Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Tenker da på snus som er kuttet på langs, ikke på tvers sånn som general og alle de andre vanlige snustypene (inkulders grovsnus)

 

Da snustypene som jeg har kommet over som er kuttet på langs er hawken, kodiak ice og kardus ;)

 

Jess kan sikkert blande OT og snus :thumbup:

Bode der fra jeg ver 0-6, er 16 nå blir snart 17.

Men er det i en og annen ferie osv. Kan vel ta litt mer over PM.

 

Nanvnet mitt står i profilen min ;) Etternavnet mitt kommer jo fra dønna (Tok det fra stefaren min som har slekt på dønna)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smakte Kardus igår, og fy feite dæven. Bedre snus har jeg aldri smakt, og verre bakeegenskper har jeg aldri prøvd. Den er jo så grov at det er helt vilt. Gikk rundt og tygde på snusen fordi den smakte så digg (altså ett blad/flak/korn om gangen).

 

YUMY YUMY YUMY

7095992[/snapback]

Sjelevenner? :love:

 

edit: Og sånn btw, General Maxi sine poser inneholder bare 1,7g med snus, så det blir 12*1,7 ;) Altså mindre enn 24 gram.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Tenker da på snus som er kuttet på langs, ikke på tvers sånn som general og alle de andre vanlige snustypene (inkulders grovsnus)

 

Da snustypene som jeg har kommet over som er kuttet på langs er hawken, kodiak ice og kardus ;)

 

Jess kan sikkert blande OT og snus :thumbup:

Bode der fra jeg ver 0-6, er 16 nå blir snart 17.

Men er det i en og annen ferie osv. Kan vel ta litt mer over PM.

 

Nanvnet mitt står i profilen min ;) Etternavnet mitt kommer jo fra dønna (Tok det fra stefaren min som har slekt på dønna)

7101712[/snapback]

Har faktisk bare smakt Kardus. :)

 

Kan du for all del gjøre, kan en ta en øl.

 

Kjøpte nick & johnny løs idag og skal kjapt tilbake på general igjen!

Syntes den rett og slett smakt noe mellom dårlig duftfrisker og sure sokker...

Altså ingen hit!

7101901[/snapback]

Du er offisielt sprø. Wæck.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Bare meg som har en tendens til å bli slapp og gjerne trøtt av å snuse?

Uansett, liker röda lacket når det kommer til snus. Dette gjelder da pose, for jeg gidder ikke å bake. Snuser uansett særdeles lite.

7104236[/snapback]

 

Ja. Det som er så bra med snus. Vis jeg er veldig stressa/irritert, så er det bare å ta en pris å sette seg ned litt så blir man avslappa. :D

Lenke til kommentar
Fuck, onyx, posene er små+ den er synsykt svak, posene blir sykt glatte osv, vansklig å holde på plass i leppa jo, men smaken er noe av de beste på snus markede, hvis de hadde vært litt større+ mer nikotin hadde den vært helt genial!

7104654[/snapback]

Rubble. De er akkurat like store som all annen snus. Har aldri problemer med å holde dem på plass. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Onyxene ER mindre, uansett hva som står på pakken. I dag tok jeg ut innholdet å baket en tønne av det, gjor det samme med en skruf og en general. Kom frem til at skruf var størst, og minst 1\3 større en Onyx. Den var også litt større en General original. Onyx var den desidert minste av de.

Lenke til kommentar
Onyxene ER mindre, uansett hva som står på pakken. I dag tok jeg ut innholdet å baket en tønne av det, gjor det samme med en skruf og en general. Kom frem til at skruf var størst, og minst 1\3 større en Onyx. Den var også litt større en General original. Onyx var den desidert minste av de.

7104909[/snapback]

En vitenskapelig måte. Tøm alle posene og mål vekten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...