Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. Det er snus for alle, likt som skruf og general. Men i motsetning til de sistnevnte passer de på jobb og skole.

7135549[/snapback]

Hvorfor passer de til jobb og skole? kan da bruke den du pleier.

 

Alle jentene jeg kjenner snuser skruf og strongcut, (OMG jentesnus!11).

7135612[/snapback]

Ja, de jeg kjenner også :) går vel i RL, skruf og general.

Mens de pene jentene snuser det jeg kaller jentesnus. Sorry da, er bare det de aller fleste kaller det. Og jeg følger etter.

 

Er det mye nikotin i mocca og cathc? bare lurer

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Vil ikke si Strongcut er direkte ment for jenter, lol, hvor bor du foresten, ingen jenter jeg kjenner, vet om bruker skruf,strongcut osv..

7135692[/snapback]

 

Er du helt blank når det gjelder å oppfatte Ironi?

Lenke til kommentar
Men Catch og mocca er og vil bli jentesnus.

7135297[/snapback]

Nei. Det er snus for alle, likt som skruf og general. Men i motsetning til de sistnevnte passer de på jobb og skole.

7135549[/snapback]

 

General og skruf porsjon funker da utmerket på skole :dontgetit:

7135619[/snapback]

Catch er mindre og renner mindre, altså kan sitte lenger i, enn de fleste andre typer posesnus. Står du bak kassa på rimi kan du ikke bytte snus hele tida og da er en liten porsjonssnus perfekt.

Lenke til kommentar
Catch er mindre og renner mindre, altså kan sitte lenger i, enn de fleste andre typer posesnus. Står du bak kassa på rimi kan du ikke bytte snus hele tida og da er en liten porsjonssnus perfekt.

7136770[/snapback]

er da ikke vits å ha en catch i lenge, effekten av den går vel ut med en gang?

Hvis jeg skulle sitti i kassa på rimi hadde en skruf porsjon passa perfekt, renner passe, varer lenge, og er god :) [/kverulere]

Lenke til kommentar
Alle jentene jeg kjenner snuser skruf og strongcut, (OMG jentesnus!11).

7135612[/snapback]

Hehe, litt ironi eller?

 

Men Catch og mocca er og vil bli jentesnus.

7135297[/snapback]

Nei. Det er snus for alle, likt som skruf og general. Men i motsetning til de sistnevnte passer de på jobb og skole.

7135549[/snapback]

 

General og skruf porsjon funker da utmerket på skole :dontgetit:

7135619[/snapback]

Joda, men ville ikke satset på general pose jeg. Den renner jo bare. Eller så fungerer vanlig snus og pris master da :)

 

Ja, de jeg kjenner også :) går vel i RL, skruf og general.

Mens de pene jentene snuser det jeg kaller jentesnus. Sorry da, er bare det de aller fleste kaller det. Og jeg følger etter.

7135747[/snapback]

Syns både skruf og RL blir for bløt etter en stund jeg :roll:

Lenke til kommentar
Lukter man snus veldig godt?

Jeg har en boks liggende her, men mamma vet ikke at jeg "snuser".

 

Om jeg tar en pose nå, vil hun lukte det?

7137303[/snapback]

Hun vil nok ikke lukte det nei. ;)

 

Haha, neidu, snus lukter ikke mye! men hun kommer til å se den under leppen din viss hun kommer inn:P

Men lukte er umulig!

7137317[/snapback]

Ja, men hvis det er porsjon mini så skal det mye til! Satt en gang i badekaret med General Maxi posjon jeg og stefaren min kom han merka det ikke :lol:

 

Hun lukter det kanskje hvis hun stikker hodet inn i kjeften og har god luktesans. :whistle:

Lenke til kommentar
Catch er mindre og renner mindre, altså kan sitte lenger i, enn de fleste andre typer posesnus. Står du bak kassa på rimi kan du ikke bytte snus hele tida og da er en liten porsjonssnus perfekt.

7136770[/snapback]

er da ikke vits å ha en catch i lenge, effekten av den går vel ut med en gang?

Hvis jeg skulle sitti i kassa på rimi hadde en skruf porsjon passa perfekt, renner passe, varer lenge, og er god :) [/kverulere]

7137063[/snapback]

Og lukter mye, no flere av kundene garantert ikke ville likt og du hadde fått refs av sjefen til slutt.

 

Ja, catch har dårlig med nikotin, men har du et sug etter snus forvsvinner dette når catchen kommer oppi.

Lenke til kommentar
En kompis av meg ble faktisk busta av moren sin en time etter at han hadde fått en pose av meg. Mulig moren hans var veeeldig mistenksom og har meget god luktesans, men vet ikke helt. Mora mi lukter ingenting.

7137360[/snapback]

Kompisen din ble bare rævlurt av mora si!

Ingen lukter snus etter en time.

Om du ikke har snusen foran deg så klarer du ikke å lukte den!

Hun viste vel at han snuste og istede for å ferske han så tok hun et godt gammelt jungelknep og sa at de luktet, og han beit på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...