El-Deno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Syns personlig onyx`en fra general er sterkere med sine 11mg nikotin og lakrisk smak:P, er sterkere enn nick and johnny. Syns nick and johnny snusen mister effekt med engang 7355874[/snapback] Veldig uenig. Kjenner absolutt ingen ting av Onyx. Men det er god da Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har prøvd Nick And Johnny løs, men syntes ikke den var noe god. Syntes den smakte som general\grovsnus, men med trasig mint og lakris-smak. Holder meg til grovsnus løs og skruf orginal løs . En boks for dagen er sunt for magen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja. bake ser litt ekkelt ut. at man på ta det på henda og sånn. 7355153[/snapback] men huffameg da... du mener altsa at det er ekkelt aa ha det paa hendene, men helt greit i munnen 7355804[/snapback] Nei. at det er guffent å ta det man han baket med skitne hender og stappe det inn i munnen. Tenk alt det andre ekle hendene har tatt på før det. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Og moralen er derfor- ikke bak! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tenk på når du spiser da.. Du tar jo i det før du stapper det i kjeften også =P Vask fingrene før (og muligens etter) du baker da vettu =) Skruf løs og Röda Lacket løs! <3 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fikk en god klump med Röda Lacket i går, beste snusopplevelsen jeg har hatt på lenge, siden jeg bare snuser av og til i tillegg, så fikk jeg god effekt. Første gang snusen ikke har begynnt å renne etter 2 min heller, hadde den vel i 30-45 min, uten at det gjorde noe. Rant ikke når jeg tok den ut heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vask hendene før du baker, da. Dessuten er snus nikotinholdig, nikotin dreper bakterier. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Desverre hjelper den ikke mot den hyppige bakterien mennesket, gir bare dårlig ånde hos denne seiglivede bakterien =\ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jaja.. da driver telenor og jorrer slik at eneste som funker er blink og forumet, siden jeg hadde det åpent fra før i opera.. og får å få dempet min irritasjon, tar man en skruf Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Faen ass, leppa begynner å bli max fucka, begynner å komme sånn tykk hud der jeg pleier å ha snusen, hvite greier , trur jeg må roe ned litt.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mistenker at det er problemer med kontakt til utlandet. Kommer meg på alle norske sider, men ingen utenlandske. Grovsnus er kos. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mistenker at det er problemer med kontakt til utlandet. Kommer meg på alle norske sider, men ingen utenlandske. Grovsnus er kos. 7357563[/snapback] ahh.. ja merker det nå, takk for hjelpen.. Ot: enda ikke prøvd Grovsnus.. kansje man sku prøve det Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 nå skal jeg prøve noe nytt . bruker til vanlig grovsnus løs . har dere noen tips til noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ot: enda ikke prøvd Grovsnus.. kansje man sku prøve det 7357585[/snapback] Det er da ikke OT? Det er OnT! Jeg var OT! Grovsnus bør prøves, smaker godt og er fin å bake. nå skal jeg prøve noe nytt . bruker til vanlig grovsnus løs .har dere noen tips til noe annet jeg kan prøve? 7357705[/snapback] Ettan, Skruf, Probe Whiskey, Nick (and Johnny) - ganske forskjellig fra Grovsnus, men veldig god, og selvfølgelig General (som du nok har prøvd). Dersom du liker mint, kan du prøve Petteroes Blå, som er litt god. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ot: enda ikke prøvd Grovsnus.. kansje man sku prøve det 7357585[/snapback] Det er da ikke OT? Det er OnT! Jeg var OT! Grovsnus bør prøves, smaker godt og er fin å bake. nå skal jeg prøve noe nytt . bruker til vanlig grovsnus løs .har dere noen tips til noe annet jeg kan prøve? 7357705[/snapback] Ettan, Skruf, Probe Whiskey, Nick (and Johnny) - ganske forskjellig fra Grovsnus, men veldig god, og selvfølgelig General (som du nok har prøvd). Dersom du liker mint, kan du prøve Petteroes Blå, som er litt god. 7357736[/snapback] takk for svar. tror jeg prøver skruf jeg. noen av venna mine liker den så da blir det vel den Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Alt annet enn Skruf original \ stärk løs er tøys. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har vel igrunn variert mellom general og skruf. Kun portion da, bake er noe drit. (flashback til en kompis av meg som spiste bake snusen sin i fylla i går ^^) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Alt annet enn Skruf original \ stärk løs er tøys. 7357852[/snapback] trangsynt hvor? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Alt annet enn Skruf original \ stärk løs er tøys. 7357852[/snapback] That's the biggest load of rubble I've heard. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har prøvd det meste av snus, men ingenting kommer opp i mot Skrufen. Andre snuser som er gode, men ingenting kan måla seg me en goe skruf oppi lippå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg