Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hva er aldersgrensen for å snuse da? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Trevakt: skal du ha snus, snus general (løs). du spyr ikke av den og merker du han noe under leppa. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg bare får når noen har tilovers. jeg skal ikke begynne helt med det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Zeromac: hold kjeft om du bare skal slenge dritt. trevakt: Du kan prøve vanlig Skruf porsjon, eller Skruf Tranbær. Den vanlige Skruf er litt mildere enn Stärk, men til gjengjeld synes jeg "nikotinrusen" varer litt lengre. Tranbær har en utmerket smak, men ikke fullt så mye effekt som vanlig Skruf. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 åkei, takk for tipset. noen som vet noe om den med lakrissmak? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 "den med lakrissmak"? Det er mange med lakrissmak, feks catch og mocca, men de er jentesnus begge 2. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 åkei, takk for tipset. noen som vet noe om den med lakrissmak? 6982541[/snapback] Styr unna Mocca, det er en grunnregel. Catch lakris er egentlig litt ålreit, god smak, litt effekt, renner praktisk talt ikke. Eneste drawbacket er at jeg blir iallefall veldig sår i tannkjøttet av å bruke mye white-porsjon. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg kommer ikke til å bruke mye Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg synes hvertfall at Gøteborgs Rapé og Skruf er de beste porsjons-snusene. Du kan jo prøve Nick (And Johnny) da Trevakt. All den her snakken som snus, må vel ta meg en pris. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg kommer ikke til å bruke mye 6982570[/snapback] Prøv Catch Lakris du, det kan være en opplevelse som gir mersmak All den her snakken som snus, må vel ta meg en pris. 6982588[/snapback] Damn right Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er mange med lakrissmak, feks catch og mocca, men de er jentesnus begge 2. 6982556[/snapback] Catch er da ytterlig ikke jentesnus. Greit at det er små porsjoner, men ser heller på det som jobbsnus eller lignende. Jeg er veldig glad i catch lakris og har vært innom det meste av snus. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, da har jeg kjøpt inn en boks med Grovsnus. Faktisk ikke så vanskelig å bake som jeg hadde trodd, men smaken, den var ikke så veldig god syns jeg. Men helt OK! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg prøvde snus for rundt to år siden, da fikk jeg snusen av en kompis som hadde den på et slags "pillebrett". Den hadde formen som en Fisherman's Friend og smakte godt. Noen som vet hva det heter og om det er spesielle områder i Bergen hvor man får kjøpt dette? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg prøvde snus for rundt to år siden, da fikk jeg snusen av en kompis som hadde den på et slags "pillebrett". Den hadde formen som en Fisherman's Friend og smakte godt. Noen som vet hva det heter og om det er spesielle områder i Bergen hvor man får kjøpt dette? 6983977[/snapback] Alle snuser har den samme formen (hvis du smakte posjon) Det selges snus på alle kiosker og butikker i hele norge (sikkert bergen og ) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg prøvde snus for rundt to år siden, da fikk jeg snusen av en kompis som hadde den på et slags "pillebrett". Den hadde formen som en Fisherman's Friend og smakte godt. Noen som vet hva det heter og om det er spesielle områder i Bergen hvor man får kjøpt dette? 6983977[/snapback] Alle snuser har den samme formen (hvis du smakte posjon) Det selges snus på alle kiosker og butikker i hele norge (sikkert bergen og ) 6984013[/snapback] Det var i pilleform. Man tok ut pillen av brettet på samme måte man tar ut hodepinetabletter. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 og la den under leppa? aldri hørt om før Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den lignet på Fisherman's Friend-pillen og var grønn. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sikker på at det var snus? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ikke kjøp en boks mocca (WTF??) kjøp heller en boks med granitt. Jeg starta med granitt, jeg ble svimmel så det holdt, men ikke så mye at du blir dårlig, og det er egentlig bare veldig, veldig digg Evt. kan Røda Lacket vit funke bra, bare ikke kjøp Mocca. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Men Skruf stärk hadde jo ett poeng. jeg ble skikkelig svimmel og deilig inni meg. Jeg vil ha mer lissom.Du påpekte jo akkurat at du ble kvalm og dårlig. Kjøp deg en Mocca, lille pingle. 6982518[/snapback] Smallt fra rett kjeft. Endret 2. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg