Simon Aldra Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det eneste er at alle preparater som inneholder nikotin vil skape sammentrukkede blodårer. Og det kan føre til mye, f.eks. økt fare for hjerte- og karesykdommer, i tilfellet med snus vil den faren være lik den du får ved å drikke kaffe. På lengre sikt kan vel det ha en viss innvirkning på vekst. Men marginal. Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 ok, nice, har ikke merka no til det for å si det sånn. Men er det noe i røyk\snus som faktisk stopper veksten litt? 7118086[/snapback] Har hørt at røyk reduserer vekst, men ikke noe med snus. Kan godt hende det gjør det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Faen, kjøpte en General-boks nå, for det første så gikk den ut på dato den 8 i forrige måned. For det andre, jeg måtte betale full pris, og for det tredje, dette er den eneste butikken i nærheten. Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Faen, kjøpte en General-boks nå, for det første så gikk den ut på dato den 8 i forrige måned. For det andre, jeg måtte betale full pris, og for det tredje, dette er den eneste butikken i nærheten. 7118611[/snapback] Bruker og være sånn med meg også da jeg kjøper snus i Norge. Det er vel fordi butikkene i Norge ikke tar inn snus så ofte og kanskje det ikke blir så mye solgt heller så da er det ingen grunn for å ta inn. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Faen, kjøpte en General-boks nå, for det første så gikk den ut på dato den 8 i forrige måned. For det andre, jeg måtte betale full pris, og for det tredje, dette er den eneste butikken i nærheten. 7118611[/snapback] Bruker og være sånn med meg også da jeg kjøper snus i Norge. Det er vel fordi butikkene i Norge ikke tar inn snus så ofte og kanskje det ikke blir så mye solgt heller så da er det ingen grunn for å ta inn. 7118632[/snapback] Det gjelder nokk spesielt general, Siden den er populær og en hel hylle i snusskapet fylles med generaltyper, blir det vel bestilt mye og ikke alt brukt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I alle fall 40% av all snusen i de fleste snuskjøleskap er General. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, Hmm, nå vet jeg hva jeg skal gjøre, starte et nytt snus merke , tjener fett hvis det blir populært. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I alle fall 40% av all snusen i de fleste snuskjøleskap er General. 7118787[/snapback] Syns det er rimelig teit for oss som ikke har general som førstevalg.. Men greit om de er fri for det man skal ha, da er det bra at de har masse general Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 gah snus <3 Liker best General, Röda og Göteborgs Rapè Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor er det folk putter snusen? På siden eller foran? personlig bruker jeg siden, da jeg har bedre plass der. 7117888[/snapback] Når du har snust en del år som jeg har, så er det greit å bytte på når man blir jævla sår. Bruker som regel siden, men strengen er borte for lengst, så midten går helt fint Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hehe, jeg syntes skruf stark (porsjon) er helt genial. Noen som har testa lucky strike porsjon? den er digg.. veldig nice boks. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Urk. Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus. Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Urk. Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus. Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i. 7121141[/snapback] rett i søpla? WTF? hva med å selge den til noen da? Lenke til kommentar
DieterMeyer Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 General er jo da cremen av snus=) jeg vil påstå at den er den snusen som er gjennomsnittslig best... er meget god på smak, bra bakeevne, bra holdbarhet og ikke minst er den ikke dyrere enn andre snus typer! lenge leve GENERAL! - Dieter Meyer- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Urk. Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus. Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i. 7121141[/snapback] rett i søpla? WTF? hva med å selge den til noen da? 7121212[/snapback] Unner ikke min verste fiende smaken av catch Lenke til kommentar
DieterMeyer Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Urk. Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus. Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i. 7121141[/snapback] rett i søpla? WTF? hva med å selge den til noen da? 7121212[/snapback] Unner ikke min verste fiende smaken av catch 7121290[/snapback] er enig der... unner ingen den shiten der.... den kan kastet rett i søppla! unner min verste fiende mye ondt ,men ikke døden! fysj å fy! det der er no sikkelig griseri! smaker uskalig stygt! sammenligner det med en varm brus uten kullsyre når du er edru! SKANDALE! -Dieter Meyer- Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Urk. Jeg legger herved frem påstand om at Catch Licorice er verdens verste portionsnus. Prøvde den for et år siden og her glemt hvordan den var var, så jeg kjøpte ny i dag. Gikk rett i søpla med 23 ubrukte poser i. 7121141[/snapback] rett i søpla? WTF? hva med å selge den til noen da? 7121212[/snapback] Unner ikke min verste fiende smaken av catch 7121290[/snapback] Uenig. Den smaker godt. Lite effekt, men smaker like fullt godt. Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 yes er tro fan av lucky strike portion, helst white. digg konsistens på selve posen. bra utsende på boksen men litt vanskelig og finne og nesten alle tror jeg skal ha sigg når jeg sier lucky strike white portion:( men den snusen anbefales på det sterkeste. ikke så bra effekt men digg nok Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har bare prøvd General og Skruf, General smaker best, men skruf gir bedre effekt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har bare prøvd General og Skruf, General smaker best, men skruf gir bedre effekt. 7124646[/snapback] Enig der.. General er kosesnus.. Skruf er slapp-av snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg