Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg hadde en kunde i dag som skulle kjøpe snus. Han var faen meg helt på nærvene hehe. Så sa han at han hadde slutta, men når var det faen meg nok. Hehe. Så sa jeg at jeg skjønnte hva han mente så sa han at han hadde faen meg godt opp 5 kg siden han slutta med snus fordi han spiste så mye snop istedet for å snuse :D Er det jeg har visst hele tiden. Snus holder deg slank!

Lenke til kommentar
Haha. Jeg hadde en kunde i dag som skulle kjøpe snus. Han var faen meg helt på nærvene hehe. Så sa han at han hadde slutta, men når var det faen meg nok. Hehe. Så sa jeg at jeg skjønnte hva han mente så sa han at han hadde faen meg godt opp 5 kg siden han slutta med snus fordi han spiste så mye snop istedet for å snuse :D Er det jeg har visst hele tiden. Snus holder deg slank!

5653162[/snapback]

Er jo litt sannhet i det, blir jeg sugen på snop får snus tankene på noe annet.

Lenke til kommentar

5653162[/snapback]

Er jo litt sannhet i det, blir jeg sugen på snop får snus tankene på noe annet.

5653839[/snapback]

Jess. Har jeg lyst på godteri tar jeg som regel en snus i stede. Funker som faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...