Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Jeg mener også at for å bli kalt en ordentlig snuser må man bruke bake som hovedsnus :p Og pose som et alternativ når man er på steder der det ikke er praktisk/ser bra ut å bake/sitte med en feit klump i leppa.

Det med at man får saft på finga av bake er bare noe du bryr deg om i starten, så finner du dine faste steder å tørke av henda (under t-skjorta, på sokkene (ikke hvis de er hvite :p) på siden av buksa, inni lommene etc) så bekymrer man seg ikke over det lenger.

The Darkness: Hvis du bare stapper posen så langt opp i leppa du bare klarer (gjerne presse den ekstra godt opp med tunga) så sklir den hvertfall ikke ned på tenna hos meg. Bake sklir ned hvis jeg ikke "presser" på leppa slik at den blir flat og former seg litt. Men pose sitter som skudd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snuser vel en boks daglig selv, men vil allikevel ikke kalle meg en storsnuser. Var en veiarbeider borti gata her som fortalte at han brukte to bokser daglig, da begynner det å bli galt.

5619933[/snapback]

Altså hvis man snuser to bokser om dagen er det bare noe galt. og jeg tviler egentlig på at han får nyti snusen han har i før han må ta den ut igjenn og bake en ny hvis han skal klare å bruke to bokser daglig. Myth Busted!

Lenke til kommentar
Jeg så nettopp den der doom filmen, og satt godt i godstolen og skulle bake meg en pris så sovna jeg. så dytta kompisen min borti meg og jeg bare faen snusen min. Etterpå holdt jeg på å le meg i hjel.

5623989[/snapback]

sjønte ikke helt den der? men du sovna mens du pakket.. fatter ikke hvordan du klarte det da.. var den så dårlig? :p

Lenke til kommentar
Jeg er selv storsnuser. går en boks på 3-4 dager hvis det er bake. pose går på 2 dager.

5617955[/snapback]

Storsnuser? Peliz, hobbysnuser av verste sort det der. ;)

5621097[/snapback]

Pleiz... jeg er ikke mye hobbysnuser. det der tok jeg som en fornermelse!! :mad:

Lenke til kommentar
Jeg er selv storsnuser. går en boks på 3-4 dager hvis det er bake. pose går på 2 dager.

5617955[/snapback]

Storsnuser? Peliz, hobbysnuser av verste sort det der. ;)

5621097[/snapback]

Pleiz... jeg er ikke mye hobbysnuser. det der tok jeg som en fornermelse!! :mad:

5626406[/snapback]

Jo det er du. Jeg snuser 1 boks på 2 dager og det er ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...