Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Den er god på smak, men renner mer enn General. Finnes vel kun i portion og white portion enda tror jeg. Men jeg liker den. Boksen er überfænsi ja, i metall og litt forsegjort liksom.  :thumbup: Men smaken er som baken, den er delt...

6987743[/snapback]

Hvis den rener mer en general porsjon så lurer jeg på hvor mye saft der er i den boksen da. General porsjon er det jo ca. 50% saft elns. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er god på smak, men renner mer enn General. Finnes vel kun i portion og white portion enda tror jeg. Men jeg liker den. Boksen er überfænsi ja, i metall og litt forsegjort liksom.  :thumbup: Men smaken er som baken, den er delt...

6987743[/snapback]

Hvis den rener mer en general porsjon så lurer jeg på hvor mye saft der er i den boksen da. General porsjon er det jo ca. 50% saft elns. :hrm:

6988096[/snapback]

 

Det er litt for mye saft i den ja. Kjøp en box og prøv selv, evt smake av en kompis. :thumbup:

Lenke til kommentar
hva sugde med nick and johnny egentlig?

6984277[/snapback]

Smaken, lukta, følelsen, størrelsen og styrken. Akkurat det samme som Lucky Strike.

6987286[/snapback]

Hvordan kan du si at styrken er skuffende? Den sender deg rett til syvende himmel hvis man nettop har tatt seg en Gøteborg eller no. Skikkelig deilig på morran når det er mange timer siden sist snus.

Lenke til kommentar
hva sugde med nick and johnny egentlig?

6984277[/snapback]

Smaken, lukta, følelsen, størrelsen og styrken. Akkurat det samme som Lucky Strike.

6987286[/snapback]

Hvordan kan du si at styrken er skuffende? Den sender deg rett til syvende himmel hvis man nettop har tatt seg en Gøteborg eller no. Skikkelig deilig på morran når det er mange timer siden sist snus.

6989151[/snapback]

Den kan umulig være spesielt sterk, da jeg ikke merket noe som helst fra den. Petterøe'sen derimot. Den skuffer aldri. Men det gjorde lucky strike :ph34r:

 

 

Foresten noen som vet hvorfor det ikke er mulig å finne petterøe's på svenskegrensa? En kamerat av meg skulle kjøpe med et tårn med godeste petter's, men han fant det ikke.

Lenke til kommentar

Halla..

 

Du jeg har et spørsmål her. Jeg tenkte å kjøpe meg et rør eller to fra nette. Jeg klarer jo ikke å snuse 20 bokser opp på dagen og eneste mulighet for nedkjøling er i fryseren. Vil snusen overleve fint i fryseren?

M.a.o, best oppbevaring av snus og alternativer?

 

I mitt tilfelle gjelder dette Skruf løs.

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg hva det heter det pulveret man sniffer, det inneholder nikotin og fåes i en liten metallboks. Jeg tenker ikke på slike ulovlige stoff men slikt man får kjøpt på butikken, hva heter det?

 

Mvh Erling

6993970[/snapback]

 

er det ikke snuff det heter da? :dontgetit:

6994072[/snapback]

Jo når du sier det er det vell det. Noen som bruker det? Hvordan er det i forhold til snus og tyggetobakk?

 

Mvh Erling

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...