Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Nick and Johnny sparker iallefall bedre fra seg en Skruf Tranbär :)

6958429[/snapback]

 

oki, men smak da? en kompis av meg sa den var fæl..

6958461[/snapback]

 

Jeg mener han tar feil. Smaker faktisk litt som Probe Whiskey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan amerikansk snus er...  :hmm:

6962197[/snapback]

 

Det skal jeg si deg:

 

Jeg har en boks med TimberWolf liggende i kjøleskapet, og det er noe av det verste mølet jeg har vært borti. Den er veldig finskjært, men sykelig tørr, så jeg vil nesten gå som langt som til å si at den ikke har konsistens. Den smaker og lukter rett og slett fjøs, og renner som et sant lite helvete.

Jeg synes virkelig synd på amerikanerne.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan amerikansk snus er...  :hmm:

6962197[/snapback]

 

Det skal jeg si deg:

 

Jeg har en boks med TimberWolf liggende i kjøleskapet, og det er noe av det verste mølet jeg har vært borti. Den er veldig finskjært, men sykelig tørr, så jeg vil nesten gå som langt som til å si at den ikke har konsistens. Den smaker og lukter rett og slett fjøs, og renner som et sant lite helvete.

Jeg synes virkelig synd på amerikanerne.

6962910[/snapback]

 

Hvordan er effekten av den?

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan amerikansk snus er...  :hmm:

6962197[/snapback]

Den smaker og lukter rett og slett fjøs

6962910[/snapback]

Jeg hadde en interresant opplevelse med Ettan da jeg prøvde det for noen uker siden. Lukten og smaken minnet begge om fjøs, men alikevel likte jeg den. En kamerat av meg går enda lenger og hevder det kommer rett fra fraukjelleren (som visstnok er rommet under fjøset der all møkka blir skuffet). Har du smakt Ettan, og kan du i såfall sammelikne de to?

 

Litt rart at den er så tørr egentlig, jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal være noen fordel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...