Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sørg for at du lar sritsnusene renne godt av seg ellers blir det et helvette å ha i kjeften ;)

5584300[/snapback]

Neh, seriøst :ohmy:

Etter å ha prøvd et par porsjoner, som forsåvidt var skruf før de på mystisk vis havnet i den derre vodkaen, kan jeg ikke si at jeg merket så store forskjellen fra vanlig.

Ja, det smakte vodka av det, noen som forsåvidt var en hyggelig forandring, men bortsett fra en svak svimmelhet merket jeg ikke store forskjellen.

Lenke til kommentar

Hehe, I går lagde jeg en skikkelig super snus-blanding :p Hadde igjen en boks med general, gustavus 1sta kvalité og en med skruf stark lös, var ca. 1/4 igjen i hver, så jeg putta alt i en boks og rørte rundt med fingeren, rista litt på den etc. til det var godt og blandet :D bakte, var digg hehe. Var også i sverige på tirsdag og kjøpte 1 stokk skruf stark løs og noe annet småtteri :)

Lenke til kommentar
Håhå. Herlig å kjenne folk som jobber på rimi her nede så jeg får kjøpt snus selv :love:

*kose seg med Skrufen*

5588191[/snapback]

Hæhæ, har Espen kjøpt snus til deg nå? :p

Jeg har sluttet å snuse jeg :) Helt :D

Eller.. Jeg fikk veldig lyst på snus nå da :(

*Lete etter snusen til Elise*

Lenke til kommentar
Håhå. Herlig å kjenne folk som jobber på rimi her nede så jeg får kjøpt snus selv :love:

*kose seg med Skrufen*

5588191[/snapback]

Hæhæ, har Espen kjøpt snus til deg nå? :p

5588379[/snapback]

Ja :wee:

Eller, jeg fikk kjøpe av han ;P

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

ahh... akkurat kommet hjem fra dama.. er blidt avhengig av general.. å jeg som aldri skulle begynne egentlig..

har en regel om at jeg aldri skal kjøpe iallefall:P.. hittiiiil har jeg bare snylta på venner, brodern og dama.. hehe..

sitter her å drikker øl nå.. vurderer å kansje fundulere på å legge meg=).

edit: er forumklokken feil? eller er alle mine klokker feil? :dontgetit:

klokka er jo 07.19 her.. weird..

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...