Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Det eneste er at alle preparater som inneholder nikotin vil skape sammentrukkede blodårer. Og det kan føre til mye, f.eks. økt fare for hjerte- og karesykdommer, i tilfellet med snus vil den faren være lik den du får ved å drikke kaffe.

På lengre sikt kan vel det ha en viss innvirkning på vekst. Men marginal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, kjøpte en General-boks nå, for det første så gikk den ut på dato den 8 i forrige måned. For det andre, jeg måtte betale full pris, og for det tredje, dette er den eneste butikken i nærheten.  :realmad:

7118611[/snapback]

Bruker og være sånn med meg også da jeg kjøper snus i Norge. Det er vel fordi butikkene i Norge ikke tar inn snus så ofte og kanskje det ikke blir så mye solgt heller så da er det ingen grunn for å ta inn.

Lenke til kommentar
Faen, kjøpte en General-boks nå, for det første så gikk den ut på dato den 8 i forrige måned. For det andre, jeg måtte betale full pris, og for det tredje, dette er den eneste butikken i nærheten.  :realmad:

7118611[/snapback]

Bruker og være sånn med meg også da jeg kjøper snus i Norge. Det er vel fordi butikkene i Norge ikke tar inn snus så ofte og kanskje det ikke blir så mye solgt heller så da er det ingen grunn for å ta inn.

7118632[/snapback]

Det gjelder nokk spesielt general, Siden den er populær og en hel hylle i snusskapet fylles med generaltyper, blir det vel bestilt mye og ikke alt brukt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Urk.

Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus.

Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i.

Lenke til kommentar
Urk.

Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus.

Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i.

7121141[/snapback]

rett i søpla? WTF? hva med å selge den til noen da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Urk.

7121141[/snapback]

7121212[/snapback]

Unner ikke min verste fiende smaken av catch

Lenke til kommentar
Urk.

7121141[/snapback]

7121212[/snapback]

7121290[/snapback]

er enig der... unner ingen den shiten der.... den kan kastet rett i søppla! unner min verste fiende mye ondt ,men ikke døden! fysj å fy! det der er no sikkelig griseri! smaker uskalig stygt! sammenligner det med en varm brus uten kullsyre når du er edru! SKANDALE!

-Dieter Meyer- :w00t:

Lenke til kommentar
Urk.

7121141[/snapback]

7121212[/snapback]

7121290[/snapback]

Uenig. Den smaker godt. Lite effekt, men smaker like fullt godt.

Lenke til kommentar

yes er tro fan av lucky strike portion, helst white. digg konsistens på selve posen. bra utsende på boksen men litt vanskelig og finne og nesten alle tror jeg skal ha sigg når jeg sier lucky strike white portion:(

men den snusen anbefales på det sterkeste. ikke så bra effekt men digg nok

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...