Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åkei, takk for tipset. noen som vet noe om den med lakrissmak?

6982541[/snapback]

 

Styr unna Mocca, det er en grunnregel.

 

Catch lakris er egentlig litt ålreit, god smak, litt effekt, renner praktisk talt ikke.

Eneste drawbacket er at jeg blir iallefall veldig sår i tannkjøttet av å bruke mye white-porsjon.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde snus for rundt to år siden, da fikk jeg snusen av en kompis som hadde den på et slags "pillebrett". Den hadde formen som en Fisherman's Friend og smakte godt. Noen som vet hva det heter og om det er spesielle områder i Bergen hvor man får kjøpt dette?

6983977[/snapback]

 

 

 

:wee:

 

 

Alle snuser har den samme formen (hvis du smakte posjon)

Det selges snus på alle kiosker og butikker i hele norge (sikkert bergen og ;) )

Lenke til kommentar
Jeg prøvde snus for rundt to år siden, da fikk jeg snusen av en kompis som hadde den på et slags "pillebrett". Den hadde formen som en Fisherman's Friend og smakte godt. Noen som vet hva det heter og om det er spesielle områder i Bergen hvor man får kjøpt dette?

6983977[/snapback]

Alle snuser har den samme formen (hvis du smakte posjon)

Det selges snus på alle kiosker og butikker i hele norge (sikkert bergen og ;) )

6984013[/snapback]

Det var i pilleform. Man tok ut pillen av brettet på samme måte man tar ut hodepinetabletter.

Lenke til kommentar
Men Skruf stärk hadde jo ett poeng. jeg ble skikkelig svimmel og deilig inni meg. Jeg vil ha mer lissom.
Du påpekte jo akkurat at du ble kvalm og dårlig. :hmm:

 

Kjøp deg en Mocca, lille pingle.

6982518[/snapback]

Smallt fra rett kjeft. :p

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...