Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Sikker på at det var snus? :whistle:

6984123[/snapback]

Ja. Det smate faktisk snus, i tillegg så kjenner jeg igjen nikotin når som helst.

6984279[/snapback]

 

Det du har prøvd er Nikotinpiller. Disse er laget for å hjelpe folk me røykekutt

Lenke til kommentar
hva sugde med nick and johnny egentlig?

6984277[/snapback]

Smaken, lukta, følelsen, størrelsen og styrken. Akkurat det samme som Lucky Strike. Holdt på å kjøpe meg en boks vikingsnus, men lot vær da folk her har sagt den er elendig. Har nå hørt skryt ang. nick and johnny også, så det er siste gang jeg tar deres anbefalinger særiøst :ph34r:

 

Jeg lurer foresten også på opplegget rundt Oliver Twist.

Lenke til kommentar
Mulig jeg ikke er helt oppdatert, men jeg så Lucky Strike snus på butikken i dag, og kjøpte meg en boks. Boksen er av metall og har en fin finish. :)

6971135[/snapback]

Jeg har lurt på denne. Boksen er i allefall veldig fænsi. Det er kun porsjon ikke sant? Renner den mye, eller er det "white portion" opplegg?

6971548[/snapback]

 

Den er god på smak, men renner mer enn General. Finnes vel kun i portion og white portion enda tror jeg. Men jeg liker den. Boksen er überfænsi ja, i metall og litt forsegjort liksom. :thumbup: Men smaken er som baken, den er delt...

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar
hva sugde med nick and johnny egentlig?

6984277[/snapback]

Smaken, lukta, følelsen, størrelsen og styrken. Akkurat det samme som Lucky Strike. Holdt på å kjøpe meg en boks vikingsnus, men lot vær da folk her har sagt den er elendig. Har nå hørt skryt ang. nick and johnny også, så det er siste gang jeg tar deres anbefalinger særiøst :ph34r:

 

Jeg lurer foresten også på opplegget rundt Oliver Twist.

6987286[/snapback]

 

Du lurer på oplegget rundrt Oliver Twist?

 

Tyggebobakk, funker helt greit. Ikke noe jeg kunne begynt med. Smaker sterk tobakk iallefall, er ållrait. Men hold deg til snus du ;:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...