Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen ja. Vet ikke om noen andre har skrevet det i tråden her, orket ikke lese igjennom alle postene hehe.. Men noen av dere andre som har hørt at prisen på snus skal gå opp en del i sverige nå?

 

Siden røyken går opp følger snusen også med. Det er veldig nedtur for mange :|

 

Blir nesten som å kjøpe snus i norge om man drar til sverige. Dumt for oss som bor i nerheten som feks jeg, 20 min så er jeg i sverige.

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk 15 dager siden jeg kuttet ned til å snuse kun 1 pris om dagen, og 8 dager siden sist jeg tok meg en pris. Føler at det går ganske greit, har fått bekreftet at viljestyrken min er sterkere enn 3 år med jevnlig nikotintilførsel.

Men jeg har enda samvittighet til å ta meg en pris i blant.

En av grunnene til at jeg klarer helt fint å ikke snuse, er at eneste snusen jeg har liggende nå, er General Maxi Portion, og jeg liker ikke den beske smaken som framkommer av den.

Men ellers så føler jeg at snuskuttet mitt var en god avgjørelse, men jeg har ikke tenkt å mase på folk til å gjøre det samme. Jeg har enda respekt for en god snuser :) Selv om det er utrolig mange stygge snuslepper ute og går.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på en ting. Jeg får så lite effekt av skruf for tiden. Vis jeg bruker en boks med General, som jeg nesten ikke får noen effekt av, og går tilbake til Skruf igjen, vil jeg få litt mer effekt da, siden kroppen er vant til mindre nikotin da?

Endret av Plakkulv
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på en ting. Jeg får så lite effekt av skruf for tiden. Vis jeg bruker en boks med General, som jeg nesten ikke får noen effekt av, og går tilbake til Skruf igjen, vil jeg få litt mer effekt da, siden kroppen er vant til mindre nikotin da?

7211424[/snapback]

 

Prøv Nick (and Johnny), Skruf Stark eller bare ta en 2 priser samtidig?

 

Burde få bedre effekt da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...