Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Yippiekayay moddafakka

 

Jeg har brukket arma mi, og da er det nyttesløst å bake. Ettersom jeg ikke vil ha smuler inni gipsen.

 

Kan noen anbefale en god porsjonssnus her? Har prøvd skruf portion, men det smaker hest.

Lenke til kommentar
Bare meg som har en tendens til å bli slapp og gjerne trøtt av å snuse?

Uansett, liker röda lacket når det kommer til snus. Dette gjelder da pose, for jeg gidder ikke å bake. Snuser uansett særdeles lite.

7104236[/snapback]

 

Ja. Det som er så bra med snus. Vis jeg er veldig stressa/irritert, så er det bare å ta en pris å sette seg ned litt så blir man avslappa. :D

7104270[/snapback]

aah, ja. ikke noe som en prell etter en hard gymtime :love:

Lenke til kommentar
Yippiekayay moddafakka

 

Jeg har brukket arma mi, og da er det nyttesløst å bake. Ettersom jeg ikke vil ha smuler inni gipsen.

 

Kan noen anbefale en god porsjonssnus her? Har prøvd skruf portion, men det smaker hest.

7106175[/snapback]

Onyx, Göteborgs Rapé, Nick (and Johnny), Lucky, Skruf Tranebär. Kommer ikke på mange flere.

 

aah, ja. ikke noe som en prell etter en hard gymtime :love:

7106616[/snapback]

Så du mister halve effekten av treningen. ;)

Lenke til kommentar
Bare meg som har en tendens til å bli slapp og gjerne trøtt av å snuse?

Uansett, liker röda lacket når det kommer til snus. Dette gjelder da pose, for jeg gidder ikke å bake. Snuser uansett særdeles lite.

7104236[/snapback]

 

Ja. Det som er så bra med snus. Vis jeg er veldig stressa/irritert, så er det bare å ta en pris å sette seg ned litt så blir man avslappa. :D

7104270[/snapback]

aah, ja. ikke noe som en prell etter en hard gymtime :love:

7106616[/snapback]

 

Enig. Er ikke mye som slår en god prell etter en hard time med styrke.

Lenke til kommentar

Hører mye om Nick and Johnny.. Er det snakk om pose eller bake? Har ikke kjøpt snus på griselenge (bakte skruf vær dag før jeg begynte å bytte det ut med den dumme røyken), men tenkte jeg skulle kjøpe litt jeg kan ha mens jeg sitter på skolen å filmer en kampanjereklamefilm mot røyk! *ler*

Hva "nytt" er å anbefale av bakesnus? Hvor får man tak i det i Drammen?

Lenke til kommentar
Så du mister halve effekten av treningen.  ;)

 

Hehe, mange som hevder det ja, men det er nok tull. Tror det heller er snakk om 20-30%, kommer og ann på hva man spiser etter treningen(protein, karbohydrater, mineraler ++)

7107046[/snapback]

Nå er jo "Halve effekten" ment litt diffust, men det du sier er korrekt. Dog vil du uansett få sammentrukkede blodårer.

 

Hører mye om Nick and Johnny.. Er det snakk om pose eller bake? Har ikke kjøpt snus på griselenge (bakte skruf vær dag før jeg begynte å bytte det ut med den dumme røyken), men tenkte jeg skulle kjøpe litt jeg kan ha mens jeg sitter på skolen å filmer en kampanjereklamefilm mot røyk! *ler*

Hva "nytt" er å anbefale av bakesnus? Hvor får man tak i det i Drammen?

7107437[/snapback]

Begge deler. Nick (and Johnny) er porsjon, (Nick and) Johnny er løs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...