Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som har lyst og bruke løs snus men klarer ikke å pakke kan jo altids kjøpe seg en Pricemaster. Blir ikke like bra etter min mening men den funker  helt ok

7107817[/snapback]

Men pris master lager så små priser da :hrm:

7107901[/snapback]

 

Da varer boksene lenger, og du får ha litt nikotin oftere :)

7107925[/snapback]

Jaja stemmer, men jeg bruker ikke pricemaster, men det var et tips til de som ikke viste om det:P

Lenke til kommentar

Lat som jeg er, orker jeg ikke å bla bakover i denne tråden for å finne kjøpserfaringer med snusbutiken.se.

 

Slipper man unna med tollgebyr på f.eks en stokk Gøteborg porsjon til 199SEK, og får man noen norske tobakksavgifter utenom denne summen?

 

Edit: Ser nå at med frakt til norge og eskp.gebyr skal de ha 303 SEK for den samme stokken, og da kan man vel bare glemme å komme seg unna 200NOK-grensa vi så velsignet har.

Lenke til kommentar
Lat som jeg er, orker jeg ikke å bla bakover i denne tråden for å finne kjøpserfaringer med snusbutiken.se.

 

Slipper man unna med tollgebyr på f.eks en stokk Gøteborg porsjon til 199SEK, og får man noen norske tobakksavgifter utenom denne summen?

 

Edit: Ser nå at med frakt til norge og eskp.gebyr skal de ha 303 SEK for den samme stokken, og da kan man vel bare glemme å komme seg unna 200NOK-grensa vi så velsignet har.

7108509[/snapback]

 

Jeg har prøvd å bestille snus fra Northerner, men jeg fikk det IKKE inn i Norge. Det ble konfiskert/destruert i tollen. Bestillingen var ikke over 250 nok som er grensa for toll.

 

edit: kjøpte (Nick and) Johnny i dag (den løse) :love:

 

Kan egentlig sammenligne (Nick and) Johnny med Skruf, bare at man tar vek mye av den fæle smaken som Skruf har. NaJ er litt søtere og har en mye finere aroma imo.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
hvor får man kjøpt pricemaster og hvor mye koster det?

7108342[/snapback]

Du kan kjøpe det nesten overalt, på noen dagligvare butikker og mix og slikt, iallfall på tobakks butikker, det koster omtrennt 40-60 kr

7110944[/snapback]

 

Og er totalt ubrukelig... Det er lettere å lære seg å bake selv, enn å bruke den fordømte prismasteren. Lager små ubrukelige priser som bare revner og renner. Du er heldig hvis du i det hele tatt får den inn i kjeften. Det tar deg EN boks med løs-snus så burde de aller fleste ha lært seg åssen de baker en pris...

Lenke til kommentar
hvor får man kjøpt pricemaster og hvor mye koster det?

7108342[/snapback]

Du kan kjøpe det nesten overalt, på noen dagligvare butikker og mix og slikt, iallfall på tobakks butikker, det koster omtrennt 40-60 kr

7110944[/snapback]

 

Og er totalt ubrukelig... Det er lettere å lære seg å bake selv, enn å bruke den fordømte prismasteren. Lager små ubrukelige priser som bare revner og renner. Du er heldig hvis du i det hele tatt får den inn i kjeften. Det tar deg EN boks med løs-snus så burde de aller fleste ha lært seg åssen de baker en pris...

7111095[/snapback]

 

Nja, en kompis av meg syns det er meget praktisk..

 

I skoletimene osv så er det mye lettere å bruke pricemaster enn å drive å bake, mye mere renslig også..

 

Og han klager aldri, og fordet om prisen kansje er liten, så gir det litt gjevn effekt..

 

Aldri skjønt poenget med priser på størrelse med en golfball.. lager alltid små vanlige priser om jeg har løs..

Lenke til kommentar
Aldri skjønt poenget med priser på størrelse med en golfball.. lager alltid små vanlige priser om jeg har løs..

7111133[/snapback]

Poenget er å være kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Seph.

 

Skrev noe tidligere i tråden om størrelsen på priser, gidder ikke gjenta, men jo større pris, jo mer sløser du.

 

Prismaster, kunne kanskje være en ide for elever på mekaniske fag som vil lage ungdomsbedrift?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...