Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at General har kommet med ny porsjonsnus, den var iallefall ny for meg og de andre snuserne i klassa.

General Onyx, svarte, harde porsjoner. Var beklageligvis ikke helt i stand til å bedømme smak da jeg fikk prøve den i dag, men det virka som den hadde helt grei effekt, og den rant ikke noe særlig.

post-34672-1139844649_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ser ut til at General har kommet med ny porsjonsnus, den var iallefall ny for meg og de andre snuserne i klassa.

General Onyx, svarte, harde porsjoner. Var beklageligvis ikke helt i stand til å bedømme smak da jeg fikk prøve den i dag, men det virka som den hadde helt grei effekt, og den rant ikke noe særlig.

5597907[/snapback]

Hvor fant dere denne? Så fryktelig rar ut, så derfor må jeg prøve :p

Lenke til kommentar

5597907[/snapback]

Hvor fant dere denne? Så fryktelig rar ut, så derfor må jeg prøve :p

5597941[/snapback]

Ado sa at han kjøpte den på Seven Elven (eller sju-ølløv som vi liker å kalle det her på hedemarken ;) )

Lenke til kommentar

5597907[/snapback]

jævli lyst å teste den.. men den er vel neppe kommet til nordnorge

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det er ganske lite du kan gjøre for å freshe opp snus som er gått tørr. Det blir ikke det samme å bruke vann. Men det jeg vil anbefale deg å gjøre, er å helle littegrann cognac eller whisky i snusen. Dette vil gi snusen en fin smak i tillegg :)

PS: vær veldig forsiktig når du heller oppi whisky eller cognac, fordi det skal VELDIG lite til å før å gjøre snusen våtere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Etter 3 år som slave har jeg droppet Generalen. Dette er dag nummer 2 og suget er svakt, men vedvarende. Gjør som meg; dropp snusen!

Lenke til kommentar
Var nettop ute å leita febrilsk etter den nye General snusen (Onyx), men jeg fant den ikke :( Et par steder hadde de label for den i snusskapet, men det var ingen bokser der og da jeg spurte betjeningen visste de ikke om de hadde det.

5602742[/snapback]

Tar sikkert en stund før butikker får vite om den og slikt.. det virker som den er ganske så ny i norge iallefall

Lenke til kommentar
Etter 3 år som slave har jeg droppet Generalen. Dette er dag nummer 2 og suget er svakt, men vedvarende. Gjør som meg; dropp snusen!

5602271[/snapback]

2 år her. Gikk over til bleier for noen dager siden. Kaller det slutta med snus da bleier ikke kan kvalifiseres som dette.

Lenke til kommentar

5602271[/snapback]

2 år her. Gikk over til bleier for noen dager siden. Kaller det slutta med snus da bleier ikke kan kvalifiseres som dette.

5603557[/snapback]

Hr bestemt meg for å aldri kjøpe en boks. har aldri gjort det heller.. bare fått

Lenke til kommentar

5602271[/snapback]

5603557[/snapback]

Hr bestemt meg for å aldri kjøpe en boks. har aldri gjort det heller.. bare fått

5603633[/snapback]

Jeg bestemte meg for å aldri kjøpe noe mer enn de to boksene jeg hadde fått av en kamerat.... nå kjøper jeg en tre-fire bokser i uka....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...