Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snusen i seg selv er god, men hva med å lage sån type top 3 av favoritt snusen deres? slik:

1.General løs

2.Ettan løs

3.General Onyx

synes det høres ut som en jævlig god idè har jo da ikke lest igjennom alle 260 sidene så vet ikke om dette allerede har blitt gjort ^^

7111708[/snapback]

Vi har gjort det minst fire-fem ganger. :p

Lenke til kommentar

Enig meg Simon Aldra her; stor prell er bare sløsing! Dessuten ser det corny ut. =S Bruker selv å ha en avlang "klump" på venstre side (for meg) (har ei lomme der fra tidligere snusing) og da passer det best med en liten skruf.. Varier jo også litt fra snustype til snustype!

Lenke til kommentar

Tja, snuser ganske mye så jeg må bytte på. Vil helst bare bruke bakesnus, men blir for sår når jeg minst snuser en boks om dagen. Da bytter jeg litt mellom portion og vanlig. Har prøvd det meste men faller alltid tilbake til General, ja, gode gamle ;)

Akkurat nå står det en boks Lucky Strike portion her og en General bake. Greit å kunne velge :thumbup:

Har forøvrig brukt snus i 9-10år nå...

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Tja, snuser ganske mye så jeg må bytte på. Vil helst bare bruke bakesnus, men blir for sår når jeg minst snuser en boks om dagen. Da bytter jeg litt mellom portion og vanlig. Har prøvd det meste men faller alltid tilbake til General, ja, gode gamle  ;)

Akkurat nå står det en boks Lucky Strike portion her og en General bake. Greit å kunne velge  :thumbup:

Har forøvrig brukt snus i 9-10år nå...

7113275[/snapback]

Det er derfor jeg har en boks Nick (and Johnny) og en boks Skruf Lös stående her. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...