Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle steder har en butikk hvor de selger til minreårige ;)

7235694[/snapback]

Og det takker vi for!

Tipper på at for de småkioskene som selger til mindreårige har omsetningen steget veldig mye de siste årene.

7235763[/snapback]

Ja, og de er som regel overpriset på snus også. Blir ikke mindre cash av den grunn akkurat.

Lenke til kommentar

Ser at hele tråden her digger Kardus, så måtte derfor kjøpe en boks!

Tror jeg betalte 75 kr for den på sleven, og er ikke særlig fornøyd!

For det første var den ikke behaglig å ha under leppen, ikke smakte den noe særlig godt og dessuten var det bare griserier å bake en pris! Og det er mest irriterende! Har noen et triks i ermet for å ikke grise sånn?

Lenke til kommentar
Ser at hele tråden her digger Kardus, så måtte derfor kjøpe en boks!

Tror jeg betalte 75 kr for den på sleven, og er ikke særlig fornøyd!

For det første var den ikke behaglig å ha under leppen, ikke smakte den noe særlig godt og dessuten var det bare griserier å bake en pris! Og det er mest irriterende! Har noen et triks i ermet for å ikke grise sånn?

7236423[/snapback]

Bare ta en klyse og stapp under leppa ;)

Lenke til kommentar
Bare ta en klyse og stapp under leppa ;)

7237640[/snapback]

Sjidden hang jo ikke sammen, om den ikke ble skampakket! Er ikke keen på snus utover hele gliset heller!

7237678[/snapback]

Aldri vært noe problem her. Klarer å pakke den ganske så tett og fast med bare tunga. Og hvis man tar en finger og fjerner det som tyter for langt uttover leppa di, har man en fin, tettpakket Kardus liggende og ruge godt under leppa :love:

Lenke til kommentar
Muligens jeg fikk en boks som var vansklig å få has på!

Om den ikke skal smuldre må eg gjør den steinhard...

7237853[/snapback]

Hvor var det du kjøpte den? hvis det var på en kiosk så kan det jo hende at den har gått ut på dato, skjedde med meg en gang når skulle kjøpe general og den var så tørr at den var umulig å bake. Den var neste 3 måneder ute på dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...