hylo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 General Onyx eier. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hvor i strømstad har de billigst snus, og selger til mindreårige? teit spørsmål men kanskje noen vet om noen billige plasser Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Yeah, sweeden idag, nytt tårn med skruf Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dgligvarebutikker er billigst. Det viktigste å huske på om du ikke er 18 år og skal kjøpe snus, er å virke selvsikker. Om du kommer til kassa og ser ned i golvet mens du snakker får du garantert ikke kjøpt. Om du kommer til kassa og snakker selvsikkert mens du ser vedkommende i øynene, funker det som regel å kjøpe. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Synes forresten ikke General Onyx er no særlig god. Fet boks og posene ligger på en rimelig fænsi måte, men den renner veldig kjapt... Og smaken av skruf er så mye bedre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fikk testet Onyx i dag Den var ganske grei, ikke så mye salt smak som vanlig general, men jeg synes ikke at den rant så fælt. Satt med en i 45 min gikk helt greit. Stilig boks, stilig pakking, litt dyrere, men dog. En jeg kommer til å kjøpe mer av Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 *kaste snus på kaiern* Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så den nye generalen er med andre ord ikke noe å satse på elr? dakkar kaiern, jeg fikk meg 2 bokser general i dag Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Den nye generalen er helt herlig synes jeg Litt dyrere enn vanlig porsjon, men så er den litt mer "eksklusiv" også, pluss at boksen og selve porsjonene ser ekstra lekre ut Verdt det! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sku prøve onyx men NEIDA! den var utsolgt... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 *kaste snus på kaiern* 5617157[/snapback] Aww Må få kjøpt når jeg er i Lillestrøm i morra. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg er selv storsnuser. går en boks på 3-4 dager hvis det er bake. pose går på 2 dager. snuser somregel 1General(bake) 2Gøteborg(påse) 3General(pose). pose er drit kjekt når man ikke gidder å bake snusen og bare vill putte den i uten noe stress når den skal tas ut igjenn. bedre og putte i for "nybegynnere" som ikke liker snus-smaken på tunga (jeg har personlig ikke noe imot det:P) men ingen ting slår bakesnus. fersk snus som man skviser sammen til en tønne og putter i kjeften. mmmmmm gir meg mye mere virkning også. hvis du i tilleg er under 18 og er redd for at foreldrene dine skal merke deg er det også kjekt med pose når du snuser hjemme. utenom de som er "pro" som klarer å hontere bake like lett som påse da =) poenget mitt er: er man en snuser skal man snuse bake. er man hobbysnuser og bare henger med i strømmen eller er kjerring/homo (ikke ta det ille opp) funker det best med en liten pose^^ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 poenget mitt er: er man en snuser skal man snuse bake. er man hobbysnuser og bare henger med i strømmen eller er kjerring/homo (ikke ta det ille opp) funker det best med en liten pose^^ 5617955[/snapback] Så hvis man rett og slett bare liker pose bedre enn bake kan man ikke være en "ordentlig" snuser? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 poenget mitt er: er man en snuser skal man snuse bake. er man hobbysnuser og bare henger med i strømmen eller er kjerring/homo (ikke ta det ille opp) funker det best med en liten pose^^ 5617955[/snapback] Så hvis man rett og slett bare liker pose bedre enn bake kan man ikke være en "ordentlig" snuser? 5618021[/snapback] Posesnus er bare en lettvin måte å snuse på. bake snus er ekte saker så derfor mener jeg det ja. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) når vi først er inne på Bake/pose; for meg er det ufattelig hvordan noen klarer å snuse pose, den er jo så liten, den sklir ned å blir liggende midt på tenna. Mulig det bare er jeg som har en stor overleppe. (veteransnuser ) Edit; leif.. Endret 16. februar 2006 av The_Darkness Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hjelp hva er det jeg gjør? fikk en ny boks i dag, har en kopis som overnatter og boksen er halvfull men jeg har ikke hatt snus på en uke så det forklarer kanskje hvorfor da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Bake/pose diskusjonen. Bake er skittent. Du blir skitten og får saft på henda. Pose er bare å pælme inn i kjeften. Men jeg niholder om bakingsen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Liker best bakesnus, men jeg får ikke det deilige nikotinsjokket av den lengre, men utrolig nok får jeg det av skruf porsjon. Tro det eller ei. Kjenner at det svir langt oppi leppen Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg er selv storsnuser. går en boks på 3-4 dager hvis det er bake. pose går på 2 dager. Hva er jeg da? En boks General lösn 50g går på en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg