Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Jeg er 14 år og har snust i 1år ca. jeg kjenner ofte at dårlige portion snuser renner, men ikke general, skruf, N&J ++

7050895[/snapback]

slutt mens du kan :idea: det var i utgangspunktet teit av deg (og alle andre med mindre man hører til røykegruppen som går over fra røyking til snusing, noe som ikke er så dumt) å begynne med snus

http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine#Toxicology

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Argh, har ikke mer snus igjen, men jeg gidder ikke å sykle ned til byen for å kjøpe nå. Huff og huff....denne natta blir tung.

7051007[/snapback]

 

Legg deg, eller kom hit (har en del bokser i kjøleskapet enda).

7051023[/snapback]

 

 

 

Stakkars mann :cry: du er vel på bristepunktet regner jeg med?

jeg hadde fått klikk å knust masse ting! ikke bra det der!

 

har å en del bokser i mitt lille søte general skap :D

 

14åring du må bare slutte når du kan! sell om det kanskje er verdt det nå.. så er d ikke det når du ska slutte!

 

 

-Dieter Meyer- :w00t:

Lenke til kommentar

Var 15 år første gang. Husker det ganske godt faktisk. Var på en laaang skitur, alene med friluftsklassen i fjellet. En god kompis av meg snuset fast så han baket en god pris General til meg. Etter det har jeg vært i god gang.

 

Ett år har vel gått, er 16 nå. Foretrekker Skruf løs eller Grovsnus. Har enda ikke testa Nick and johnny, men av en eller annen grunn tror jeg det blir en favoritt. Snuser aldri portion i grunn, men N&J portion fikk jeg virkelig sansen for. Greit å ha en boks porsjon i huset i grunn.. Bedre å sovne med portion enn løs for å si det sånn..

Lenke til kommentar
14åring du må bare slutte når du kan! sell om det kanskje er verdt det nå.. så er d ikke det når du ska slutte!

-Dieter Meyer- :w00t:

7051207[/snapback]

Er nok allerede på kjøret.. Men, jeg kommer nok ikke til og slutte med snus med det første, er så utrolig digg med en under leppa akkuratt nå foreksempel.

Endret av haakie
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor snus skulle slutte å renne etter et visst anntal år med snusing?...

7050219[/snapback]

 

vell til meg så avtok siklinga etter et års tid.. tenkte at det var noe som skjedde alle :hmm: desutten har je kommet over stadiget der å drittkult å ha prisen 5 timer.. bruker å ha en pris i 2 timer før jeg spytter den ut.. har vell funnet ut beste formen på prisen min da etter et tiår i snusens verden.. løs tønne som passer perfecto ( men den renner stygt vis jeg sovner med snus) :innocent: .. hender jeg legger meg snus og glemmer det avogtil er snusen borte avogtil snus over hele puta..byttet pute en del ganger for å si det sånn

ps godt å gå over til old mighty general igjen snuset lacket i 3 år

 

EDIT: leif

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar

Løs renner ikke noe for meg, syns det er så utrolig digg og ikke bake den og bare legge den rett opp slik at den former seg etter leppen :D

Men jeg kjenner absolutt ingen ting av løs lenger uasett hvor stor den er. Det er vel fordi jeg har brukt løs så lenge. Jeg kjenner mye mer av porsjon faktigst. Skruf løs og skruf porsjon. Syns skruf er mer kvalitet snus siden liker at det er plastik bokser, og holdbarheten osv. Men er enig at general har en bedre smak da

Lenke til kommentar
Snuser ikke fast, men har testet RL som de fleste av vennene mine snuser. Merket ingen ting, null effekt =\

7051286[/snapback]

 

 

 

ikke litt høy blodpumping i leppa engang? om du ikke fikk det så har du ikke hatt den lenge nok! er forresten en fantastisk følelse!

 

 

 

 

-Dieter Meyer- :w00t:

7051304[/snapback]

Hadde den over en halvtime før jeg puttet inn en ny, kjente ingen ting. Nå røyker jeg da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...