Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Hvordan synes folk at snus/røyking påvirker kjøreegenskapene?

7127958[/snapback]

 

Snus påvirker kun mens man baker :p Sjangler litt med bilen da ja. Eneste ubehageligheter jeg har hatt når jeg har røyka mens jeg har kjørt er når jeg må ratte mye og har siggen i hånda så brenner jeg meg alltid på en eller annen måte :p Eller når man mister siggen og for noia hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan synes folk at snus/røyking påvirker kjøreegenskapene?

7127958[/snapback]

 

Snus påvirker kun mens man baker :p Sjangler litt med bilen da ja. Eneste ubehageligheter jeg har hatt når jeg har røyka mens jeg har kjørt er når jeg må ratte mye og har siggen i hånda så brenner jeg meg alltid på en eller annen måte :p Eller når man mister siggen og for noia hehe.

7132044[/snapback]

 

Tips til alle som sliter med å pakke mens dere kjører; lær damen deres å pakke!

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper hun kun Catch mini?

7132022[/snapback]

 

Fordi hun sier at det er minst nikotin i den og vil ikke gjør meg veldig avhengig :ermm: Hun bruker kun Catch mini selv og.

7132103[/snapback]

 

Tror ikke det har så mye å si om hvor mye nikotin kroppen får, når det er snakk om 2 bokser om dagen, kan nok bli avhengig da å. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper hun kun Catch mini?

7132022[/snapback]

 

Fordi hun sier at det er minst nikotin i den og vil ikke gjør meg veldig avhengig :ermm: Hun bruker kun Catch mini selv og.

7132103[/snapback]

 

Tror ikke det har så mye å si om hvor mye nikotin kroppen får, når det er snakk om 2 bokser om dagen, kan nok bli avhengig da å. ;)

7132167[/snapback]

 

 

Har bare snust ett år. Men blir veldig sår og blør av og til av den ene fortanna. Er dette normal? Tannkjøttet har trekt seg litt tilbake, men har ikke lyst til å slutte. Vis jeg kjøper snus selv, hvilken burde jeg kjøpe? Er mocca bra?

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper hun kun Catch mini?

7132022[/snapback]

 

Fordi hun sier at det er minst nikotin i den og vil ikke gjør meg veldig avhengig :ermm: Hun bruker kun Catch mini selv og.

7132103[/snapback]

 

Tror ikke det har så mye å si om hvor mye nikotin kroppen får, når det er snakk om 2 bokser om dagen, kan nok bli avhengig da å. ;)

7132167[/snapback]

 

 

Har bare snust ett år. Men blir veldig sår og blør av og til av den ene fortanna. Er dette normal? Tannkjøttet har trekt seg litt tilbake, men har ikke lyst til å slutte. Vis jeg kjøper snus selv, hvilken burde jeg kjøpe? Er mocca bra?

7132218[/snapback]

Nei mocca er ikke bra, den er altfor svak, og smake dritt! Onyx eller nick (and johnny) er bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper hun kun Catch mini?

7132022[/snapback]

 

Fordi hun sier at det er minst nikotin i den og vil ikke gjør meg veldig avhengig :ermm: Hun bruker kun Catch mini selv og.

7132103[/snapback]

 

Tror ikke det har så mye å si om hvor mye nikotin kroppen får, når det er snakk om 2 bokser om dagen, kan nok bli avhengig da å. ;)

7132167[/snapback]

 

 

Har bare snust ett år. Men blir veldig sår og blør av og til av den ene fortanna. Er dette normal? Tannkjøttet har trekt seg litt tilbake, men har ikke lyst til å slutte. Vis jeg kjøper snus selv, hvilken burde jeg kjøpe? Er mocca bra?

7132218[/snapback]

Nei mocca er ikke bra, den er altfor svak, og smake dritt! Onyx eller nick (and johnny) er bra :thumbup:

7132292[/snapback]

 

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
du er gutt og bruker catch mini? Hva er vittsen? man må jo har minst 5 stykk oppi for å få noe som helst effekt.

7131320[/snapback]

For et kvalmende idiotisk utsagn. Skal en ha grei smak og lite rening er catch perfekt, enten en er gutt eller jente. Perfekt snus under jobbing og lignende.

7131578[/snapback]

er jo ikke kvalmt utsagn(kan ha kommi ut litt feil ;) ). Men Catch og mocca er og vil bli jentesnus.

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...