El-Deno Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Folk er gærne! Fatter ikke at dere greier, snusen min begynner bare å renne etter 20min og da spytter jeg den ut. Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Folk er gærne! Fatter ikke at dere greier, snusen min begynner bare å renne etter 20min og da spytter jeg den ut. 7084824[/snapback] lær deg å bak mann.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Folk er gærne! Fatter ikke at dere greier, snusen min begynner bare å renne etter 20min og da spytter jeg den ut. 7084824[/snapback] lær deg å bak mann.. 7084836[/snapback] Bruker for det meste porsjon, orker ikke det stresset. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Der har du grunnen til renninga. Bakesnus renner ikke i nærheten så mye om den er bakt skikkelig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Den første snusen jeg prøvde var General løs, husker jeg svelget hele prisen etterpå, ble noget kvalm da ja! Etter der kjøpte jeg Gøteborgs Rapé porsjon, utrolig god porsjons-snus. Kan noen si noe om GR-løs? Ligner smaken på porsjon? Klekkus: Kjøpte Mocca en gang, måtte bruke 3 poser på en gang. 7083868[/snapback] Göteborg løs er god, men ikke som portion. Heller ikke ypperlig å bake. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Angående det med skatteøkning på snus: De norske prisene vil mest sannsynlig ikke gå opp i det hele tatt vil jeg tro.. Men hvis prisene går opp så er det sikkert ikke mer en en femmer Og da vil det vil bli 300kr stokken/pølsa/rullen/whatever i sverige?! Tullete.. da blir sigaretter billigere, og da vil folk ihvertfall ikke slutte å røyke.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Angående det med skatteøkning på snus: De norske prisene vil mest sannsynlig ikke gå opp i det hele tatt vil jeg tro.. Men hvis prisene går opp så er det sikkert ikke mer en en femmer Og da vil det vil bli 300kr stokken/pølsa/rullen/whatever i sverige?! Tullete.. da blir sigaretter billigere, og da vil folk ihvertfall ikke slutte å røyke.. 7085273[/snapback] I alle fall idiotisk. Forstår ikke hvordan de tenkte. Må vel få penger til skattelettene. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har hørt både tårn, stokk og pølse. Bor utenfor drammen. 7082625[/snapback] jeg har og hørt de + strull. bor en times tid nord for Oslo. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Innføring av snus skatt tar kaka, snart får vi vel en egen brus skatt også? Blir sur! Endret 16. oktober 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Woods Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Angående det med "tårn,pølse" osv. Her i byen kaller vi det for et rør faktisk. Et snus rør, er digg Men det er jo da ikke noe fasit på hva man kaller det? Her i byen kalles ofte løs snus for en "buge/buga". Personlig sier jeg "en pris". Men uansett. Snus prisen vil nok ikke gå opp i Norge. Det er avgifter som gjelder sverige, og sist jeg sjekka er Norge oppløst fra Sverige? Prisen for en boks i Norge er alerede latterlig høy. Går den mer opp så slutter jeg.. Bruker nok penger på det tullet... Hver gang jeg kjøper en boks tenker jeg: "Dette blir min siste." Hver gang!! Det er bare så utrolig digg å ha noe under leppa, som nå f.eks. Før man legger seg trenger kroppen nikotin Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ofte jeg snuser i 3 timer++ ikke no stress. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nå har jeg hatt 2 poser general i 2 timer, og det renner da ikke så fælt, godt Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 nice man, men general er ikke så digg da, hehe. renner som F Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Mamma var i danmark så skulle ho kjøpe et tårn med General Løs, men tror du ikke ho kjøpte portion jo da seff greide ho det ..det eneste jeg har og si om General Portion er Kast heile boksen i tørketrommlen så kan du bruker de, er så våte ellers Endret 17. oktober 2006 av Proxer Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Mamma var i danmark så skulle ho kjøpe et tårn med General Løs, men tror du ikke ho kjøpte portion jo da seff greide ho det ..det eneste jeg har og si om General Portion er Kast heile boksen i tørketrommlen så kan du bruker de, er så våte ellers 7089186[/snapback] Du kan gi de til meg Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Mamma var i danmark så skulle ho kjøpe et tårn med General Løs, men tror du ikke ho kjøpte portion jo da seff greide ho det ..det eneste jeg har og si om General Portion er Kast heile boksen i tørketrommlen så kan du bruker de, er så våte ellers 7089186[/snapback] Selg dem da, kan tjene en del slanter på det Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sovnet på bussen i dag og greide å svelge en av de to prosjonssnusen jeg hadde oppi. Har fortsatt ikke blitt uggen i magen, men gleder meg Hadde aldri skjedd med løssnus... Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 de er brukt opp alerede var paa lan i 5 dager brukte alle Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sier bare en ting, løs er mye bedre enn porsjon. Porsjon renner bare, og hvite porsjoner er litt femi =) Eneste porsjonen som er akseptabel er General og General Onyx fordi de smaker godt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 de er brukt opp alerede var paa lan i 5 dager brukte alleDu brukte et tårn med snus på 5 dager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg