Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: (NICK AND) JOHNNY (LØS)

 

Lukt

God å sterk lukt på snusen.

5/6

 

Bakeegenskaper

Denne snusen er ganske enkelt suveren å bake, denn er lett å forme og sitter godt under leppa.

 

Smak

mmmmmm, nammenamm. God og smakfull. Den er i min meining bedre enn general og diverse andre snuser.

6/6

 

Styrke

Denne snusen er heilt grei i styrke, kjenner att ein har noe godt under leppa å koser seg.

5/6

 

Konklusjon

Den klart beste snusen for min del. Liker alt med denne, den renner lite og smaker godt og med ein god styrke. Kan ikkje forvente meir enn ein sterk 5'er

 

 

 

Som sagt navnet er ein fordel å ha med

Endret av imastard
Lenke til kommentar
Lukt

God å sterk lukt på snusen.

5/6

 

Bakeegenskaper

Denne snusen er ganske enkelt suveren å bake, denn er lett å forme og sitter godt under leppa.

 

Smak

mmmmmm, nammenamm. God og smakfull. Den er i min meining bedre enn general og diverse andre snuser.

6/6

 

Styrke

Denne snusen er heilt grei i styrke, kjenner att ein har noe godt under leppa å koser seg.

5/6

 

Konklusjon

Den klart beste snusen for min del. Liker alt med denne, den renner lite og smaker godt og med ein god styrke. Kan ikkje forvente meir enn ein sterk 5'er

6994196[/snapback]

hvilken? :dontgetit::p

Lenke til kommentar
Imastard, hvilken snus er det snakk om?

6994219[/snapback]

 

Står jo klart og tydelig Nich and Johnny LØS på toppen av innlegget hans.. ;)

6995120[/snapback]

og hvis du leser ENDA bedre på innlegget han kan du se at det er redigert etter både mitt og ekwathne's innlegg.

gjør grundigere research neste gang du skal kverulere!

 

ont: hvor får jeg ta i (Nick and) Johnny løsen?

Lenke til kommentar
Står jo klart og tydelig Nich and Johnny LØS på toppen av innlegget hans.. ;)
Det der var litt selveid. Hvis du leter litt før du begynner å whine, så redigerte han inn navnet etter at de to guttene sa ifra.

 

@ TorbjørnK: Jeg vet at de har begge Nick And Johnny her på den lokale Rimibutikken. Må si at boksen er genial, da. :)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Halla..

 

Du jeg har et spørsmål her. Jeg tenkte å kjøpe meg et rør eller to fra nette. Jeg klarer jo ikke å snuse 20 bokser opp på dagen og eneste mulighet for nedkjøling er i fryseren. Vil snusen overleve fint i fryseren?

M.a.o, best oppbevaring av snus og alternativer?

 

I mitt tilfelle gjelder dette Skruf løs.

6992639[/snapback]

 

Jo d går fint d :) men d lureste er at når du tar opp en boks til bruk så tin den i kjøleskapet først isteden for å la den tine i rom tempratur :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...