TorbjørnK Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 kan vært forskjellig tetthet på dem da... vei dem! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tja. Mange hjemmemekkere som har bommet ille på "nøyaktig etter øyemål"-metoden. 7105268[/snapback] Det skal være sikkert og visst^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det var VELDIG fremtredende vilken som var størst. Onyx ER mindre, face it. Bekrefter bare noe jeg har visst i månedsvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Yippiekayay moddafakka Jeg har brukket arma mi, og da er det nyttesløst å bake. Ettersom jeg ikke vil ha smuler inni gipsen. Kan noen anbefale en god porsjonssnus her? Har prøvd skruf portion, men det smaker hest. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nick and Johnny Eller Lycky Strike (ikke hvit) Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Yippiekayay moddafakka Jeg har brukket arma mi, og da er det nyttesløst å bake. Ettersom jeg ikke vil ha smuler inni gipsen. Kan noen anbefale en god porsjonssnus her? Har prøvd skruf portion, men det smaker hest. 7106175[/snapback] General onyx helt klart! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Der ser dere, onyx er MINDRE!! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare meg som har en tendens til å bli slapp og gjerne trøtt av å snuse?Uansett, liker röda lacket når det kommer til snus. Dette gjelder da pose, for jeg gidder ikke å bake. Snuser uansett særdeles lite. 7104236[/snapback] Ja. Det som er så bra med snus. Vis jeg er veldig stressa/irritert, så er det bare å ta en pris å sette seg ned litt så blir man avslappa. 7104270[/snapback] aah, ja. ikke noe som en prell etter en hard gymtime Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Yippiekayay moddafakka Jeg har brukket arma mi, og da er det nyttesløst å bake. Ettersom jeg ikke vil ha smuler inni gipsen. Kan noen anbefale en god porsjonssnus her? Har prøvd skruf portion, men det smaker hest. 7106175[/snapback] Onyx, Göteborgs Rapé, Nick (and Johnny), Lucky, Skruf Tranebär. Kommer ikke på mange flere. aah, ja. ikke noe som en prell etter en hard gymtime 7106616[/snapback] Så du mister halve effekten av treningen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Trener ikke, annet enn det jeg gjør i gymmen, så er ikke ute etter effekt av trening. Og da er det så absolutt deilig med en prell etter timen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare meg som har en tendens til å bli slapp og gjerne trøtt av å snuse?Uansett, liker röda lacket når det kommer til snus. Dette gjelder da pose, for jeg gidder ikke å bake. Snuser uansett særdeles lite. 7104236[/snapback] Ja. Det som er så bra med snus. Vis jeg er veldig stressa/irritert, så er det bare å ta en pris å sette seg ned litt så blir man avslappa. 7104270[/snapback] aah, ja. ikke noe som en prell etter en hard gymtime 7106616[/snapback] Enig. Er ikke mye som slår en god prell etter en hard time med styrke. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så du mister halve effekten av treningen. Hehe, mange som hevder det ja, men det er nok tull. Tror det heller er snakk om 20-30%, kommer og ann på hva man spiser etter treningen(protein, karbohydrater, mineraler ++) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kjøpte meg pris master på mix i dag, dæven så lettvindt og praktisk. Ikke minst slipper jo å bake snusen også Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fekk nettopp Nick (and johnny) nå, skal prøve den snart. Gleder meg sykt. Skal ha den om kveldene i helgen Lenke til kommentar
Nyman5k Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var med ja9boy og kjQpte nick and johnny sterk poriton, Fy faen deilig den men ikke saa stor virkning som jeg forventet. Fikk masse ny snus og ska snuse som faen i helgen :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hører mye om Nick and Johnny.. Er det snakk om pose eller bake? Har ikke kjøpt snus på griselenge (bakte skruf vær dag før jeg begynte å bytte det ut med den dumme røyken), men tenkte jeg skulle kjøpe litt jeg kan ha mens jeg sitter på skolen å filmer en kampanjereklamefilm mot røyk! *ler* Hva "nytt" er å anbefale av bakesnus? Hvor får man tak i det i Drammen? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 fillern! finner ikke skruf i nerheten av der jeg bor lenger blir nødt til å leve på genral inntil videre... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så du mister halve effekten av treningen. Hehe, mange som hevder det ja, men det er nok tull. Tror det heller er snakk om 20-30%, kommer og ann på hva man spiser etter treningen(protein, karbohydrater, mineraler ++) 7107046[/snapback] Nå er jo "Halve effekten" ment litt diffust, men det du sier er korrekt. Dog vil du uansett få sammentrukkede blodårer. Hører mye om Nick and Johnny.. Er det snakk om pose eller bake? Har ikke kjøpt snus på griselenge (bakte skruf vær dag før jeg begynte å bytte det ut med den dumme røyken), men tenkte jeg skulle kjøpe litt jeg kan ha mens jeg sitter på skolen å filmer en kampanjereklamefilm mot røyk! *ler*Hva "nytt" er å anbefale av bakesnus? Hvor får man tak i det i Drammen? 7107437[/snapback] Begge deler. Nick (and Johnny) er porsjon, (Nick and) Johnny er løs. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vel bakesnusen er jo bedre en porsjonen da (av N&J) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Selvfølgelig, det er jo bakesnus! Problemet mitt for tiden er at jeg bruker reggis.. =/ Da er det i grunnen greit med pose, men skal jeg først bruke penger på snus og ikke røyk så kjøper jeg heller noe ordentlig, altså løs.. Skal sjekke om jeg får tak i litt Nick and Johnny løs..! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg