Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har snusa i rundt 2 1/2 år nå, og det har vært helt greit. Men i det siste har leppa begynt å herpa seg. Sikkert flere her som har opplevd en litt "rynkete" innside på overleppa etter å ha hatt en pris litt lenge. Sånn blir det etter hver pris nå og det tar flere timer før det blir normalt igjen. Ut på kvelden etter 4-5 priser blir det rett og slett vondt i leppa når jeg tar oppi pris. Tror jeg sskal prøve å slutte snart, kanskje til nyåret.

Har prøvd å erstatte med posesnus, men det gjør det ikke helt for meg, pluss at den begynner å renne med engang.

Lenke til kommentar
Har snusa i rundt 2 1/2 år nå, og det har vært helt greit. Men i det siste har leppa begynt å herpa seg. Sikkert flere her som har opplevd en litt "rynkete" innside på overleppa etter å ha hatt en pris litt lenge. Sånn blir det etter hver pris nå og det tar flere timer før det blir normalt igjen. Ut på kvelden etter 4-5 priser blir det rett og slett vondt i leppa når jeg tar oppi pris. Tror jeg sskal prøve å slutte snart, kanskje til nyåret.

Har prøvd å erstatte med posesnus, men det gjør det ikke helt for meg, pluss at den begynner å renne med engang.

7168340[/snapback]

Jeg er sånn "rynkete" ganske ofte jeg, men aldri fått vondt i leppa når jeg slenger opp en præll.

Lenke til kommentar
Har kjøpt min først bokt. Catch Licorice. Den er ganske god, men jeg lurer på om det fortsatt går ann å få snusleppe av å snus på midten, og om den gror igjen.

7159584[/snapback]

Ja, får man snuser kun for og få snusleppe, og man pusser kun tennene for og få god ånde, hvem brys seg om tennene? Håper du ser poenget mitt.

7160595[/snapback]

Jeg har ikke lyst til å få snusleppe, og jeg håper det gror igjen også- ca hvor mye må man snuse for at man skal få det?

Lenke til kommentar

Når man snakker om snusleppe, så tenker jeg iallefall på en leppe der snusen ikke synes hvis man har i en normal stor pris, en slik leppe som jeg har. For å miste strengen som holder leppen oppe tror jeg nok du må snuse 24/7 i 2-3 uker, ellers er det ganske vanskelig, trodde en stund jeg hadde mistet den, men så "vokste" den ut igjen iløpet av 1 uke :p

Lenke til kommentar
Moren min sier snus lukter og. Forståelig det, om man står ti cm fra og vedkommende puster på en. Bare bullshit.

7139322[/snapback]

Jeg kjenner at snus lukter. To på jobben min bruker General snus, poser. Jeg kjende først at det luktet litt spesielt av han ene, faktisk ikke noen ekkel lukt. Men men, så luktet det søren meg det samme av han andre! Da forstod jeg at det var snusen. Så snus lukter jo, det lukter en slags søtlig lukt.

Edith: og jeg er ikke 10 cm fra personen

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Moren min sier snus lukter og. Forståelig det, om man står ti cm fra og vedkommende puster på en. Bare bullshit.

7139322[/snapback]

Jeg kjenner at snus lukter. To på jobben min bruker General snus, poser. Jeg kjende først at det luktet litt spesielt av han ene, faktisk ikke noen ekkel lukt. Men men, så luktet det søren meg det samme av han andre! Da forstod jeg at det var snusen. Så snus lukter jo, det lukter en slags søtlig lukt.

Edith: og jeg er ikke 10 cm fra personen

7171610[/snapback]

Pappa'n min lukter ikke snus så godt. Jeg kan godt sitte med en pose i kjeften og prate med han uten at han ser det eller lukter. Gjort det flere ganger.

Lenke til kommentar
en kompis av meg har en deodorant som lukter snus.

Jeg begynte virkelig å lure, for han snuser ikke :p

7172541[/snapback]

Jeg er kompisen, og den lukter kun når den er utblandet med svette :)

Men i dag lukter jeg ekte snus og :D

Endret av erixz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...