. Om du kaster den ut med en gang du kjenner at du blir svimmel tar det nok en stund før du blir vant til den, men om du lar den ligge litt ekstra, så skal du vel snart bli helt vandt med det. Om det er porsjonsnus så er det heller ikke lurt å svelge all safta med en gang. Det kommer også ann på deg, som jeg sa. Vanligvis tror jeg det tar rundt 2-3 bokser før du blir vandt til det. Edit: Kjøpte en ny boks i dag forresten. Ingen ting er som en fersk boks General Endret 29. november 2006 av Stish Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tror ikke Granit har sånn rom i toppen heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg