LooneyTune Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jo det heter snuff, litt info på denne siden... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Edit: (NICK AND) JOHNNY (LØS) Lukt God å sterk lukt på snusen. 5/6 Bakeegenskaper Denne snusen er ganske enkelt suveren å bake, denn er lett å forme og sitter godt under leppa. Smak mmmmmm, nammenamm. God og smakfull. Den er i min meining bedre enn general og diverse andre snuser. 6/6 Styrke Denne snusen er heilt grei i styrke, kjenner att ein har noe godt under leppa å koser seg. 5/6 Konklusjon Den klart beste snusen for min del. Liker alt med denne, den renner lite og smaker godt og med ein god styrke. Kan ikkje forvente meir enn ein sterk 5'er Som sagt navnet er ein fordel å ha med Endret 3. oktober 2006 av imastard Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Imastard, hvilken snus er det snakk om? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 LuktGod å sterk lukt på snusen. 5/6 Bakeegenskaper Denne snusen er ganske enkelt suveren å bake, denn er lett å forme og sitter godt under leppa. Smak mmmmmm, nammenamm. God og smakfull. Den er i min meining bedre enn general og diverse andre snuser. 6/6 Styrke Denne snusen er heilt grei i styrke, kjenner att ein har noe godt under leppa å koser seg. 5/6 Konklusjon Den klart beste snusen for min del. Liker alt med denne, den renner lite og smaker godt og med ein god styrke. Kan ikkje forvente meir enn ein sterk 5'er 6994196[/snapback] hvilken? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 smarte meg gløymer navnet, slå hodet i veggen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det kraftig tobakk smak og lukt på den? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642207&hl= Snuff tråden - v.1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Imastard, hvilken snus er det snakk om? 6994219[/snapback] Står jo klart og tydelig Nich and Johnny LØS på toppen av innlegget hans.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Imastard, hvilken snus er det snakk om? 6994219[/snapback] Står jo klart og tydelig Nich and Johnny LØS på toppen av innlegget hans.. 6995120[/snapback] og hvis du leser ENDA bedre på innlegget han kan du se at det er redigert etter både mitt og ekwathne's innlegg. gjør grundigere research neste gang du skal kverulere! ont: hvor får jeg ta i (Nick and) Johnny løsen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Står jo klart og tydelig Nich and Johnny LØS på toppen av innlegget hans.. Det der var litt selveid. Hvis du leter litt før du begynner å whine, så redigerte han inn navnet etter at de to guttene sa ifra. @ TorbjørnK: Jeg vet at de har begge Nick And Johnny her på den lokale Rimibutikken. Må si at boksen er genial, da. Endret 3. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Seriøst? kødder dere nå? Jeg prøvde ikke å være spydig eller noe? Jeg prøvde faktisk bare å hjelpe! Jeg leste ikke innleggene nedenfor.. Men beklager om dette skulle tolkes feil... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Forresten, noen i Stavanger området som har funnet Nick and Johnny løs? Har lett på mange diverse steder uten hell.. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fant den på narvesen i sogndal Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ... og Sogndal er vel ikke i Stavanger? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei, men de har Narvesen i Stavanger og. Narvesen sjappene tar vel inn stort sett like produkter over hele landet, gjelder forøvrig andre kjeder og det... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Og hvorfor har Narvesen sluttet med Grovsnus? Fant igår en boks på 7 eleven igår, men han ville ikke selge meg siden det krydde av politi i området på grunn av noe bråk. Men skal ned dit idag igjen og kjøpe med meg et par bokser. Mhm Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Skal jeg kjøpe snus eller røyk idag? Hvis snus, hvilken? (En sterk en)... Edit: Glemte å si at det må være porsjonspakning! Endret 4. oktober 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kom an, butikken stenger klokken åtte. Noen som anbefaler noe annet enn Skruf? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nick and Johnny posjon og Skruf er vel de sterkeste. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Halla.. Du jeg har et spørsmål her. Jeg tenkte å kjøpe meg et rør eller to fra nette. Jeg klarer jo ikke å snuse 20 bokser opp på dagen og eneste mulighet for nedkjøling er i fryseren. Vil snusen overleve fint i fryseren? M.a.o, best oppbevaring av snus og alternativer? I mitt tilfelle gjelder dette Skruf løs. 6992639[/snapback] Jo d går fint d men d lureste er at når du tar opp en boks til bruk så tin den i kjøleskapet først isteden for å la den tine i rom tempratur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg