Kenny™ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ok.. da var det ikke det Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Helt ærlig så er det kanskje bare meg som ikke har talent med kardus... Foretrekker General og Røda da! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noen som egentlig har noen erfaring med skruf porsjon? Er den like sterk? smaker den like godt? Har bare prøvd skruf løs før, så er litt nyserrig på åssen den er Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Synes absolutt ikke så mye om skruf porsjon. Men er vist mange som har skrytt den opp i himmelen til porsjon å være. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg syns ikke skruf porsjon smaker noe i det hele tatt, men den er sterk nok og renner nesten ikke. Uansett så liker jeg ikke porsjon så godt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noen som egentlig har noen erfaring med skruf porsjon? Er den like sterk? smaker den like godt? Har bare prøvd skruf løs før, så er litt nyserrig på åssen den er 7238026[/snapback] Gode greier. Smaker finfint, og styrken er jevnt god. Spesielt Skruf Stark. Merker lite til det nå, men det skjedde noe før i tiden, i alle fall. Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Skruf porsjon er sterk og renner lite ...Og en grei smak. Endret 7. november 2006 av LooneyTune Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jækler! nå fikk dere meg til å glede meg enda mer! Lenke til kommentar
maxM Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 En som snakka om problemer med Kardus og baking. Den fungerer ikke å bake etter min mening. Kardus er snusen når du syns det er greit og bare legge klypa rett på tunga døtte oppi med den. Den er altfor grov og våt for at den blir god å bake Lenke til kommentar
maxM Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) EDIT: Dobbelpost Endret 7. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Helt ærlig så er det kanskje bare meg som ikke har talent med kardus...Foretrekker General og Røda da! 7237917[/snapback] Den skal jo ikke bakes, du skal jo bare pakke opp en klype sånn som du gjør med vanlig snus En som snakka om problemer med Kardus og baking.Den fungerer ikke å bake etter min mening. Kardus er snusen når du syns det er greit og bare legge klypa rett på tunga døtte oppi med den. Den er altfor grov og våt for at den blir god å bake 7238729[/snapback] Helt korekt! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Snus i USA 7237545[/snapback] Leste at det stod dette i artikkelen: "You can't beat a cigarette for nicotine delivery. It's much faster and in a more concentrated form," Foulds said. "Cigarettes are like a Ferrari, and the [smokeless] pouch is like a secondhand Ford." Dummeste jeg har hørt. Har prøvd røyk og kjenner det ikke engang. Snus derimot Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dummeste jeg har hørt. Har prøvd røyk og kjenner det ikke engang. Snus derimot 7238992[/snapback] Litt keitete formulering, men nikotin fra røyk går mye kjappere i blodet! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dummeste jeg har hørt. Har prøvd røyk og kjenner det ikke engang. Snus derimot 7238992[/snapback] Litt keitete formulering, men nikotin fra røyk går mye kjappere i blodet! 7239017[/snapback] Greit nok, Nikotinen bruker 7 sek fra lungene til hjernen, men er mye mer nikotin i snus som blir tatt opp derfor kjenner man mer av det. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er mer nikotin i snus ja, men om det blir tatt opp mer nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er mer nikotin i snus ja, men om det blir tatt opp mer nekter jeg å tro. 7239484[/snapback] Fikk vite av helsesøsteren på skolen vår at å snuse en pris, gir deg like mye nikotin som å røyke en hel time i strekk.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er mer nikotin i snus ja, men om det blir tatt opp mer nekter jeg å tro. 7239484[/snapback] Fikk vite av helsesøsteren på skolen vår at å snuse en pris, gir deg like mye nikotin som å røyke en hel time i strekk.. 7239545[/snapback] Tipper det er en ganske pålitelig kilde da. Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Det er mer nikotin i snus ja, men om det blir tatt opp mer nekter jeg å tro. 7239484[/snapback] Tror det var sånn at i en sigarett er det 9-10 mg nikotin, mens i en snus er det 8mg+... Alikevel blir bare 0,9mg av nikotin tatt opp mens det tredobbelte kan bli tatt opp i snus. Complexity: Nå er det ikke Nikotin er det farlige stoffet da. Det er de andre stoffene i røyk som er veldig farlige og det kan derfor ikke sammelignes. Nikotin kan ha litt innvirkning på hjerte- og blodkarsystemet selv om de fleste friske mennesker tåler det, og gjøre deg avhengig. Har ikke hørt flere bivirkninger av nikotin. Endret 7. november 2006 av Plakkulv Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er mer nikotin i snus ja, men om det blir tatt opp mer nekter jeg å tro. 7239484[/snapback] Tror det var sånn at i en sigarett er det 9-10 mg nikotin, mens i en snus er det 8mg+... Alikevel blir bare 0,9mg av nikotin tatt opp mens det tredobbelte kan bli tatt opp i snus. 7240289[/snapback] Hvis man leser på pakka til sigarettene står det 0,9mg. Når snus nå kommer opp i 13+mg, er det ganske stor forskjell. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nikotin er vel et ganske farlig stoff vel? Snus inneholder også arsenikk og div andre kreftfremkallende stoffer, men hva inneholder vel ikke røyk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg