Plakkulv Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 I dag åpnet jeg min første boks med bakesnus. Det var skruf forresten. Synes smaken var mye bedre enn posesnus. Styrken også. I tillegg rant den nesten ikke, men merker jeg må forbedre bakekunnskapene mine Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Snus suger noe helt for j******* , jeg sier heller go tyggi!! 7164264[/snapback] Men godt er det. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Snus suger noe helt for j******* , jeg sier heller go tyggi!! 7164264[/snapback] Men godt er det. 7164486[/snapback] Det er ikke bare godt, det er heavenly Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Snus suger noe helt for j******* , jeg sier heller go tyggi!! No offense 7164264[/snapback] Blir stresset av å tygge på tyggis.. Blir avslappet av snus.. Defor jeg begynte, for at jeg ble avslappet.. angrer litt nå da men det er så digg.. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er enig med sistemann her jeg.. Digg er det! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Snus suger noe helt for j******* , jeg sier heller go tyggi!! No offense 7164264[/snapback] Du suger. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg skal på bensinstasjonen nå å kjøpe med meg noen forskjellige merker! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har snusa i rundt 2 1/2 år nå, og det har vært helt greit. Men i det siste har leppa begynt å herpa seg. Sikkert flere her som har opplevd en litt "rynkete" innside på overleppa etter å ha hatt en pris litt lenge. Sånn blir det etter hver pris nå og det tar flere timer før det blir normalt igjen. Ut på kvelden etter 4-5 priser blir det rett og slett vondt i leppa når jeg tar oppi pris. Tror jeg sskal prøve å slutte snart, kanskje til nyåret. Har prøvd å erstatte med posesnus, men det gjør det ikke helt for meg, pluss at den begynner å renne med engang. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har snusa i rundt 2 1/2 år nå, og det har vært helt greit. Men i det siste har leppa begynt å herpa seg. Sikkert flere her som har opplevd en litt "rynkete" innside på overleppa etter å ha hatt en pris litt lenge. Sånn blir det etter hver pris nå og det tar flere timer før det blir normalt igjen. Ut på kvelden etter 4-5 priser blir det rett og slett vondt i leppa når jeg tar oppi pris. Tror jeg sskal prøve å slutte snart, kanskje til nyåret. Har prøvd å erstatte med posesnus, men det gjør det ikke helt for meg, pluss at den begynner å renne med engang. 7168340[/snapback] Jeg er sånn "rynkete" ganske ofte jeg, men aldri fått vondt i leppa når jeg slenger opp en præll. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvor lenge varer en pris? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvor lenge varer en pris? 7169916[/snapback] Mine varer et par timer, før jeg har spist dem opp Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har kjøpt min først bokt. Catch Licorice. Den er ganske god, men jeg lurer på om det fortsatt går ann å få snusleppe av å snus på midten, og om den gror igjen. 7159584[/snapback] Ja, får man snuser kun for og få snusleppe, og man pusser kun tennene for og få god ånde, hvem brys seg om tennene? Håper du ser poenget mitt. 7160595[/snapback] Jeg har ikke lyst til å få snusleppe, og jeg håper det gror igjen også- ca hvor mye må man snuse for at man skal få det? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Rundt en 2,89 priser. Nei, tenk logisk Trevakt, det er mange faktorer som kommer inn; hvor lenge du har prisen i munnen, hvor mye spytt du har i munnen, hvilken type snus det er, hvor stram leppe du har fra før osv. og hva er en snus-leppe? Mener du strengen som kommer bort? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Seriøst. Jeg ble skuffa over Nick (and Johnny). Merka nesten ingenting. Holder meg til min elskede skruf Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 General er forsatt best gutter og jenter, har vært trofast mot den i fire år no, og har planer om å forsette(okeida, ikke helt trofast, menmen, vi ble no sammen igjen etter bruddet ) Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Når man snakker om snusleppe, så tenker jeg iallefall på en leppe der snusen ikke synes hvis man har i en normal stor pris, en slik leppe som jeg har. For å miste strengen som holder leppen oppe tror jeg nok du må snuse 24/7 i 2-3 uker, ellers er det ganske vanskelig, trodde en stund jeg hadde mistet den, men så "vokste" den ut igjen iløpet av 1 uke Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Moren min sier snus lukter og. Forståelig det, om man står ti cm fra og vedkommende puster på en. Bare bullshit. 7139322[/snapback] Jeg kjenner at snus lukter. To på jobben min bruker General snus, poser. Jeg kjende først at det luktet litt spesielt av han ene, faktisk ikke noen ekkel lukt. Men men, så luktet det søren meg det samme av han andre! Da forstod jeg at det var snusen. Så snus lukter jo, det lukter en slags søtlig lukt. Edith: og jeg er ikke 10 cm fra personen Endret 28. oktober 2006 av Litejk Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Moren min sier snus lukter og. Forståelig det, om man står ti cm fra og vedkommende puster på en. Bare bullshit. 7139322[/snapback] Jeg kjenner at snus lukter. To på jobben min bruker General snus, poser. Jeg kjende først at det luktet litt spesielt av han ene, faktisk ikke noen ekkel lukt. Men men, så luktet det søren meg det samme av han andre! Da forstod jeg at det var snusen. Så snus lukter jo, det lukter en slags søtlig lukt. Edith: og jeg er ikke 10 cm fra personen 7171610[/snapback] Pappa'n min lukter ikke snus så godt. Jeg kan godt sitte med en pose i kjeften og prate med han uten at han ser det eller lukter. Gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 en kompis av meg har en deodorant som lukter snus. Jeg begynte virkelig å lure, for han snuser ikke Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) en kompis av meg har en deodorant som lukter snus.Jeg begynte virkelig å lure, for han snuser ikke 7172541[/snapback] Jeg er kompisen, og den lukter kun når den er utblandet med svette Men i dag lukter jeg ekte snus og Endret 28. oktober 2006 av erixz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg