Nyman5k Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ey Ey Fikk tak i en dansk snus som heter gQteborg snus? vet ikke helt hva d er for noe, men d er noe faens tQrt sA kan ikke bake den heller Vet ikke helt hva jeg har med og gjQre sA Tips :!: Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En dansk snus som heter Gøteborg? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 weeee, nå har jeg "bestilt " to tårn med snus, ett med Grovsnus og ett med General... gleder meg som en liten unge på juleaften Bare tanken på 20 bokser i henda får meg til å smile i flere timer Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ey Ey Fikk tak i en dansk snus som heter gQteborg snus? vet ikke helt hva d er for noe, men d er noe faens tQrt sA kan ikke bake den heller Vet ikke helt hva jeg har med og gjQre sA Tips :!: 7330337[/snapback] Gøteborgs rape? den er svensk Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Testet Nick and Johnny som 24/7 snus denne uken, jeg likte den ikke som 24/7 snus. Det samme gjelder for skruf porsjon, den er helt fryktelig over lengre tid. Holder meg til general nå fremover, den er den eneste snusen jeg klarer å snuse uten å bli lei/kvalm av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Testet Nick and Johnny som 24/7 snus denne uken, jeg likte den ikke som 24/7 snus. Det samme gjelder for skruf porsjon, den er helt fryktelig over lengre tid. Holder meg til general nå fremover, den er den eneste snusen jeg klarer å snuse uten å bli lei/kvalm av. 7331118[/snapback] Enig, lasermannen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Testet Nick and Johnny som 24/7 snus denne uken, jeg likte den ikke som 24/7 snus. Det samme gjelder for skruf porsjon, den er helt fryktelig over lengre tid. Holder meg til general nå fremover, den er den eneste snusen jeg klarer å snuse uten å bli lei/kvalm av. 7331118[/snapback] General Portion gir direkte avsmak etter 24/7-bruk. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Testet Nick and Johnny som 24/7 snus denne uken, jeg likte den ikke som 24/7 snus. Det samme gjelder for skruf porsjon, den er helt fryktelig over lengre tid. Holder meg til general nå fremover, den er den eneste snusen jeg klarer å snuse uten å bli lei/kvalm av. 7331118[/snapback] General Portion gir direkte avsmak etter 24/7-bruk. 7331288[/snapback] næh, det vil jeg ikke si.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det vil jeg si, etter å ha snust General portion over en våkeperiode på 48 timer. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ey Ey Fikk tak i en dansk snus som heter gQteborg snus? vet ikke helt hva d er for noe, men d er noe faens tQrt sA kan ikke bake den heller Vet ikke helt hva jeg har med og gjQre sA Tips :!: 7330337[/snapback] Den er Svensk og heter nok Gøteborgs Rape. Den kan du fint pakke (er jeg den eneste som ikke sier bake?), er den ekstremt tørr så har den sikkert stått uten lokket på eller så har den gått ut på dato. Og fikk tak i? Den selges da over alt. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg har snusa i ca år 2 år nå og jeg vil si at den beste er general løs . men grov snus er en ganske bra snus den å men foretrekker general. men kjøper grov snus av og til Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Testet Nick and Johnny som 24/7 snus denne uken, jeg likte den ikke som 24/7 snus. Det samme gjelder for skruf porsjon, den er helt fryktelig over lengre tid. Holder meg til general nå fremover, den er den eneste snusen jeg klarer å snuse uten å bli lei/kvalm av. 7331118[/snapback] Enig, lasermannen 7331207[/snapback] Sier den hardcore snuseren Torstein OK Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ey Ey Fikk tak i en dansk snus som heter gQteborg snus? vet ikke helt hva d er for noe, men d er noe faens tQrt sA kan ikke bake den heller Vet ikke helt hva jeg har med og gjQre sA Tips :!: 7330337[/snapback] HAHA bra da :!: Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ey Ey Fikk tak i en dansk snus som heter gQteborg snus? vet ikke helt hva d er for noe, men d er noe faens tQrt sA kan ikke bake den heller Vet ikke helt hva jeg har med og gjQre sA Tips :!: 7330337[/snapback] Den er Svensk og heter nok Gøteborgs Rape. Den kan du fint pakke (er jeg den eneste som ikke sier bake?), er den ekstremt tørr så har den sikkert stått uten lokket på eller så har den gått ut på dato. Og fikk tak i? Den selges da over alt. 7332027[/snapback] Det er ikke gøteborgs rape han meiner. Det finnen en snus som de kun selger i danmark som jeg har sitt som heter bare gøteborg, og er en liten grå boks. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er ikke gøteborgs rape han meiner. Det finnen en snus som de kun selger i danmark som jeg har sitt som heter bare gøteborg, og er en liten grå boks. 7336159[/snapback] Nå kom vi inn på noe interessant her! Da jeg var i Danmark for en god stund tilbake, forsøkte jeg å få tak i noe snus. Lette overalt, men fant ikkeno. Så måtte spørre på 7/11 da, og dama gir dette svaret: "Nikotinholdig snus er forbudt å selge i Danmark"... Altså, hva faen? Stemmer dette? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Generelt sett er det vel forbud mot salg av snus i EU. Land med lang tradisjon kan be om unntak, som Sverige. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Generelt sett er det vel forbud mot salg av snus i EU. Land med lang tradisjon kan be om unntak, som Sverige. 7336303[/snapback] Aha, der er forklaringen. Takkarr... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har nå gått til verks med en plan for å stoppe at folk stjeler snus Har satt opp 1 stk snus-webcam med motion detektor og 1 stk trådløs snus-boks med opptak til data Finner jeg ikke ut hvem som tar snus i huset nå så skal jeg begynne å tro på spøkelser :!: Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er ikke gøteborgs rape han meiner. Det finnen en snus som de kun selger i danmark som jeg har sitt som heter bare gøteborg, og er en liten grå boks. 7336159[/snapback] Nå kom vi inn på noe interessant her! Da jeg var i Danmark for en god stund tilbake, forsøkte jeg å få tak i noe snus. Lette overalt, men fant ikkeno. Så måtte spørre på 7/11 da, og dama gir dette svaret: "Nikotinholdig snus er forbudt å selge i Danmark"... Altså, hva faen? Stemmer dette? 7336186[/snapback] Jeg var i danmark i helgen og da selgte de mange steder. Men mannen bak disken sa at det ikke var lovlig å selge posesnus der. Men der jeg var selgte de bare general løs og den danske gøteborg Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har nå gått til verks med en plan for å stoppe at folk stjeler snus Har satt opp 1 stk snus-webcam med motion detektor og 1 stk trådløs snus-boks med opptak til data Finner jeg ikke ut hvem som tar snus i huset nå så skal jeg begynne å tro på spøkelser :!: 7336546[/snapback] Gernialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg