Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns nesten det skulle blitt skrevet i begynnelsen av snus polen at kun snusere eller tidligere snusere fikk stemme. Riktignok blir det sikkert polspamere der, men når folk stemmer på en snus, når de aldri har snust blir litt feil. "Fordi boksen var så pen" f.eks..

Men det er jo fint lite vi kan gjøre med det da men.. ;)

Lenke til kommentar
Denne dingsen er ganske genial. En general (har ikke prøvd andre merker) passer rett oppi koppholderen. Legg en vifte over eller under så kan man bruke den som snuskjøler :D  Leste på komplett at noen hadde prøvd det, så jeg kjøpte en, og passet akuratt, men er litt vond å få opp igjen, men er bare å ikke presse den langt ned i.

7063063[/snapback]

 

Har et spørsmål kan jeg ha den i pcen eller i en vanlig stikkkontakt? Og vis jeg har den i pcen hvor mange cd rommer tar den?

Siden den koster ca 100 hvor mye vil d koste til sammen vis de sender den som oppkrav?

Lenke til kommentar
Denne dingsen er ganske genial. En general (har ikke prøvd andre merker) passer rett oppi koppholderen. Legg en vifte over eller under så kan man bruke den som snuskjøler :D  Leste på komplett at noen hadde prøvd det, så jeg kjøpte en, og passet akuratt, men er litt vond å få opp igjen, men er bare å ikke presse den langt ned i.

7063063[/snapback]

 

Har et spørsmål kan jeg ha den i pcen eller i en vanlig stikkkontakt? Og vis jeg har den i pcen hvor mange cd rommer tar den?

Siden den koster ca 100 hvor mye vil d koste til sammen vis de sender den som oppkrav?

7070437[/snapback]

 

 

Du trenger ikke stikkontakt, bare strøm fra pcen vis du vil at sigarettenneren skal funke. Den tar en cd-rom i plass. Så kjøper du bare en 80mm vifte som du legger over boksen med snusen nedi så har du en snuskjøler. Er egentlig bare koppholder og sigarettenner. Husk å ta ut den greia som sitter nedi kopholderen da ;) Har ikke peiling på pris for den og vifte for kjøpte andre deler også, så du får sjekke det selv på komplett :)

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
veit ikke om noen har sakt dette før, men jeg orka ikke lese 200 sider for å finne ut.

 

Jeg kjøpte General porsjon (pleier å kjøpe skruf) og jeg merka at den svir sikkelig i leppa. er det noen andre som merke dette eller?

7068516[/snapback]

Det er helt normalt det, gjort det på meg flere ganger. Deilig når det svir :love: Men går over når man har blitt vandt med snusen. ihvertfall hos meg ;)

Lenke til kommentar
veit ikke om noen har sakt dette før, men jeg orka ikke lese 200 sider for å finne ut.

 

Jeg kjøpte General porsjon (pleier å kjøpe skruf) og jeg merka at den svir sikkelig i leppa. er det noen andre som merke dette eller?

7068516[/snapback]

 

Svir ikke her lenger, muligns det er slik i starten. Men du har vel sår tenker jeg, som skraper seg opp når du legger inn ny snus. Er nok den posen som gjør det. Om posen er litt skarp i forhold til bake.

 

Dårlig formulert, men forstod sikkert hehe

Lenke til kommentar
I går hadde jeg kardusen min under leppa i 2,5 halv time. det var digg det. Men hva er sånn ca vanlig tid ¨å ha bake under leppa?

7076628[/snapback]

 

Jeg varierer mye. Som regel fra 45 min til 1,5time på meg.

7076737[/snapback]

 

Herregud, har dere snusen i så lenge med general og skruf også?

Lenke til kommentar
I går hadde jeg kardusen min under leppa i 2,5 halv time. det var digg det. Men hva er sånn ca vanlig tid ¨å ha bake under leppa?

7076628[/snapback]

 

Jeg varierer mye. Som regel fra 45 min til 1,5time på meg.

7076737[/snapback]

 

Herregud, har dere snusen i så lenge med general og skruf også?

7077111[/snapback]

 

general er det muligheter for, men skruf er leire på en halvtime...

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg tror det finnes en "gal og riktig" måte å snuse på.

 

Jeg kan fint holde en Skruf pris under leppa i en time eller to, no problem. Kardus kan jeg jo ha en hel dag uten problem i grunn, da den er så hard. (Ikke at jeg har gjort, eller planer..)

 

Hvordan folk "behandler" snusen mens den er under leppa er forskjellig. Det gjelder å ha en avslappet "holding" i leppa, gjerne presse litt med den slik den holder seg på plass mens du f.eks spiser. Eneste snusen jeg har hatt som er litt stress å ha under leppa er Nick and Johnny løs. Den holder seg fint, men etter en og halv time under leppa er den bare stress å ta ut.

Lenke til kommentar

Hvis man er sulten eller tygger tyggis eller er kåt når man snuser, produseres det mye spytt. Da blir jo snusen ganske leire fort. Så for min del prøver jeg å være litt tørr i kjeften når jeg baker, og heller drikke endel etterpå. Og når man retter på dne med tunge prøver jeg å ha minst mulig spytt på tunga. Bortett fra når man skal forme den. Da er det skikkelig våt tunge som gjelder, og heller prøve å suge ut sfaten/fuktigheten etterpå.

 

Funker fett ;)

Lenke til kommentar
I går hadde jeg kardusen min under leppa i 2,5 halv time. det var digg det. Men hva er sånn ca vanlig tid ¨å ha bake under leppa?

7076628[/snapback]

 

Jeg varierer mye. Som regel fra 45 min til 1,5time på meg.

7076737[/snapback]

 

Jeg har kutta litt ned på løs men husker at jeg pleide å ha den i et par timer når jeg var på skolen, eller når jeg gamet.

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...