Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare prøvd General og Skruf, General smaker best, men skruf gir bedre effekt.

7124646[/snapback]

Enig der.. General er kosesnus.. Skruf er slapp-av snus :)

7125971[/snapback]

hmm. Jeg synes det motsatte :)

7126019[/snapback]

Forskjellige meninger :)

Men om jeg skal sitte å se en film, så tar jeg general løs og bruke det..

Skal jeg (slik som nå) bare sitte på datan eller være ute å farte, så går det i skruf :)

nick (and jonny) egner seg som begge deler :)

Lenke til kommentar
Har bare prøvd General og Skruf, General smaker best, men skruf gir bedre effekt.

7124646[/snapback]

Enig der.. General er kosesnus.. Skruf er slapp-av snus :)

7125971[/snapback]

hmm. Jeg synes det motsatte :)

7126019[/snapback]

Forskjellige meninger :)

Men om jeg skal sitte å se en film, så tar jeg general løs og bruke det..

Skal jeg (slik som nå) bare sitte på datan eller være ute å farte, så går det i skruf :)

nick (and jonny) egner seg som begge deler :)

7126045[/snapback]

Forskjellige bruksområder også. Bruker snus kun når jeg sitter ved dataen og prater med jenter på msn :wee: Eller som nå. Har ikke prøvd snus når jeg kjører..Men kjenner mange som gjør det.

ps. hvis en blir stoppa på alk. kontroll, man får vell ikke bot hvis han har snus under leppa? :p

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Forskjellige bruksområder også. Bruker snus kun når jeg sitter ved dataen og prater med jenter på msn :wee: Eller som nå. Har ikke prøvd snus når jeg kjører..Men kjenner mange som gjør det.

ps. hvis en blir stoppa på alk. kontroll, man får vell ikke bot hvis han har snus under leppa?  :p

7126078[/snapback]

ikke peiling.. men kommer vel an på alderen?

Lenke til kommentar

ps. hvis en blir stoppa på alk. kontroll, man får vell ikke bot hvis han har snus under leppa?  :p

7126078[/snapback]

ikke peiling.. men kommer vel an på alderen?

7126169[/snapback]

kan godt hende..

Lenke til kommentar

7126078[/snapback]

Absolutt ikke. Det eksisterer ingen hjemmel i Norsk lov for det. Loven sier at en er påvirket når en har en promille over 0.2, eller er påvirket av legemidler som ikke tillates brukt sammen med motorkjøretøy, eller narkotika.

I forhold til bruk av tobakk er det så vidt meg bekjent bare 18 år aldersgrense for å kjøpe dette. Bruk er det 16 år aldersgrense på. Dette kan jeg dog ta feil i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Så du får ikke promille når du bruker snus?

7126340[/snapback]

Joda, men blir Shempefull :dribble:

Hvor mener du at alkoholen skulle komme fra?

Lenke til kommentar

7126340[/snapback]

Om du har sprit i prisen kan det gi deg promille. Ellers er promille begrepet vi bruker på alkoholpåvirkning. Det er ikke alkohol i snus.

Hva synes folk om siggen min? Bruker den på et annet forum. Homemade-shit.

7126931[/snapback]

Pen. Så lenge du ikke bruker den der jeg modererer. Det er forbudt.

Lenke til kommentar

Var å øvde med bandet her forleden dag. Vi skulle en liten tur bort på kiwi og handle inn ny proviant med drikke(cola til de andre kara i bandet, vann til meg :( ). Da vi passerte en liten gjeng med folk, tok jeg opp snusboksen og skulle til å putte en porsjon under leppa. Fra vestre hørte jeg da en lys og pistrete stemme si "kan jeg få snus". "gud" tenkter jeg, "jente som skal ha snus av meg" mens jeg snur meg mot personen. Der satt en liten lubbe blond guttunge og så på meg med store øyne. "ehum.. hvor gammel er du" spør jeg. "13" svarte gutten. Jeg så på bandkameratene mine og ristet på hode. "sorry, jeg gir ikke snus til såpass unge folk" og gikk.

Trist opplevelse. Å snus når du er 13-14 år blir for dumt synes nå jeg

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd snus når jeg kjører..Men kjenner mange som gjør det.

7126078[/snapback]

Eneste grunnen jeg overhode kan tenke meg til at du kan få bot for å snuse i et on-the-edge univers er om du ikke er fylt 18 år. Men blir du stanset i kontroll med snus og er under den lovlige alderen så har jeg en sterk fornemelse av at ikke snusen hadde vært ditt største problem.

7126340[/snapback]

Som Simon Aldra sa så kan du trakte snusen din om du vil og aldri bli full!

Du blir nok utrolig dårlig, men aldri aldri full! Og det er jo greit! :thumbup:

Lenke til kommentar
Trist opplevelse. Å snus når du er 13-14 år blir for dumt synes nå jeg

7127147[/snapback]

Ga en porsjon Skruf Stark til en frekk kiddie fra åttendeklasse en gang. Måtte gud håpe han ble dårlig.

Pen. Så lenge du ikke bruker den der jeg modererer. Det er forbudt.

Hvor modererer du da? Nei, jeg vet at det er lov der jeg henger, kan ikke linke til det forumet her men. (GHG hvis noen kjenner til det).

7127271[/snapback]

Catch-Gamer.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...