hylo Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Kjøpe snus imorgen? Ja. God kveld. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ser ut til at General har kommet med ny porsjonsnus, den var iallefall ny for meg og de andre snuserne i klassa. General Onyx, svarte, harde porsjoner. Var beklageligvis ikke helt i stand til å bedømme smak da jeg fikk prøve den i dag, men det virka som den hadde helt grei effekt, og den rant ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ser ut til at General har kommet med ny porsjonsnus, den var iallefall ny for meg og de andre snuserne i klassa. General Onyx, svarte, harde porsjoner. Var beklageligvis ikke helt i stand til å bedømme smak da jeg fikk prøve den i dag, men det virka som den hadde helt grei effekt, og den rant ikke noe særlig. 5597907[/snapback] Hvor fant dere denne? Så fryktelig rar ut, så derfor må jeg prøve Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ser ut til at General har kommet med ny porsjonsnus, den var iallefall ny for meg og de andre snuserne i klassa. General Onyx, svarte, harde porsjoner. Var beklageligvis ikke helt i stand til å bedømme smak da jeg fikk prøve den i dag, men det virka som den hadde helt grei effekt, og den rant ikke noe særlig. 5597907[/snapback] Hvor fant dere denne? Så fryktelig rar ut, så derfor må jeg prøve 5597941[/snapback] Ado sa at han kjøpte den på Seven Elven (eller sju-ølløv som vi liker å kalle det her på hedemarken ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ser ut til at General har kommet med ny porsjonsnus, den var iallefall ny for meg og de andre snuserne i klassa. General Onyx, svarte, harde porsjoner. Var beklageligvis ikke helt i stand til å bedømme smak da jeg fikk prøve den i dag, men det virka som den hadde helt grei effekt, og den rant ikke noe særlig. 5597907[/snapback] jævli lyst å teste den.. men den er vel neppe kommet til nordnorge Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 De her den på scene 1 her i molde også. Lenke til kommentar
mastahettan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 morn gitt. bra diskusjon folkens, men jeg har et spørsmål! Jeg har 15 bokser snus på vei til meg, det har gått to mnd siden jeg bestilte. hvordan tror dere den snusen er? og evt hva kan jeg gjøre for å freshe den opp litt? noen tips?? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er ganske lite du kan gjøre for å freshe opp snus som er gått tørr. Det blir ikke det samme å bruke vann. Men det jeg vil anbefale deg å gjøre, er å helle littegrann cognac eller whisky i snusen. Dette vil gi snusen en fin smak i tillegg PS: vær veldig forsiktig når du heller oppi whisky eller cognac, fordi det skal VELDIG lite til å før å gjøre snusen våtere. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ohh dette må testes neste, må bare få kjøpt noe snus og få brukt opp mesteparten av boksen og teste på litt snus da. Tror jeg må på jakt i barskapet til pappa gitt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Idag har jeg snylta mye snus av folk ja.. Har en boks med general sjøl (Baka) , Og så har jeg snylta til meg 3 pris med Skruf (Sterk, seff), 3 general pose (På skolen), og 1 pris med rallar..(den er lett å bake) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ado sa at han kjøpte den på Seven Elven (eller sju-ølløv som vi liker å kalle det her på hedemarken ) 5598191[/snapback] Prøver der i morra jeg (Sterk, seff) 5600380[/snapback] Stilig az Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen som vet om man fortsatt sende inn (x)antall general-lokk å få et gull/ sølv-lokk? Mener å huske at det var en slik ordning i gamle dager? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det er bare piss. Gothiatek har aldri hatt en slik ordning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Etter 3 år som slave har jeg droppet Generalen. Dette er dag nummer 2 og suget er svakt, men vedvarende. Gjør som meg; dropp snusen! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Var nettop ute å leita febrilsk etter den nye General snusen (Onyx), men jeg fant den ikke Et par steder hadde de label for den i snusskapet, men det var ingen bokser der og da jeg spurte betjeningen visste de ikke om de hadde det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Var nettop ute å leita febrilsk etter den nye General snusen (Onyx), men jeg fant den ikke Et par steder hadde de label for den i snusskapet, men det var ingen bokser der og da jeg spurte betjeningen visste de ikke om de hadde det. 5602742[/snapback] Tar sikkert en stund før butikker får vite om den og slikt.. det virker som den er ganske så ny i norge iallefall Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Etter 3 år som slave har jeg droppet Generalen. Dette er dag nummer 2 og suget er svakt, men vedvarende. Gjør som meg; dropp snusen! 5602271[/snapback] 2 år her. Gikk over til bleier for noen dager siden. Kaller det slutta med snus da bleier ikke kan kvalifiseres som dette. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Snus er for folk med midreverdighetskomplekser. Neida, enjoy your snus. Må si meg enig at snus er bedre enn røyk da jeg slipper å drive å sniffe inn gassene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Etter 3 år som slave har jeg droppet Generalen. Dette er dag nummer 2 og suget er svakt, men vedvarende. Gjør som meg; dropp snusen! 5602271[/snapback] 2 år her. Gikk over til bleier for noen dager siden. Kaller det slutta med snus da bleier ikke kan kvalifiseres som dette. 5603557[/snapback] Hr bestemt meg for å aldri kjøpe en boks. har aldri gjort det heller.. bare fått Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Etter 3 år som slave har jeg droppet Generalen. Dette er dag nummer 2 og suget er svakt, men vedvarende. Gjør som meg; dropp snusen! 5602271[/snapback] 2 år her. Gikk over til bleier for noen dager siden. Kaller det slutta med snus da bleier ikke kan kvalifiseres som dette. 5603557[/snapback] Hr bestemt meg for å aldri kjøpe en boks. har aldri gjort det heller.. bare fått 5603633[/snapback] Jeg bestemte meg for å aldri kjøpe noe mer enn de to boksene jeg hadde fått av en kamerat.... nå kjøper jeg en tre-fire bokser i uka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg