Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Faen er d noen her som har hørt om general Maxi portion!

Faen den er driit stor portion :dribble:  og bare 12 i en pakke :ermm:

Men en riktig nytelse :love:

 

Men Men Skruf er jo bedre :tease:

7019154[/snapback]

 

Er det bare 12 i en maxi boks?

 

Hadde planer om å kjøpe den for å teste, men om det bare er 12 priser så lar jeg være..

7019488[/snapback]

12 priser x 1,7g per pose.

7020010[/snapback]

 

Greit nokk det, men færre priser = oftere kjøp av boks..

 

Er det samme pris på maxi som normal?

7020055[/snapback]

Nei, egentlig ikke. Man trenger ferre preller i løpet av en dag da. Men, holder nok ikke til så mye mer enn to dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

hmz. Har tenkt til å prøve Röda Lacket nå som butikkene åpner igjen.

 

Er den bra? Syns de to anmeldelsene var ganske motsatt av hverandre.

 

Så svar før jeg kaster bort penga mine! :)

Lenke til kommentar
Röda Lacket var noe dritt. Virkelig bortkastede penger. Men er jo folk som snuser det (personlig skjønner jeg ikke hvorfor), men kan jo være greit hvis du ikke har snust mye før.

7024416[/snapback]

 

Der er jeg rimelig enig, Snuste det i begynnelsen, sammen med mocca.. Som heller ikke har noe effekt..

 

Men når kompisene mine kjøper röda lacket istede for sin faste skruf, og ikke klager noe, da er det noe galt..

 

btw: vært fri for snus hele helgen, helt siden torsdag.. og i helga hadde jeg virkelig treng en boks..

 

Brodern var opptatt med utflytting, så han kunne ikke kjøpe heller..

 

men nå ser jeg at jeg har en sjangs til å slutte :) ikke så grusomt sugen, men må ha noe i munnen hele tiden, så jeg har tygd sund mange bruskorker..

Lenke til kommentar

Tja Jør2,

 

Vanskelig å si. Ganske naturlig at noen prøver å finne det de liker i starten når de begynner å snuse. Enten man er 13 eller 20år. Etterhvert så finner man "sitt merke". Og en del vil ha litt forandring fra tid til annet, men da kanskje for en mindre periode. Da kreves det jo også en viss "eksprimitering" av div. merker før du finner en til du liker.

Det er jo helt normalt.

 

Men hvis du dreimot mener den lille trenden jeg har observert fra utsiden om at alle skal snuse det samme merket for å være kul, ja da må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner grunnen... Skjønner jo heller ikke dette med å snuse for å være kul.

 

Er forøvrig enig med deg om snus, it's love and hate.

 

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve ut så mye forskjellig snus her da? Det er sånt du gjør i 8. klasse (no offence til de som eventuelt måtte gå i 8. klasse) når du snuser for å være kul.

7025566[/snapback]

 

Smaken er som baken, nesten alle liker general best, mens jeg liker skruf best.

 

Men er lov å lete etter nye favoritter..

 

Prøvde foresten kardus i går, ett helvette å bake men grei smak :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve ut så mye forskjellig snus her da? Det er sånt du gjør i 8. klasse (no offence til de som eventuelt måtte gå i 8. klasse) når du snuser for å være kul.

7025566[/snapback]

Så du mener at man må snuse fast den første snusen man prøvde? Min første var general, og etter det har jeg prøvd:

Gøteborg Løs

Gøteborg Portion

Röda Lacket

General Shite portion

General Portion

Kardus

Skruf Løs

Skruf Portion

Nick and Johny

General Løs

General Maxi

General Onyx

Grovsnus

Ettan

Catch Ecalyptus

LD løs

 

Så spør jeg deg, hvordan kunne jeg ha funnet de to beste snusene UTEN å ha prøvd alle de forskjellige? Hadde jeg fulgt ditt råd hadde jeg sitti og stura på General enda, istedenfor å snuse Kardus som hever snusopplevelsen maaaange hakk. Og er man inne, eller ikke orker å stappe en klump løs tobakk under leppa, da har man Gøteborg. Den smaker ikke shit som General, og den renner heller ikke som General. Gruser General Portion.

 

 

Complexity: Ikke bak den. Form en klump i boksen med tommel, langfiner og pekefinger slik at det blir en slags "pyramide" som stikker opp fra boksen. Så drar du den opp og bare stapper hele greia under leppa. Bruk litt tid med tunga for å få ting på plass. Er bedre enn å bake kardusen. Synes ikke opplevelsen blir helt den samme av en bakt Kardus.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve ut så mye forskjellig snus her da? Det er sånt du gjør i 8. klasse (no offence til de som eventuelt måtte gå i 8. klasse) når du snuser for å være kul.

7025566[/snapback]

 

Det var ukens kommentar altså, å nei, jeg gidder ikke å si noe på den kommentaren, hvis du seriøst tenker sånn må jeg bare le. :D

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve ut så mye forskjellig snus her da? Det er sånt du gjør i 8. klasse (no offence til de som eventuelt måtte gå i 8. klasse) når du snuser for å være kul.

7025566[/snapback]

Jepp. Og alle må drikke bare en type brus, hvis ikke så drikker du det bare for å være kul.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve ut så mye forskjellig snus her da? Det er sånt du gjør i 8. klasse (no offence til de som eventuelt måtte gå i 8. klasse) når du snuser for å være kul.

7025566[/snapback]

Jepp. Og alle må drikke bare en type brus, hvis ikke så drikker du det bare for å være kul.

7026385[/snapback]

ohh the ironi..

 

Men, fikk nettopp halv rull general fra taxi freen på gardermoen, til 100 spenn. Jeg blir nesten irritert over hvor billig det er.

 

Hva er det egentlig som gjør at snus er så dyrt i norge? avgifter?

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle prøve ut så mye forskjellig snus her da? Det er sånt du gjør i 8. klasse (no offence til de som eventuelt måtte gå i 8. klasse) når du snuser for å være kul.

7025566[/snapback]

Jepp. Og alle må drikke bare en type brus, hvis ikke så drikker du det bare for å være kul.

7026385[/snapback]

ohh the ironi..

 

Men, fikk nettopp halv rull general fra taxi freen på gardermoen, til 100 spenn. Jeg blir nesten irritert over hvor billig det er.

 

Hva er det egentlig som gjør at snus er så dyrt i norge? avgifter?

7026418[/snapback]

 

Er det tax-free på gardermoen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...