Mrs Hatta Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Alle steder har en butikk hvor de selger til minreårige 7235694[/snapback] Og det takker vi for! Tipper på at for de småkioskene som selger til mindreårige har omsetningen steget veldig mye de siste årene. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Alle steder har en butikk hvor de selger til minreårige 7235694[/snapback] Og det takker vi for! Tipper på at for de småkioskene som selger til mindreårige har omsetningen steget veldig mye de siste årene. 7235763[/snapback] Ja, og de er som regel overpriset på snus også. Blir ikke mindre cash av den grunn akkurat. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Men irriterer meg at mange småkiosker ikke har snop! De har bare standarene skruf og general. Og da snakker vi vanlig general. Savner onyx mange steder, ettersom at det har blitt litt ettertraktet vare! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sant, må som regel på bensinstasjoner for å få tak i flere typer, men på en del av disse selger de ikke snus til mindreårige Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Akurat kommet hjem fra Sverige! Kjøpte et halv tårn med Catch something, og halv tårn med Kardus(200,-). Flott med litt snus i kjøleskapet! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ser at hele tråden her digger Kardus, så måtte derfor kjøpe en boks! Tror jeg betalte 75 kr for den på sleven, og er ikke særlig fornøyd! For det første var den ikke behaglig å ha under leppen, ikke smakte den noe særlig godt og dessuten var det bare griserier å bake en pris! Og det er mest irriterende! Har noen et triks i ermet for å ikke grise sånn? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis du pakker den sammen litt før du tar den opp av boksen så forhindrer du en del søl Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis du pakker den sammen litt før du tar den opp av boksen så forhindrer du en del søl 7236441[/snapback] øffkørs! Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fin å bake i leppa, ikke så fin å bake. Går ann, men tar tid. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare, er det noen som snuser i USA? Eller er det ikke lov å selge det der? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare, er det noen som snuser i USA? Eller er det ikke lov å selge det der? 7237279[/snapback] Det der har jeg også lurt på. har hørt fra folk at det faktisk er ulovlig der, men det er ikke sikkre kilder Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jeg trodde det var lovlig jeg, da man har amerikansk snus. Men skal ikke si det for sikkert at det er lovlig. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ser at hele tråden her digger Kardus, så måtte derfor kjøpe en boks!Tror jeg betalte 75 kr for den på sleven, og er ikke særlig fornøyd! For det første var den ikke behaglig å ha under leppen, ikke smakte den noe særlig godt og dessuten var det bare griserier å bake en pris! Og det er mest irriterende! Har noen et triks i ermet for å ikke grise sånn? 7236423[/snapback] Bare ta en klyse og stapp under leppa Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare ta en klyse og stapp under leppa 7237640[/snapback] Sjidden hang jo ikke sammen, om den ikke ble skampakket! Er ikke keen på snus utover hele gliset heller! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare ta en klyse og stapp under leppa 7237640[/snapback] Sjidden hang jo ikke sammen, om den ikke ble skampakket! Er ikke keen på snus utover hele gliset heller! 7237678[/snapback] Aldri vært noe problem her. Klarer å pakke den ganske så tett og fast med bare tunga. Og hvis man tar en finger og fjerner det som tyter for langt uttover leppa di, har man en fin, tettpakket Kardus liggende og ruge godt under leppa Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg fikk ikke rullen med skruf prosjon idag! Forhåpentligvis så får jeg den i morra.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Muligens jeg fikk en boks som var vansklig å få has på! Om den ikke skal smuldre må eg gjør den steinhard... *og forresten så begynte damen å le av meg fordi jeg kom hjem med så feminin boks... Endret 7. november 2006 av js79 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Muligens jeg fikk en boks som var vansklig å få has på!Om den ikke skal smuldre må eg gjør den steinhard... 7237853[/snapback] Hvor var det du kjøpte den? hvis det var på en kiosk så kan det jo hende at den har gått ut på dato, skjedde med meg en gang når skulle kjøpe general og den var så tørr at den var umulig å bake. Den var neste 3 måneder ute på dato. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 boksen går ut 6.12 har et par røda bokser som går ut 18.12 så den burde jo ikke være vansklig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg