Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Jeg er igjen registrert før deg, og Skruf lukter ikke godt. Kardus er den eneste snusen som lukter godt.

Men nå kommer det vel snart en som er registrert før meg og forandrer det hele igjen :p

7276314[/snapback]

Care når man er registrert.

Men Röda Lacket lukter best :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg puller her det tricket jeg alltid gjør, jeg er registrert før deg, dermed har jeg rett.

:tease:

7276266[/snapback]

Hehe... Du er på catch-gamer....

7276301[/snapback]

Ja, og så? :)

7278244[/snapback]

Du er født i 1992. Jeg er født i 1988.

Jeg er riktignok registrert på Catch-Gamer.no, men så er jeg da også involvert i driften av forumet der. :)

Morsomt argument. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg puller her det tricket jeg alltid gjør, jeg er registrert før deg, dermed har jeg rett.

:tease:

7276266[/snapback]

Hehe... Du er på catch-gamer....

7276301[/snapback]

Ja, og så? :)

7278244[/snapback]

Du er født i 1992. Jeg er født i 1988.

Jeg er riktignok registrert på Catch-Gamer.no, men så er jeg da også involvert i driften av forumet der. :)

Morsomt argument. :wee:

7278500[/snapback]

Enda verre argument!

Endret av haakie
Lenke til kommentar

hvor selges kardus snus ? har ikke sette det i de butikkene jeg normalt bruker .

de fleste her i byen her gått over til sånne "vendor" automater , man plukker et kort og betaler det i kasse for så og få utlevert varen i denne automanet , men utvalget er jo ikke akkurat stort .

Lenke til kommentar

Faen ta, den karbon snusen er drøyt dyr! Kosta faen meg 85kr eller noe på Shell'n. Norge begynner å bli virkelig fucka. Må faen meg senke tobakksprisene snart. Åsså jævla mongo KRF som vil at tobakksprisene skal øke med 25%. Må virkelig være morsomt å ødelegge det andre har glede av. Fuckings fitter.

Lenke til kommentar
Elsker jenter som snuser. :love:

Hva snuser du? :hm:

7265879[/snapback]

Ganske mye forskjellig. Sluttet med løs for ikke så lenge siden, så nå går det i General, Onyx og Nick (& johnny).

Holder meg langt unna alt som inneholder small, eller white portion. Noe alle burde!

7269032[/snapback]

Flink pike. :)

Skruf da? Egentlig ganske decent porsjon. Hva med Göteborg? Smaker jo utrolig godt.

Men støtter valget av Nick (and Johnny). Har en boks av det sittende her, som jeg bruker når jeg ikke orker å bake. :love:

7269164[/snapback]

Jeg er kjempeflink pike

Skruf er jeg ufattelig lei av! Göteborg har jeg bare aldri likt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...