Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Argh, har ikke mer snus igjen, men jeg gidder ikke å sykle ned til byen for å kjøpe nå. Huff og huff....denne natta blir tung.

7051007[/snapback]

 

Legg deg, eller kom hit (har en del bokser i kjøleskapet enda).

7051023[/snapback]

 

Takk for omtanken Iceman :)

 

Har nå holdt meg siden 2000 i går kveld, men jeg var på meny etter trening idag og kjøpte Nick og Jånny portion, som jeg skal stappe i leppa nå! :D:D

 

 

EDIT: Å FY FAEN DET VAR KNALL.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan svare deg jeg Fisk1:)

 

Nick and Johnny portion er den sterkeste portion snusen jeg har prøvd. Jeg har prøvd Skruf Sterk før osv osv.. Jeg opplevde faktisk kick med denne snusen, da jeg som sagt snuser Skruf løs til vanlig. Men så en liten oppsumering..

 

Lukt : Lukten er sterk og intens.

Smak: Smaker god snus, da saften (da den renner) smaker også godt..:)

Styrke: Utrolig bra til å være portion!

 

Posene er i grei vanlig størrelse. Men får å få et bra kick må du nok ha to bleier under leppa.

 

Og ja Fisk, en ER sterkere enn General. Det sies at N&Y har 40% mer nikotin enn alle andre snus merker på markedet.

 

Prøvde forresten Nick and Johnny løs i dag. Fikk kjøpt den på den store Narvesen butikken på Oslo S. Hadde nettopp en Skruf pris under leppa, så jeg må si overgangen ikke var noe stor. Merket ikke noe serlig mer futt i N&Y løs snusen, men dette blir nok en favoritt. Skal bake meg en gooood pris nå!

 

Så nå ser lista mi slik ut:

 

LØS :

1: Skruf Løs

2: Nick And Johnny

3: Grovsnus

4: Ettan

 

Portion :

1: Nick and Johnny

2: Skruf Portion

3: .. tja, stopper der..

Lenke til kommentar
Hva syns folk om General Onyx?

Kjøpt meg en stokk på taxfreen, må si jeg ble positivt overrasket altså! Knall porsjons-snus!

7056666[/snapback]

 

Enig. Elsker den snusen :love: og den har til og med en rå tøff tønne.

7059021[/snapback]

 

Ja god den! dessuten ser den mer staslig ut enn annen snus :cool: når det er helt sorte poser som ligger i en organisert spiral når du løfter av lukket! nei dette er favoritten innen portion snus :w00t:

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd Nick & Johnny portion. Kall meg gjerne en pingle, men jeg ble svimmel, og jeg har snuset hver dag i fire år.

7059120[/snapback]

 

Den er ganske bra, deilig at man blir svimmel hehe. Er ikke det "sterk" porsjon snus egentlig? mener jeg leste "strong" på boksen.

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd Nick & Johnny portion. Kall meg gjerne en pingle, men jeg ble svimmel, og jeg har snuset hver dag i fire år.

7059120[/snapback]

 

Den er ganske bra, deilig at man blir svimmel hehe. Er ikke det "sterk" porsjon snus egentlig? mener jeg leste "strong" på boksen.

7061803[/snapback]

 

Det er faktisk 40% mer nikotin enn vanlig snus ;)

 

Link

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd Nick & Johnny portion. Kall meg gjerne en pingle, men jeg ble svimmel, og jeg har snuset hver dag i fire år.

7059120[/snapback]

 

Den er ganske bra, deilig at man blir svimmel hehe. Er ikke det "sterk" porsjon snus egentlig? mener jeg leste "strong" på boksen.

7061803[/snapback]

 

Det er faktisk 40% mer nikotin enn vanlig snus ;)

 

Link

7062521[/snapback]

Nå varierer jo tradisjonelle snusprodukter fra alt mellom 7mg til 15mg (Skruf Stärk?), så blir jo vanskeli gå si hvor mye nikontin det er før noen viser til link med bånnklar fakta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...