Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Og hvorfor har Narvesen sluttet med Grovsnus? Fant igår en boks på 7 eleven igår, men han ville ikke selge meg siden det krydde av politi i området på grunn av noe bråk. Men skal ned dit idag igjen og kjøpe med meg et par bokser. Mhm :D

6999969[/snapback]

hehe.. er du ikke gammal nok til å kjøpe snus :p?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor har Narvesen sluttet med Grovsnus? Fant igår en boks på 7 eleven igår, men han ville ikke selge meg siden det krydde av politi i området på grunn av noe bråk. Men skal ned dit idag igjen og kjøpe med meg et par bokser. Mhm :D

6999969[/snapback]

hehe.. er du ikke gammal nok til å kjøpe snus :p?

7003074[/snapback]

Kun 16 år faktisk ;) Men idag var det en annen dame som jobba, og hun maste om legg faen. Får stikke til byen og finne en svær 7-11 med en chipper som jobber. Da blir det godsaker ;)

 

Noen som vet hvorfor de har slutta å selge Grovsnus på Narvesen egentlig? Putta Kardus og Nick and Johny der hvor Grovsnusen lå før her borte på den lokale narvesen. De kunne vel ha bytte ut de nye snusene med noe annet, som Hawk, Lucky eller en av de mange titalls hyllene som er fullt med General.

Lenke til kommentar
Har fått tilbud om å prøve snus mange ganger, og jeg skulle gjerne sagt ja, hadde jeg bare ikke hatt den jævla tannreguleringa.

Vel, jeg kunne jo prøvd med tannreguleringa, men da ville jeg vel hatt snus i overleppe i omtrent to måneder.

7003819[/snapback]

prøv posjon da :)

7004450[/snapback]

 

Haha, jeg prøvde bleiesnus med tannregulering en gang. Posen revna da den ble sittende i reguleringa, og det rant snus rundt i munnen min.. Det var ekkelt..

Lenke til kommentar
Har fått tilbud om å prøve snus mange ganger, og jeg skulle gjerne sagt ja, hadde jeg bare ikke hatt den jævla tannreguleringa.

Vel, jeg kunne jo prøvd med tannreguleringa, men da ville jeg vel hatt snus i overleppe i omtrent to måneder.

7003819[/snapback]

 

Jeg har regulering og snuser som bare F... jeg ikke noe problem jeg baker til og med. bruker ikke pose snus..får ikke noen ting i reguleringa...skal ta den av 1 den 15 neste månede :)

Endret av Proxer
Lenke til kommentar
Har fått tilbud om å prøve snus mange ganger, og jeg skulle gjerne sagt ja, hadde jeg bare ikke hatt den jævla tannreguleringa.

Vel, jeg kunne jo prøvd med tannreguleringa, men da ville jeg vel hatt snus i overleppe i omtrent to måneder.

7003819[/snapback]

 

Jeg har regulering og snuser som bare F... jeg ikke noe problem jeg baker til og med. bruker ikke pose snus..får ikke noen ting i reguleringa...skal ta den av 1 den 15 neste månede :)

7009359[/snapback]

 

Snusa lenge med regulering, som oftest bare porsh, men løs funka og av å til, var bare litt vanskelig å få ut :)

 

Men mye bedre uten reggiz :love:

 

edit: posene revnet aldri, og de lå mye bedre :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...