Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Denne dingsen er ganske genial. En general (har ikke prøvd andre merker) passer rett oppi koppholderen. Legg en vifte over eller under så kan man bruke den som snuskjøler :D Leste på komplett at noen hadde prøvd det, så jeg kjøpte en, og passet akuratt, men er litt vond å få opp igjen, men er bare å ikke presse den langt ned i.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal på Gardemoen i morgen, riktignok på innenlandsterminalen. Selges det billig snus der?

 

Her i byen (Sola Flyplass) selges kun billig snus på utenlandsterminalen liksom.. crap!

 

Det er forresten fri prisetting på snus i Norge. Butikkene velger selv prisen, står det ihvertfall på Swedish Match..

7027138[/snapback]

 

Er noe som heter avgifter i Norge og de styrer prisene her. Ingen som gidder selge noe uten å tjene penger på det. Når Staten Norge skal ha avgifter høye som hus blir det sånn, så butikken velger ikke den høye prisen selv desverre !

Lenke til kommentar
Det må det vel være? Varer som er kjøpt i "tax-free" er jo varer du kjøper uten avgifter, eller tar jeg feil? ;)

7026530[/snapback]

jeg lurer på. Hvorfor koster en vare boks general 60 spenn på Rimi ved Gardermoen, mens hvis du går på taxi freen koster den 20 kr. Er det bare avgifter?

7026553[/snapback]

Korrekt. (Og jeg er 17 ;))

7026664[/snapback]

 

Det er helt korekt ! Avgifter !

Lenke til kommentar
Hva er egentlig white portion? Er det en sterkere variant av den vanlige portionen? Eller er den svakere?

7015288[/snapback]

 

Det er samme snus som ligger i posen som er i løs og orginal portion, men den hvite posen gjør at den smaker lengre og renner mindre fordi snusen er fuktet før den pakkes i posen.

Lenke til kommentar

Testet nå nick & jhonny løs, den var faktisk helt grei. Var ikke noe problem å ha under leppa egentlig. Var ikke så mye forskjell fra general. Selv om general alltid er den beste og trofaste snusen!

 

General kan man ha i lang periode, det som er forskjellen fra andre. Men det er godt å hive innpå en annen type en gang i blandt, men ikke over lang periode sånn som med general.

Lenke til kommentar
Jeg skal på Gardemoen i morgen, riktignok på innenlandsterminalen. Selges det billig snus der?

 

Her i byen (Sola Flyplass) selges kun billig snus på utenlandsterminalen liksom.. crap!

 

Det er forresten fri prisetting på snus i Norge. Butikkene velger selv prisen, står det ihvertfall på Swedish Match..

7027138[/snapback]

 

Er noe som heter avgifter i Norge og de styrer prisene her. Ingen som gidder selge noe uten å tjene penger på det. Når Staten Norge skal ha avgifter høye som hus blir det sånn, så butikken velger ikke den høye prisen selv desverre !

7064133[/snapback]

 

jo butikken bestemmer prisen.. jeg jobber på buttikk og jeg hvar med og bestemte og sette ned prisen på alle løse snuser til generalnivå fra 64-67,5 til 57,5.. det er forsatt dyrt men med 10% personalrabatt går det greit...staten får avgiftene sine uansett om buttikken selger med 1 øresfortjeneste eller 20 kr

Lenke til kommentar
Har rapportert med ønske om poll :)

7064825[/snapback]

 

Lag en liste da så fixer jeg pollen..;)

7065411[/snapback]

forslag til snuser i pollen:

kardus

skruf

general

rl

ettan

(nick and) johnny

7064531[/snapback]

 

:whistle:

7065458[/snapback]

 

så lenge det finnes en del flere, så må disse være med. Kjenner folk som har andre favoritter enn de der,

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

forslag:

Ettan

General

Skruf

Göteborgs Rapé

grovsnus

Röda Lacket

Strong cut

Gustavus

Catch

Mocca :p

General Onyx

Skruf Stærk

Tre Ankare

Kardus

Nick and Johnny

Rocker

Prince

Tiedemans

 

Det var alle jeg fant på swedish-snus ;)

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...