Complexity Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 høm første post kunne trengt en oppdatering holder på og slutte/trappe ned røykingen og da er snus et fint substetut , men siden jeg sist så på hva som fantes av snus er det kommet "litt" mere , før var det 2 typer general snus , pose og løs , nå var det jo jammen 4-5 stykker om ikke flere . jeg trenger en god oversikt over alle disse produktene og hva som er forskellig finnes det en snus side ?? 7245424[/snapback] lag snus-tråd v.4 da vel... men da må det være noen som er aktiv med å oppdatere som styrer lissm.. 7245588[/snapback] Lurer faktisk på om jeg skal lage et egen forum på serveren til snusere. Det hadde jo vært en idè? Kunne vi laget en "Test/erfaringer" tråd, nye merker, ja osv osv.. 7245724[/snapback] Hadde vært dødsfett Si ifra da, vil bli medlem =) Lenke til kommentar
Woods Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, siden det virker som en liten interesse for det, skader det ikke å prøve. Setter opp et forum i løpet av kvelden og tar en del tester, så legger jeg ut link! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Nei, siden det virker som en liten interesse for det, skader det ikke å prøve. Setter opp et forum i løpet av kvelden og tar en del tester, så legger jeg ut link! 7245952[/snapback] i'm in Haha, hadde med et par kjente på treningen i dag. Begge har netopp begynt å snuse for å slutte å røyke. Lo godt da den ene syklet, mens den andre tok benk med snus i kjeften :!: Endret 8. november 2006 av Plakkulv Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, siden det virker som en liten interesse for det, skader det ikke å prøve. Setter opp et forum i løpet av kvelden og tar en del tester, så legger jeg ut link! 7245952[/snapback] Hadde vært utrolig kult! Blir å være der en del isåfall Lenke til kommentar
Woods Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, siden det virker som en liten interesse for det, skader det ikke å prøve. Setter opp et forum i løpet av kvelden og tar en del tester, så legger jeg ut link! 7245952[/snapback] Hadde vært utrolig kult! Blir å være der en del isåfall 7246133[/snapback] Ja folkens, da trenger jeg litt hjelp. Kan noen gi forslag på diverse grupper og slikt? F.eks. Hoved kategori : Tester Under kat. : Løs Under kat : Portion Bare et eksempel.. Kom med forslag! Vet ikke helt om det er lov å snakke om slikt på forumet, men tvilet på de har noe imot det. Det er jo bare en side hvor vi kan utvide snus diskusjonen litt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen som så på aktuelt og være på tv norge i dag? Nå mener forskerne at snus er farlig igjen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen som så på aktuelt og være på tv norge i dag? Nå mener forskerne at snus er farlig igjen 7247944[/snapback] Fra VG eller Dagblad eller hvilken avis det nå var så sto det på forsiden i dag at 1 av 3 15 åringer snuser. Sammenheng? Ja, jeg trur det. Jeg mener at at media styrer verden. Ikke at det er noen sammensvergelser eller noe. Men media styrer alt. Man burde holde seg unna media. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Link til snus forumet Her folkens, har vi et snus forum! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da var man registrert. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Rofl, tilfeldig at fattern pracka på meg dagens Dagbladet, der hovedsideoppslaget var at 1/3 15-åringer snuser, haha. Dumme gammern 7244586[/snapback] Hehe! Faren min var så snill å vise meg den artikkelen og! Jeg bare sa at jeg ikke var overrasket. Men selvsagt, han måtte legge ut om alt som var farlig med snus...lol Lenke til kommentar
jaco Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hehe dette med eget snus forum var genialt. Registerte meg nå selv Flott opplegg! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1 av 3 15 åringer er vel ikke helt sant kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Link til snus forumet Her folkens, har vi et snus forum! 7248245[/snapback] Genialt joiner den jeg Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da var jeg registrert på siden, under navnet Nikotinsjokk Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ikke for å klage men er det ikke litt dumt med skrivefeil i banneren på forumet? Heter snusforumet, samme gjelder snusentusiaster. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hehe, jeg var klar over det, ble en rask feil da jeg satt sammen forumet i full fart i går. Jeg var faktisk ganske sikker på at noen ville kommentere dette... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var ikke for å pirke, men var liksom ikke helt rett plass for skrivefeil Tilbake til topic; nå sitter jeg med en stor kopp gløgg (alkoholfri, tenk det!) og en general under leppen, herlig. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hehe, nei, skjønner, takk uansett Gløgg sier du? Det er noe denne gutten ikke har drukket på lenge. Personlig sitter jeg med Nick and johnny løs og drikker vann... litt sunn må man være..? Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Leste i VG i dag at brus øker sjansen med 90% for å få kreft i bukspyttkjertelen. Altså er ikke brus noe tryggere enn snus når det gjelder den risikoen. Litt merkelig i grunn at sverige har minst tilfeller med bukspyttkjertelkreft i Hele Europa, samtidig som de har flest snusere. Kreftrisikoen med snus er utrolig overhypa. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tror neppe at 1/3 av 15 åringene snuser. Det jeg derimot tror er at 1/3 av 15 åringene har prøvd snus og dermed har Dagbladet blåst det opp noe jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg