ssswopp Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Men snus lukter dritt da, så ville ikke brukt den når du skal ut med no damer eller no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tenker du på snus med ren tobbakslukt? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 På Northener har de en snus som visstnok har en smak av pils, noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heter så mye som Pilsner Snus den... Av merket "Roots", som jeg forøvrig aldri har hørt om. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heter så mye som Pilsner Snus den... Av merket "Roots", som jeg forøvrig aldri har hørt om. 7172948[/snapback] Merkelig. Sier de pils på engelsk? Trodde det het Lager. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Merkelig. Sier de pils på engelsk? Trodde det het Lager. 7173045[/snapback] Ettersom pils kommer fra Plzeň i Tsjekkia(Pilsen på norsk/engelsk/tysk osv) så er det ikke så veldig rart. Endret 29. oktober 2006 av SBS Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Forskjellen på pils og øl er produksjonsmetoden. Øl lagre kort tid i temperert rom, mens pils lagres vesentlig lengre i kulde. Derav Lager. Aldri hørt ordet pils brukt i noen form i engelsk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Forskjellen på pils og øl er produksjonsmetoden. Øl lagre kort tid i temperert rom, mens pils lagres vesentlig lengre i kulde. Derav Lager. Aldri hørt ordet pils brukt i noen form i engelsk. 7173218[/snapback] pilsen n : a town in Czech Republic where Pilsner beer originated [syn: Pilsen, Plzen] De bruker nok ikke det ordet, men det har fremdeles sin betydning. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hvordan ville det vært å blande "luktsnus" inn i vanlig, si general løs? Bedre effekt? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bedre effekt fra snus får du på to måter. Enten tilfører du mer nikotin. Eller så kutter du deg i leppa med en kniv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bedre effekt fra snus får du på to måter. Enten tilfører du mer nikotin. Eller så kutter du deg i leppa med en kniv. 7173877[/snapback] Gir det mye ekstra effekt eller? det med kutting? Må jo bare svi som juling.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Selvfølgelig vil det svi. Poenget er at det er to måter å få mer effekt, tilsette mer tobakk, eller ødelegge seg selv på en latterlig måte. Men vil vel kunne gi bedre effekt, ja. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Selvfølgelig vil det svi. Poenget er at det er to måter å få mer effekt, tilsette mer tobakk, eller ødelegge seg selv på en latterlig måte. Men vil vel kunne gi bedre effekt, ja. 7176820[/snapback] Smerten vil jo overdøve rusen totalt da. Frister ikke akkurat Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Snuser man nok har man konstant sår under leppa, da er det digg å legge inn en skruf sterk fra fryseren.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Pfft, Skruf Sterk er bare tull, kjenner ingenting av den, mindre enn vanlig Skruf. Strongcut er bra. Endret 29. oktober 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Selvfølgelig vil det svi. Poenget er at det er to måter å få mer effekt, tilsette mer tobakk, eller ødelegge seg selv på en latterlig måte. Men vil vel kunne gi bedre effekt, ja. 7176820[/snapback] Smerten vil jo overdøve rusen totalt da. Frister ikke akkurat 7178998[/snapback] Kan ikke dere *********** forstå at nettopp det er hele poenget mitt? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er ganske ny når det kommer til snus, men fy faen så digg når det river i leppa og du kjenner at alle musklene i kroppen bare slapper helt av Har brukt skruf porsjon, men synst at smaken er heslig. Legger den rett under leppa og lar være og smake på den. Kjenner at det vrenger seg litt i magen når eg tar ut posen ved å grave den fram med tunga. Derfor lurte eg litt på om hvilken snus som er å anbefale for å slippe den heslige smaken, men fortsatt få den deilige følelsen? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gjør så meg.. bli vandt med den! Ellers om kan du jo kjøpe snus med smak.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Blaster88: Prøv Gøteborgs Rapé. Ellers kan jeg anbefale Skruf Tranbær, men det er ikke en snus jeg ville brukt hele dagen, man burde bytte på litt. Ellers kan du prøve Nick and Johnny, jeg har ikke prøvet denne selv, men jeg tror den inneholder et snev av lakris-smak (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg