Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Da var Nick and Johnny portion kjøpt. Sto mellom Skruf Løs og denne saken.. har aldri likt porsjon, og var derfor veldig skeptisk. Men da jeg har lest litt om den måtte jeg kjøpe..

 

Første inntrykk ; Boksen,drit bra design. Ellers helt grei..

 

Smak og lukt : Smakte ikke serlig godt igrunn og lukten var helt grei. De som syns Skruf lukter drit, vil ihvertfall ikke like denne..

 

Effekt! : Vel.. Jeg har ALDRI blitt daff av porsjon, og dette med en bleie! Jeg skrufer til normalt og opplever aldri noen serlig effekt av andre snus merker. Denne her var det futt i :w00t:

 

Etter et par bleier forsvant jo da effekten.. men beste porsjon til nå :)

Anbefales til alle bleie snusere der ute.. :yes:

 

Meen.. den rant litt, men det gjør vel alle porsjon snuser? Jeg er ingen ekspert på bleier men..

 

Min score blir ihvertfall 9/10!

 

Gleeeder meg til løs kommer!

 

Edit: Innlegg skrevet beruset av Nick and Johnny portion.. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stusser på en ting her nå, har Catch eucalyptus ekstra mye salt elns?

 

I de siste dagene har jeg vært rimelig syk, og ikke snusa så mye, men har klart å tømt boksen..

 

Har hele tiden snust på høyresiden, og merka i dag at høyre tannkjøtt er helt flatt :dontgetit: mye tynnere lag en på høyresiden..

 

Er det slik på all snus eller? har ofte brukt en hel boks general osv på venstresiden uten at det ble nå serlig tynnere..

Lenke til kommentar

Snus er ikke bra for dere! I begynnelsen når du snuser vil du merke at tannkjøttet blir litt ruglete osv, sånn er det bare. Om det er farlig? Ja, det er det sikkert.

 

 

Det er ikke lenge før jeg kan stikke fingeren inn under overleppen og ta inn i nesen, er det farlig? Bør jeg slutte å snuse?

Endret av Jør2
Lenke til kommentar
Snus er ikke bra for dere! I begynnelsen når du snuser vil du merke at tannkjøttet blir litt ruglete osv, sånn er det bare. Om det er farlig? Ja, det er det sikkert.

 

 

Det er ikke lenge før jeg kan stikke fingeren inn under overleppen og ta inn i nesen, er det farlig? Bør jeg slutte å snuse?

6943207[/snapback]

haha... morsom sak :p

Når jeg leste dette fikk jeg av en eller annen merklig grunn lyst på en snus..

Takk for tipset ;D ^^

Lenke til kommentar
Snus er ikke bra for dere! I begynnelsen når du snuser vil du merke at tannkjøttet blir litt ruglete osv, sånn er det bare. Om det er farlig? Ja, det er det sikkert.

 

 

Det er ikke lenge før jeg kan stikke fingeren inn under overleppen og ta inn i nesen, er det farlig? Bør jeg slutte å snuse?

6943207[/snapback]

 

I begynnelsen? snart 1 år siden jeg begynte..

 

Bare lurte på om det var mere salt i Catch?

 

Catch har jo da så å si ingen effekt, og får ikke sånn tannkjøtt av skruf..

Lenke til kommentar
I begynnelsen? snart 1 år siden jeg begynte..

Da er det ennå ikke for seint å slutte.

 

Vet ikke om det er mer salt i den eller ikke. Jeg fikk bare sånt tannkjøtt av bleie-snus i beggynnelsen (første ukene).

6943601[/snapback]

 

Vet, Har klart å roe ned grundig, er ikke slik at jeg må ha hele tiden lenger..

 

Nå tar jeg bare å kjøper en boks av å til, bare for å bli avslappet og for å ha noe å kose meg med..

 

Mitt eget valg.

Lenke til kommentar
Stusser på en ting her nå, har Catch eucalyptus ekstra mye salt elns?

 

I de siste dagene har jeg vært rimelig syk, og ikke snusa så mye, men har klart å tømt boksen..

 

Har hele tiden snust på høyresiden, og merka i dag at høyre tannkjøtt er helt flatt :dontgetit:  mye tynnere lag en på høyresiden..

 

Er det slik på all snus eller? har ofte brukt en hel boks general osv på venstresiden uten at det ble nå serlig tynnere..

6943001[/snapback]

 

Vet ikke om det er mer salt i Catch, men jeg skal være enig i at det smaker saltere. Merket faktisk også en annen reaksjon enn da jeg snuste min trofaste general. Menmen... :hmm:

Lenke til kommentar

Det med å kunne stappe fingeren lang opp langs nesa er fra gamle tider når det var glassbiter i snusen, eller, noen sier jo at det var, andre sier det bare er sprøyt, men ingen har vell kommet med noen begrunning/bevis.

Personlig tror jeg det har vert, siden onkelen min ikke har noen rene langt oppi leppa, mens goffaen min har det (begge har snuset i rundt 15 år, men goffaen min i en annen periode (årstall), så han har sluttet nå).

Lenke til kommentar

Begynte å lure litt her nå. Hentet dette fra ung.no:

"snusen er ufarlig i motsetning til røyken"

Feil: Snus er mindre skadelig enn røyk, men alikevel 1000 ganger mer skadelig enn vanlige husholdningsvarer som ost eller yoghurt. Både snus og sigaretter inneholder betydelige mengder nikotin og andre farlige, kjemiske stoffer.

 

Vet at det meste der er propaganda, men forstår ikke hvordan de kan regne ut at noe er 1000 ganger farligere enn noe annet. Ost og youghurt er jo nesten helt ufarlig, og skal man gange 1000 med noe som er ufarlig, altså 0, blir jo svaret null.

 

Da blir jo snus helt ufarlig. Er det min eller ung.no sin logikk som brister? :p

Lenke til kommentar

Takk til personen som kom med linken der det sto at snus ikke har inneholdt glass, nå har jeg lært noe nytt, hurra! (nei, jeg er ikke sarkastisk)

 

Men ingen kan komme her og si at yoghurt ikke er farlig. Jeg har jobbet på lager i en butikk, og der lå det ofte yoghurtsøl på gulvet - veeeldig glatt, skal jeg si dere.

Lenke til kommentar
Takk til personen som kom med linken der det sto at snus ikke har inneholdt glass, nå har jeg lært noe nytt, hurra! (nei, jeg er ikke sarkastisk)

 

Men ingen kan komme her og si at yoghurt ikke er farlig. Jeg har jobbet på lager i en butikk, og der lå det ofte yoghurtsøl på gulvet - veeeldig glatt, skal jeg si dere.

6948987[/snapback]

Men jeg tviler alikevel på at det er 1000 ganger farligere å skli på snus-søl ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...