Penrin Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Så om man sender inn 100 bokser hvis jeg har forstått det rett, får man en icetool boks? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nei, det er inge premie i det hele Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det fins ikkje en sånn konkurranse fra Gothiatek. Men den boksen så kompisen din snakke om, den kan kjøpas på nett. En dåse så du har snusboksen oppi. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg har en slik en med Brann inngravert på lokket (fotballaget), en kammerat har med VIF på lokket. Leste en artikkel i Dagbladet Helg en gang der myten om å få en slik boks tilbake blei avbekreftet. Det rare var at det hovedsaklig bare var normenn som sente pakker med 100 tomme bokser, ingen svensker nesten BTW: Kommer noen inn på torrentscan sin side? Eller er det nede? Endret 24. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg kommer ikke inn på torrentscan sin side. Men faen, Kardus. Tenkte jeg skulle spytte ut noen kroner ekstra for å kjøpe meg den, den kostet 85kr. Tenkte, ja men for faen den må vel være god. Etter jeg åpnet boksen og begynte å bake merket jeg at den var veldig hard, den var hard når jeg hadde den i leppa også. Den smakte jo som prisen synes jeg, men er det noen andre som har merket at den er hard? Syns det var jævlig kjipt. Menmen.. Endret 24. november 2006 av Bøtta Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kjøpte en Röda Lacket i dag.. Løs.. Digg! <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kardus = Crap i mine øyne. Den smaker bedre enn annen snus, men det må den jo når den kun opprettholder seg i munnen og ikke under leppa. Er jo umulig å bake dritten! Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er nevnt til det kjedsosmlige, Kardus skal ikke bakes. Lag en klump, stapp den under leppa og bak den der:) Uansett, er enig med deg, Kardus er ikke verdt prisen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har akkurat testet islandsk snus. Den brukes vistnok både som snus og snuff. Den er så og si umulig å bake/ baille så man bruker sprøytetrikset. Nå har jeg brukt general i minst 6år og jeg gikk nesten i bakken av denne, anbefales! Lenke til kommentar
wats Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hei:P bestilte snus i fra websnus.com men har enda ikkje fått bestiligna mi? men eg lurer på om det er noen som har bestilt her i fra? eg betalte ikkje med visa korte bestilinga blei mottat den 14.11 help?? mvh wats Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er nick and johnny den sterkeste snusen man får i Norge? begynner å få dårlig effekt av bare en snus Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvis jeg digger Skruf tranber, hva mer burde jeg prøve ut da? Jeg har prøvd: Mange general snus, de liker jeg ikke Skruf sterk, den er god, men litt lite smak, men mye sviing Skruf vanlig Nick & jonny, den er god Catch licourice, den liker jeg godt mange veldig svake. de er meningsløse, f.eks kick og mocca og sånn Men alle best og langt fremfor de andre liker jeg skruf tranber da, har du noen tips? Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvis jeg digger Skruf tranber, hva mer burde jeg prøve ut da?Jeg har prøvd: Mange general snus, de liker jeg ikke Skruf sterk, den er god, men litt lite smak, men mye sviing Skruf vanlig Nick & jonny, den er god Catch licourice, den liker jeg godt mange veldig svake. de er meningsløse, f.eks kick og mocca og sånn Men alle best og langt fremfor de andre liker jeg skruf tranber da, har du noen tips? 7353877[/snapback] Begynn med Skruf Lös, that is zeh zhit fo sho! ^^ Men, snuser du bare portion? Ser sånn ut med den lista du har ramsa opp der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja. bake ser litt ekkelt ut. at man på ta det på henda og sånn. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er bare å vaske hendene etterpå. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja. bake ser litt ekkelt ut. at man på ta det på henda og sånn. 7355153[/snapback] men huffameg da... du mener altsa at det er ekkelt aa ha det paa hendene, men helt greit i munnen Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Syns personlig onyx`en fra general er sterkere med sine 11mg nikotin og lakrisk smak:P, er sterkere enn nick and johnny. Syns nick and johnny snusen mister effekt med engang Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja9boy, kor du e fra? 7345825[/snapback] Stavanger.. nærmere sakt storhaug Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Syns personlig onyx`en fra general er sterkere med sine 11mg nikotin og lakrisk smak:P, er sterkere enn nick and johnny. Syns nick and johnny snusen mister effekt med engang 7355874[/snapback] Hmm, jeg kjøpte meg en rull med Onyx på danskebåten, synes fortsatt alle typer Skruf, og Nick and Johnny er bedre på effekt Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja jeg sa ikke skruf, da den er rimelig fin. Men er bare at alle absolutt blåser opp nick and johnny. Jeg kjente den i starten uansett....men den dabber av fortere en fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg