Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
personlig så pleier eg å bake en halveis ferdigbakt en, å skubber den oppi, for å å skvise den utover hele overleppen, det må jo bare være maksimal utnyttelse av snus. Andre som gjør det? Eller holder tønnen shapen sin gjennom hele snusingen?

7267228[/snapback]

 

Pleier jeg og å gjøre, slipper så stram leppe, og den holder seg bedre :)

Lenke til kommentar
Det er faen ikke lett å slutte eller da.. =p Men snuser kanskje max en boks i uka.. Er ikke støtt jeg har eller liksom!

 

Kommer sikkert ikke til å gjøre det hele livet =)

7267192[/snapback]

 

Det kan da ikke være så vanskelig å slutte om du går gjennom max en boks i uka, du har vel ikke holdt på så lenge at det gjør no heller anntar jeg. Jeg tar vel en tre bokser hver uke, og det er ikke noe problem når jeg går tom egentlig...

Lenke til kommentar
Er det ille å snuse når man er 14 og et halvt? (A)

7267175[/snapback]

Er ille å snuse uansett!

 

jaja, nå har jeg ikke snusa på flere dager (på grunn av en veldig sen levering som enda ikke er her  :hrm: ) og jeg merker at jeg har en VELDIG kort lunte. Jeg har bare lyst til å skrike ut livskrafta mi!

7269048[/snapback]

Hva med en tur på butikkene, kiosken eller noe lignende?

Lenke til kommentar
Elsker jenter som snuser. :love:

 

Hva snuser du? :hm:

7265879[/snapback]

 

 

Ganske mye forskjellig. Sluttet med løs for ikke så lenge siden, så nå går det i General, Onyx og Nick (& johnny).

Holder meg langt unna alt som inneholder small, eller white portion. Noe alle burde!

7269032[/snapback]

Flink pike. :)

 

Skruf da? Egentlig ganske decent porsjon. Hva med Göteborg? Smaker jo utrolig godt.

 

Men støtter valget av Nick (and Johnny). Har en boks av det sittende her, som jeg bruker når jeg ikke orker å bake. :love:

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...