Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må det vel være? Varer som er kjøpt i "tax-free" er jo varer du kjøper uten avgifter, eller tar jeg feil? ;)

7026530[/snapback]

jeg lurer på. Hvorfor koster en vare boks general 60 spenn på Rimi ved Gardermoen, mens hvis du går på taxi freen koster den 20 kr. Er det bare avgifter?

7026553[/snapback]

Korrekt. (Og jeg er 17 ;))

Lenke til kommentar
ok, noen som ikke er 12 år gammle som kan svare meg? :)

7026602[/snapback]

 

Det er da avgifter fordi staten ikke vil at vi skal kjøpe avhengighetsdannede nytelses-midler. Det har vel vært snakk om å sette avgiften på produkter som inneholder tobakk høyere å, for å senke bruken av det.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Jeg skal på Gardemoen i morgen, riktignok på innenlandsterminalen. Selges det billig snus der?

 

Her i byen (Sola Flyplass) selges kun billig snus på utenlandsterminalen liksom.. crap!

 

Det er forresten fri prisetting på snus i Norge. Butikkene velger selv prisen, står det ihvertfall på Swedish Match..

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det greit å prøve forskjellige, men folk her virker jo helt vill etter nye merker, som om det var en motesak. Selv snuser jeg General (og Skruf), og syns alt annet smaker helt forferdelig.

 

Syns egentlig hele greien med snus-tråd er ganske dum...men hey; jeg poster jo en masse her, jeg.

Lenke til kommentar
Er utrolig deilig med snus etter trening. Synd man skal vente en time etter trening med å snuse.

7034049[/snapback]

 

Aldri tenkt på, alltid en pris etter gymmen :p

7034097[/snapback]

 

 

Har hørt at det ikke er bra fordi musklene ikke får nok oksygen da og får ikke bygd seg opp ordentlig etter trening, mulig det er tøv, men jeg prøver å vente en time-halvannen time ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...