Klekkus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den er god på smak, men renner mer enn General. Finnes vel kun i portion og white portion enda tror jeg. Men jeg liker den. Boksen er überfænsi ja, i metall og litt forsegjort liksom. Men smaken er som baken, den er delt... 6987743[/snapback] Hvis den rener mer en general porsjon så lurer jeg på hvor mye saft der er i den boksen da. General porsjon er det jo ca. 50% saft elns. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den er god på smak, men renner mer enn General. Finnes vel kun i portion og white portion enda tror jeg. Men jeg liker den. Boksen er überfænsi ja, i metall og litt forsegjort liksom. Men smaken er som baken, den er delt... 6987743[/snapback] Hvis den rener mer en general porsjon så lurer jeg på hvor mye saft der er i den boksen da. General porsjon er det jo ca. 50% saft elns. 6988096[/snapback] Det er litt for mye saft i den ja. Kjøp en box og prøv selv, evt smake av en kompis. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nei, holder meg stort sett unna porsjon jeg! Tipper jeg bare kjøper meg en boks General elns jeg. Lenke til kommentar
salah Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Mmm, Strong Cut! Noen som vil ha? Neh, holder for meg selv Ettan er forøvrig god, men har vel ikke beste lukta.. Hvilken snusmerke er det sterkeste som selges i Norge/Sverige? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skruf sterk eller nick 'n' jonney? Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skruf sterk eller nick 'n' jonney? 6988344[/snapback] Selger de skruf sterk i norge? 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forskjellen man opplever mellom norsk Skruf og den såkalte Skruf Stärk er psykologisk. For noe tull! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skruf sterk eller nick 'n' jonney? 6988344[/snapback] Selger de skruf sterk i norge? 6988494[/snapback] For ørten tusende gang i denne tråden: nei, nei, og atter N-E-I! Likte Nick (and Johnny), helt ålreit smak og effekt, renner dog litt mer en Skruf-porsjonene. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hva sugde med nick and johnny egentlig? 6984277[/snapback] Smaken, lukta, følelsen, størrelsen og styrken. Akkurat det samme som Lucky Strike. 6987286[/snapback] Hvordan kan du si at styrken er skuffende? Den sender deg rett til syvende himmel hvis man nettop har tatt seg en Gøteborg eller no. Skikkelig deilig på morran når det er mange timer siden sist snus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hva sugde med nick and johnny egentlig? 6984277[/snapback] Smaken, lukta, følelsen, størrelsen og styrken. Akkurat det samme som Lucky Strike. 6987286[/snapback] Hvordan kan du si at styrken er skuffende? Den sender deg rett til syvende himmel hvis man nettop har tatt seg en Gøteborg eller no. Skikkelig deilig på morran når det er mange timer siden sist snus. 6989151[/snapback] Den kan umulig være spesielt sterk, da jeg ikke merket noe som helst fra den. Petterøe'sen derimot. Den skuffer aldri. Men det gjorde lucky strike Foresten noen som vet hvorfor det ikke er mulig å finne petterøe's på svenskegrensa? En kamerat av meg skulle kjøpe med et tårn med godeste petter's, men han fant det ikke. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forskjellen man opplever mellom norsk Skruf og den såkalte Skruf Stärk er psykologisk. For noe tull! 6988593[/snapback] Enig, bare bullshit. Jeg merker ikke forskjell på sterk og original. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg merker faktisk mindre av Stärk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg merker faktisk mindre av Stärk. 6989952[/snapback] M-m, jeg mener selv at jeg merket mindre av Sterk, men om det er placebo vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg merker faktisk mindre av Stärk. 6989952[/snapback] M-m, jeg mener selv at jeg merket mindre av Sterk, men om det er placebo vet jeg ikke. 6990040[/snapback] Har tenkt over det selv også. Synes det er litt rart. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Halla.. Du jeg har et spørsmål her. Jeg tenkte å kjøpe meg et rør eller to fra nette. Jeg klarer jo ikke å snuse 20 bokser opp på dagen og eneste mulighet for nedkjøling er i fryseren. Vil snusen overleve fint i fryseren? M.a.o, best oppbevaring av snus og alternativer? I mitt tilfelle gjelder dette Skruf løs. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, den vil leve fint i fryseren. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som kan si meg hva det heter det pulveret man sniffer, det inneholder nikotin og fåes i en liten metallboks. Jeg tenker ikke på slike ulovlige stoff men slikt man får kjøpt på butikken, hva heter det? Mvh Erling Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Snøff eller Snøft.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som kan si meg hva det heter det pulveret man sniffer, det inneholder nikotin og fåes i en liten metallboks. Jeg tenker ikke på slike ulovlige stoff men slikt man får kjøpt på butikken, hva heter det? Mvh Erling 6993970[/snapback] er det ikke snuff det heter da? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som kan si meg hva det heter det pulveret man sniffer, det inneholder nikotin og fåes i en liten metallboks. Jeg tenker ikke på slike ulovlige stoff men slikt man får kjøpt på butikken, hva heter det? Mvh Erling 6993970[/snapback] er det ikke snuff det heter da? 6994072[/snapback] Jo når du sier det er det vell det. Noen som bruker det? Hvordan er det i forhold til snus og tyggetobakk? Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg