Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Blir litt småkvalm når jeg snuser, jeg. Er dette uvanlig? 7198712[/snapback] Nei. Har du snusen lenger i enn du er vandt med kan du nok bli dårlig. Altså om det er første gangen du snuser burde du ikke ha den lenge i. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Altså om det er første gangen du snuser burde du ikke ha den lenge i. 7198793[/snapback] Så mine to-tre timer i starten var å overdrive "litt" altså? Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nick and Johnny og Skruf til vanlig. Skruf sterk når jeg kjenner noen som drar til sverige.. porsjon på skolen, bake i helgen:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Altså om det er første gangen du snuser burde du ikke ha den lenge i. 7198793[/snapback] Så mine to-tre timer i starten var å overdrive "litt" altså? 7199098[/snapback] Mulig det ja Ble du ikke kvalm? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ble ikke jeg etter fem timer. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Så mine to-tre timer i starten var å overdrive "litt" altså? 7199098[/snapback] Mulig det ja Ble du ikke kvalm? 7199375[/snapback] Den vesle kvalmen jeg var plaget med, kom rett etter at jeg tok ut snusen, så det har aldri vært noe jeg har bekymret meg særlig over. Er "tor dutt" jeg Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ble ikke jeg etter fem timer. 7199394[/snapback] som sagt, veldig individuelt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Første gang jeg snuste, var dritafull, holdt jeg på å spy. Snusen fikk meg til å hoste noe infernalskt. Svelgte med en gang det kom væske ned fra snusen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg ble ikke dårlig første gangen jeg snuste, men andre gangen. Da hadde jeg den riktignok inni _lenge_ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes faktisk at Kardusen var veldig god jeg, ikke like bra som General, men er fin for forandringens skyld. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei igjen ja. Vet ikke om noen andre har skrevet det i tråden her, orket ikke lese igjennom alle postene hehe.. Men noen av dere andre som har hørt at prisen på snus skal gå opp en del i sverige nå? Siden røyken går opp følger snusen også med. Det er veldig nedtur for mange :| Blir nesten som å kjøpe snus i norge om man drar til sverige. Dumt for oss som bor i nerheten som feks jeg, 20 min så er jeg i sverige. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du får hamstre nå da! Lenke til kommentar
jaco Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Slettes ikke dumt å hamstre litt nå nei, stor mulighet for at jeg drar en dag denne uken å tar med en del ruller! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 I forbindelse med kjøreopplæring hadde jeg forbikjøring på mandag, jaggu søren gikk ikke turen til rett over grensa ved Charlottenberg. Ja, det er godt å omsider ha et tårn med Skruf Stärk porsjon igjen Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå er det faktisk 15 dager siden jeg kuttet ned til å snuse kun 1 pris om dagen, og 8 dager siden sist jeg tok meg en pris. Føler at det går ganske greit, har fått bekreftet at viljestyrken min er sterkere enn 3 år med jevnlig nikotintilførsel. Men jeg har enda samvittighet til å ta meg en pris i blant. En av grunnene til at jeg klarer helt fint å ikke snuse, er at eneste snusen jeg har liggende nå, er General Maxi Portion, og jeg liker ikke den beske smaken som framkommer av den. Men ellers så føler jeg at snuskuttet mitt var en god avgjørelse, men jeg har ikke tenkt å mase på folk til å gjøre det samme. Jeg har enda respekt for en god snuser Selv om det er utrolig mange stygge snuslepper ute og går. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå er det faktisk 15 dager siden jeg kuttet ned til å snuse kun 1 pris om dagen, og 8 dager siden sist jeg tok meg en pris. 7202107[/snapback] Gratulerer! Husk det er de første dagene som er verst! Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Takk skal du ha! For meg er det bare ille når jeg har spist. Har alltid tatt meg en pris etter hvert måltid, og det er det jeg savner mest. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Da får du ikke spise så ofte da, heller masse få ganger Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg bare lurer på en ting. Jeg får så lite effekt av skruf for tiden. Vis jeg bruker en boks med General, som jeg nesten ikke får noen effekt av, og går tilbake til Skruf igjen, vil jeg få litt mer effekt da, siden kroppen er vant til mindre nikotin da? Endret 3. november 2006 av Plakkulv Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg bare lurer på en ting. Jeg får så lite effekt av skruf for tiden. Vis jeg bruker en boks med General, som jeg nesten ikke får noen effekt av, og går tilbake til Skruf igjen, vil jeg få litt mer effekt da, siden kroppen er vant til mindre nikotin da? 7211424[/snapback] Prøv Nick (and Johnny), Skruf Stark eller bare ta en 2 priser samtidig? Burde få bedre effekt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg