Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har prøvd snus før da, men da skjedde ikke dette.

 

Jeg fikk en pose med snuff sterk og jeg ble svimmel og når jeg kom hjem begynte jeg å førle meg veldig dårlig så jeg tok to flasker med vann og satt meg ned. Litt senere når jeg skulle reise meg opp holt jeg på å falle og da kom min lillebror løpene mot meg og klempe meg. da gulpa jeg. og jeg følte med dårlig 1-2 timer etter det, så gikk alt over.

jeg hadde den under leppa ganske lenge. på siden lissom.

 

hva skjyltes dette? jeg har ikke så mye peiling på snus bortsett fra at det er veldig godt.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

kommer det til å komme mer? Det kom jo ikke første gangen. Jeg har ikke tengt å bli en snuser, bare få en gang i blant av de som har.

 

Og hva er forskjellen på skruff sterk og annen snus?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Skruf Stärk er så absolutt ingen nybegynersnus, du bør nok holde deg til litt svakere ting, og gjerne porsjon i starten.

 

Prøv General porsjon, den jeg begynte med, før jeg gikk videre til Røda Läcket Vit og deretter over til Skruf.

 

 

EDIT: Angående hvorvidt du kommer til å bli dårlig igjen: ikke godt å si, du må bare prøve, men som sagt; prøv noe svakere en Skruf Stärk.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
"Snuff stärk" :lol:

 

Dude, du burde ikke starte med Skruf hvis du ikke er en skikkelig hardhaus. Jeg ville heller begynt med noe mildere, kanskje Mocca. Jeg begynte med en Skruf tranbær, ble skikkelig svimmel.

 

Og de fleste førstegangssnuserne blir nok svimle første gangen.

6982484[/snapback]

 

Jess Trevakt, kjøp en eske med Mocca, du kommer ikke til å angre!

Lenke til kommentar
"Snuff stärk" :lol:

 

Dude, du burde ikke starte med Skruf hvis du ikke er en skikkelig hardhaus. Jeg ville heller begynt med noe mildere, kanskje Mocca. Jeg begynte med en Skruf tranbær, ble skikkelig svimmel.

 

Og de fleste førstegangssnuserne blir nok svimle første gangen.

6982484[/snapback]

men det var ikke første gangen da. jeg husker ikke hvilken jeg tok først, men den var ikke noe god og jeg market ingen ting. jeg gjorde det første gangen bare fordi jeg ville prøve om det egentlig var noe godt siden så mange bruker det. da konkluderte jeg med at de bare gjorde det for å vere tøffe.

Men Skruf stärk hadde jo ett poeng. jeg ble skikkelig svimmel og deilig inni meg. Jeg vil ha mer lissom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...