Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Dgligvarebutikker er billigst. Det viktigste å huske på om du ikke er 18 år og skal kjøpe snus, er å virke selvsikker. Om du kommer til kassa og ser ned i golvet mens du snakker får du garantert ikke kjøpt. Om du kommer til kassa og snakker selvsikkert mens du ser vedkommende i øynene, funker det som regel å kjøpe.

Lenke til kommentar

Fikk testet Onyx i dag :D Den var ganske grei, ikke så mye salt smak som vanlig general, men jeg synes ikke at den rant så fælt. Satt med en i 45 min gikk helt greit. Stilig boks, stilig pakking, litt dyrere, men dog. En jeg kommer til å kjøpe mer av :D

Lenke til kommentar

Jeg er selv storsnuser. går en boks på 3-4 dager hvis det er bake. pose går på 2 dager. snuser somregel

1General(bake)

2Gøteborg(påse)

3General(pose).

pose er drit kjekt når man ikke gidder å bake snusen og bare vill putte den i uten noe stress når den skal tas ut igjenn. bedre og putte i for "nybegynnere" som ikke liker snus-smaken på tunga (jeg har personlig ikke noe imot det:P) men ingen ting slår bakesnus. fersk snus som man skviser sammen til en tønne og putter i kjeften. mmmmmm :pgir meg mye mere virkning også.

hvis du i tilleg er under 18 og er redd for at foreldrene dine skal merke deg er det også kjekt med pose når du snuser hjemme. utenom de som er "pro" som klarer å hontere bake like lett som påse da =)

poenget mitt er: er man en snuser skal man snuse bake. er man hobbysnuser og bare henger med i strømmen eller er kjerring/homo (ikke ta det ille opp) funker det best med en liten pose^^

Lenke til kommentar
poenget mitt er: er man en snuser skal man snuse bake. er man hobbysnuser og bare henger med i strømmen eller er kjerring/homo (ikke ta det ille opp) funker det best med en liten pose^^

5617955[/snapback]

Så hvis man rett og slett bare liker pose bedre enn bake kan man ikke være en "ordentlig" snuser?

Lenke til kommentar

5617955[/snapback]

Så hvis man rett og slett bare liker pose bedre enn bake kan man ikke være en "ordentlig" snuser?

5618021[/snapback]

Posesnus er bare en lettvin måte å snuse på. bake snus er ekte saker så derfor mener jeg det ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...