Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Har prøvd det meste av snus, men ingenting kommer opp i mot Skrufen. Andre snuser som er gode, men ingenting kan måla seg me en goe skruf oppi lippå ^^

7358200[/snapback]

ok, snus kun skruf i 1 måned, pluss en til måned hvis du er seigdød. Når du kjenner den kjente skruf-følelsen etter så lang tid med skruf tar du deg en general/grovsnus you name it. kom her etterpå.

2 måneder er kansje og ta litt i også, må også få tilføye at jeg digger skruf, men ikke fast.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Texaco her i sta'n koster det 65,- for snus.. (75 for Kardus)

Men, noen som har det samme problemet som meg? Jeg har en uvane til å ødelegge bunnen på boksen min.. Jeg klemmer litt for hardt sikkert, så blir det hull i bunn.. Veldig kjipt.. Skjedde nå snarest, med min boks med Röda Lacket.

Lenke til kommentar
<3 Bensinstasjoner <3

7359548[/snapback]

Er det like billig for snus der som andre plasser? Med tanke på at alt annet dem selger er svindyrt.

7359622[/snapback]

Nei.

For det første, like billig? Siden når er snus noe i nærheten av billig i Norge?

For det andre, nei. En boks løs snus koster ca. 50 spenn på Rimi her i byen. Kjøpte en boks løs snus for 64 kroner på Shell her i byen i dag.

Lenke til kommentar
Skrapte nettop sammen reste fra en general boks. og i morgen er det søndag. *sukk*

7359503[/snapback]

F.eks Esso har åpent i morra ;)

7359512[/snapback]

14 år :(

7359514[/snapback]

Bare gå inn, se litt voksen ut (unngå fjortiss klær), kjøp en avis og kanskje et brød. Gå til kassa eller hvor enn snusen står. Så ere bare å kjøpe i vei. Avis trikset funker iværtfall hver eneste gang på meg. Og det gjelder ikke bare snus.. :)

Lenke til kommentar
Skrapte nettop sammen reste fra en general boks. og i morgen er det søndag. *sukk*

7359503[/snapback]

7359512[/snapback]

7359514[/snapback]

Da er vi to! =)

7359561[/snapback]

da er vi 3 hehe :!: Stakkars meg, nesten ingen snus igjen :cry:

Lenke til kommentar

7359503[/snapback]

7359512[/snapback]

7359514[/snapback]

Da er vi to! =)

7359561[/snapback]

da er vi 3 hehe :!: Stakkars meg, nesten ingen snus igjen :cry:

7360974[/snapback]

Jeg er 15.. Hjelper ikke så mye det heller.. Har fått kjøpt noen steder, feks mix`en der jeg bor får jeg kjøpt, men er kjedelig å gi 70 kr får en boks, venter heller til noen som er myndige drar til sverige.. Men må jeg ha, så må jeg ha..

Lenke til kommentar
<3 Bensinstasjoner <3

7359548[/snapback]

Er det like billig for snus der som andre plasser? Med tanke på at alt annet dem selger er svindyrt.

7359622[/snapback]

For det første, like billig? Siden når er snus noe i nærheten av billig i Norge

7359798[/snapback]

50 kroner for en boks med herlighet er da ikke så jævla dyrt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...